کد خبر 793519
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
بیرانوند

مالک باشگاه نفت تهران گفت: استقلال در این بازی عملکرد عالی‌ای داشت اما ما انتظار عدم نتیجه‌گیری را نداشتیم.

به گزارش مشرق، حمیدرضا جهانیان بعد از شکست تیم فوتبال نفت مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود اما استقلال خیلی بهتر بازی کرد و عملکرد عالی‌ داشت. انتظار نداشتیم که نتوانیم نتیجه نگیریم و منتظر نتیجه‌گیری در این بازی بودیم اما نباید بابت این نتیجه کسی را تنبیه کرد.

وی در واکنش به این سوال که آیا شما با وجود مشکلات بسیار در باشگاه نفت و شرکت نکردن بازیکنان در تمرین این تیم کلافه نشده‌اید تصریح کرد: ما در نفت خستگی نداریم، بخش خصوصی یکی از نقاط مثبتش این است که باید بجنگیم. متاسفانه با ما همکاری نمی‌شود و کسی به وظایف خودش عمل نمی‌کند، مثل مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران. هیئت واگذاری تیم را واگذار کرده است و به جای اینکه آنها به ما مجوز دائم بدهند و ما بتوانیم اسپانسر جذب کنیم مصاحبه علیه ما می‌شود و این مصاحبه‌ها باعث شده ما در تصمیم‌گیری‌هایمان دچار مشکل شویم.  دیروز دو تصمیم مهم گرفتیم که مصاحبه گل‌محمدی باعث شد برنامه‌های ما به هم بریزد. گل‌محمدی در مصاحبه گفته بود نفت تهران صاحب ندارد و این باعث شد تیم ما به هم بریزد که ما با بازیکنان صحبت کردیم و کمی اوضاع را بهتر کردیم، اما بازیکنان به جای اینکه به حرف مسئولان تیم گوش دهند به فضای مجازی توجه می‌کنند. 

مالک باشگاه نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا با وجود حواشی زیاد این باشگاه و موضوع بازداشتش این حق را به بازیکنان نمی‌دهید که نگران باشند، گفت: ما یک برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم که باید برای انجام آن بخش‌های مختلف با ما همکاری کنند و به وظایف خودشان عمل کنند. در گذشته و در تجارت مشکلات بیشتری داشتیم که این مباحث مسائل سختی برای ما نیست. مشکل ما عدم همکاری است. 

جهانیان در خصوص مصاحبه امروز بیرانوند مبنی بر اینکه اگر باشگاه نفت تا فردا به مطالبات ما رسیدگی نکند حقایق را افشا خواهد کرد، گفت: بیرانوند پیش من آمد و چنین مطلبی نبوده است. ما با هم قرار داشتیم و به دلیل اینکه مسابقات‌مان با هم همزمانی داشت نتوانستیم دیگر هم دیگر را ببینیم. ما با بیرانوند توافقاتی انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: یک توافق صورت گرفته و صورتجلسه تنظیم شده است و آن باید گام به گام انجام شود. مشکلی با وزارت نفت نداریم و مشکل‌مان با اداره‌کل ورزش تهران است که ما را هنوز در گام اول نگه داشته است. به جای اینکه بیایند به مسئولیت خودشان که نظارت است عمل کنند برای ما مشکلات ایجاد می‌کنند. 

مالک باشگاه نفت تهران درباره نامه‌ای که قرار بود مجمع نفت تهران برای ادامه مالکیت به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران صادر کند، گفت: همه چیز در اختیار تربیت‌بدنی است که یکی از بهانه‌ها هم همین نامه‌ای است که در اختیار آنها قرار گرفته است. مشکل مهم‌مان مالکیت است که محرز و ثابت شده است. اداره کل فقط باید یک مدرک به ما بدهد که متاسفانه به صورت ماهانه داده شده که این موضوع اصلا حرفه‌ای نیست، ما نماینده فوتبال ایران در آسیا هستیم و زمانی که می‌خواهیم مدارک خود را ترجمه کنیم باید یک مدرک یک‌ماهه را به آنها بدهیم و این اصلا زیبنده فوتبال ایران و لیگ برتر نیست. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس