کد خبر 793722
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
میلاد زنیدپور

بازیکن جدید گسترش فولاد از این تیم جدا شد.

به گزارش مشرق، میلاد زنیدپور هافبک پیشین تیم‌های راه‌آهن و پیکان با عقد قراردادی عجیب به تیم گسترش فولاد پیوست. این قرارداد آنقدر عجیب و غیر منتظره بوده که کسی باورش نمی‌شد بازیکنی که فصل پیش در تایلند بازی می‌کرده به لیگ برتر برگردد.


حالا درست چند ساعت بعد از امضا شدن قرارداد زنیدپور با گسترش فولاد، حضور او در این تیم منتفی شد و زنیدپور امروز به تهران بازگشت.

هوشنگ نصیرزاده در مورد اینکه چرا باشگاه گسترش فولاد با میلاد زنیدپور قرارداد امضا کرده و شایعات زیادی در مورد این قرارداد وجود دارد، اظهار داشت: من از این جریانات و شایعات خبر ندارم. ما در قراردادی که با زنیدپور امضا کردیم حتی مبلغ هم درج نکردیم و من شرط کردم نهایی شدن قرارداد این بازیکن با ما پاسخ ایفمارک در مورد او است.


وی ادامه داد: بعد از این ماجراها متوجه شدیم که اصلا با زنیدپور نمی‌توانستیم قرارداد ببندیم. این بازیکن به ما اعلام کرده بود که قراردادش با تیم تایلندی که فصل گذشته در آن بازی می‌کرده ۱۵ شهریور تمام شده، اما ما متوجه شدیم که قرارداد زنیدپور و این تیم تایلند تازه روز گذشته تمام شده! به خاطر همین حضور زنیدپور در تیم ما منتفی شد و او امروز به تهران برگشت.


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم در کاغذ و یادداشتی که ما با زنیدپور امضا کردیم حتی مبلغ قرارداد هم درج نشد و مشکلی وجود ندارد.


نصیرزاده در پایان گفت: ما تا نیم‌فصل دیگر فعالیتی در نقل وانتقالات نخواهیم داشت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس