کد خبر 793478
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
طارمی

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گویدکه در تلاش بودند تا برای حل مشکل محرومیت مهدی طارمی و باشگاه در پرونده شکایت باشگاه ریزه اسپور مذاکراتی رابا رییس جمهور ترکیه انجام دهند اما به دلایلی موفق نشدند.

به گزارش مشرق، ابوالفضل روغنی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس  درباره شایعه اخیر مذاکره با رییس جمهور ترکیه برای برطرف کردن محرومیت مهدی طارمی با باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: این خبر هم شایعه است و هم شایعه نیست. زمانیکه آقای اردوغان به تهران آمدند ما به وزیر ورزش پیشنهاد دادیم تا با ما مذاکره کنند چون اتفاقاً محل زندگی خود اردوغان همان شهر باشگاه ریزه اسپور است که بنا به دلایلی فرصت صحبت در این مورد به وجود نیامد اما در حال حاضر ما از طریق سفارت ایران لابی هایی را انجام دادیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

او در خصوص جلسه دیروز هیات مدیره باشگاه، گفت: ما به همه جا متوسل شدیم تا مشکل بدهی های باشگاه پرسپولیس را حل کنیم تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشویم و هواداران به حل این مشکل امیدوار باشند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: دیروز تصمیم گرفتیم اطلاعیه‌ای را روی سایت باشگاه قرار دهیم مبنی بر اینکه هر کسی از پرسپولیس طلب دارد به باشگاه مراجعه کند و ما بر اساس یک زمان بندی طلب آنها را پرداخت کنیم البته ما این را از هشت ماه پیش شروع کردیم اما به علت نبود یک ساختار اداری مسنجم و سیستم ثبت و ضبط دقیق در باشگاه های ایران مشکلاتی به وجود آمده است. مثلا ممکن است بعضی افراد از ما طلبکار باشند اما ما در سیستم اداری خودمان آن را ثبت نکرده باشیم و یا برعکس. اطلاعیه ای که دیروز منتشر کردیم می تواند ما را در بهبود این اوضاع کمک کند. به زودی زود هر فرد متقاضی که بتواند اسناد مثبته ای ارائه کند ما در مورد آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

روغنی در مورد محرومیت مهدی طارمی اظهار کرد: باشگاه باید در مورد مهدی طارمی تصمیم گیری کند. در جلسه دیروز هیات مدیره بحث های مقدماتی انجام شد. مسائل و مواردی که قرار است در دادگاه CAS به آن پرداخته شود مطرح کردیم و بنا شد در جلسه بعدی اطلاعات دقیق تری در این مورد به هیات مدیره ارائه کنیم.

او ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا به صورت مستقیم با هیات مدیره و باشگاه ریزه اسپور مذاکره کنیم و این پرونده را از روند قضایی و دادگاهی خارج کنیم. ما این کار را شروع کردیم و پیام هایی هم رد و بدل شده و اگر نظر مثبتی از باشگاه ترکیه ای دریافت کنیم به طور جدی این روند را ادامه خواهیم داد. در غیر این صورت این مشکل را باید در دادگاه CAS حل کنیم.

روغنی همچنین در خصوص صحبت های اخیر اژه ای، اظهار کرد: آقای اژه‌ای موضوعی را مطرح کردند که در صورت اتفاق افتادن آن ما اسناد و مدارک خود را ارائه خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه بهترین گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ است، گفت: هم ما و هم برانکو اظهار علاقه کردیم تا قرارداد را تمدید کنیم اما مسائلی هم در این میان وجود دارد. از طرف تیم ملی کرواسی اصرار زیادی برای قرارداد بستن با برانکو دیده شده است. بازی کرواسی با یونان تکلیف این موضوع را مشخص می کند.

او اضافه کرد: نمی توانم در مورد اولویت برانکو به طور دقیق نظر بدهم اما می دانم که برانکو بسیار علاقه مند به ادامه حضور در پرسپولیس است.

روغنی در پایان در مورد لیگ قهرمانان اسیا هم اظهار کرد: پرسپولیس نشان داد که می تواند در سطح لیگ قهرمانان درخشان ظاهر شود. بازی الهلال یک اتفاق بود. به نظر من اگر حریفان آسیایی به تهران و ورزشگاه آزاد می آمدند مطمئناً می توانستیم به فینال صعود کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • امیر IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    13 0
    با این تیتر نوشتنتون...
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    2 9
    افرین من به عنوان یک انسان فقط به اردوغان افتخار میکنم نه کوروش.....این یک ابر مرد ترک اصیل هست ....مشرق مواضع شما در حمایت از نظرات ما برای مسخره کردن کوروش قابل ستایش است واز یاد ما نمیرود...
    • فرهاد IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      0 0
      بفهم داری چی میگه؟!کوروش کبیربایک ترک مقایسه میکنی؟؟؟
    • فرهاد IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      0 0
      منظورازترک خودت گرفتی یابرات بازکنم
  • مهدی IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    21 2
    همه مشکلات مردم حل شده فقط مشکل طارمی حل نشده و بابت هانیه توسلی هم باید چاره اندیشی کرد. ...آخه گربه اش سقط شده...
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      0 1
      مهدی جان حالاروزهای خوب برای بشریته!! موقعی برسه که شاخصه انسان بودن وانسان شناختن فقط روی دوپارفتن وچهره ظاهریه وتمام اخلاقیات واعمالی که یک انسان روازیک حیوان متمایزمیکنه ازبین خواهدرفت این پیشبینی سالیان سال پیش توسط پیامبران وعرفاواهل سیروسلوک گفته شده که درمکتب مابهش میگن آخرالزمان. فقط دعاکن خدابه دادمابرسه
  • فرید ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    17 2
    یعنی رجب اینقدر بیکاره....خخخخخخخ...چه انتظاراتی دارین
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    6 1
    خاک تو سر طارمی و کسانی که افتادن دنبال این مشکلات
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    5 0
    واقعا این باشگاه پرسپولیس فقط دنبال دور زدن قانون ورانته زشت نیست به خاطر اشتباه یک باشگاه و یک بازیکن که هر دو کار غیر قانونی کردند وحتی بعد از شکایت بسیاری از باشگاهها و مردم باز هم کری میخواندند بریم به ربیس جمهور یک کشور رو بزنیم ! واقعا زشت نیست اینهمه مشکل داعش و اکراد و سوریه و عراق و..هست بریم راجع به طارمی صحبت کنیم !!
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    8 0
    یعنی نصف این توانی که برا گند زدن مصرف می کنید بزارید برای توسعه و پیشرفت ورزش ، فوتبال ایران می ره تو 15 تیم برتر جهان .
  • علی US ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    5 1
    به اردوغان چه ربطی داره آخه ؟!
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    1 0
    عوض این کارا قوانین رو یاد بگیرید و به اعضای تیم یاد بدید تا دیگه اینجوری التماس اینو اونو نکنین
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    1 0
    اون کسی که داره به اردوغان افتخار میکنه وبه اسطوره های ایران زمین توهین میکند میگم از این عصبانیت بمیر واز کشور کوروش برو.
  • گچ سیتی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    0 0
    بابا چتونه ایقد میسوزین؟حالا که قرارنیست برن جلسه بذارن ومثل 5+1 که هیچی توش درنیومد بحث وتبادل نظر کنن.. یارو محل سکونتش اون شهره،یه رویی بهش میندازن شایدیه کاری کرد.حالاشماسوزشتون ازچیه خدامیدونه.زورتون میادپول بیت المال بمونه توکشور؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس