بهنام محمودی

پیشکسوت والیبال ایران گفت: اگر داورزنی از ضیایی حمایت کرده باشد و این مسئله ثابت شود تخلف صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، بهنام محمودی پیشکسوت والیبال ایران در خصوص این که گفته می‌شود احتمال عدم احراز صلاحیت مدیریتی وی برای انتخابات فدراسیون والیبال وجود دارد، اظهار داشت: اگر سابقه امثال من برای انتخابات فدراسیون‌ها احراز نشود عقبگردی برای ورزش کشور خواهد بود. وقتی ما به شورای شهر می‌رویم می‌گویند ورزشی هستید و باید در ورزش فعالیت کنید. وقتی هم که می‌خواهیم در ورزش فعالیت کنیم باید به دنبال احراز سابقه مدیریتی‌مان باشیم.

وی ادامه داد: اگر مدیر سابقه ورزشی داشته باشد خیلی بهتر است، چون شناخت کافی از ورزش دارد و می‌تواند تصمیماتی بگیرد که کمترین خطا را داشته باشد. البته مدیرانی هم بوده‌اند که سابقه ورزشی نداشتند اما توانستند موفق باشند که این مسئله با آزمون و خطا همراه است. ضمن این که در آیین‌نامه فدراسیون‌ها باید برای افراد سیاسی که می‌خواهند در ورزش فعالیت کنند هم تبصره‌ای قرار داده شود که این افراد برای این که بتوانند رئیس فدراسیون  شوند باید سابقه ورزش حرفه‌ای داشته باشد. به نظر من برای مدریریت در ورزش اولویت باید با ورزشی‌ها باشد.

پیشکسوت والیبال ایران در خصوص این که چقدر شانس موفقیت در انتخابات فدراسیون والیبال دارد، تصریح کرد: رقابت اصلی بین 2 یا 3 نفر است و احتمالا سایر کسانی که ثبت‌نام کردند احراز نشوند. در آیین نامه انتخابات فدراسیون‌ها تبصره‌ای وجود دارد که باید سابقه مدیریتی داشت. من که سابقه مدیریتی دارم اما مثلا اگر علی دایی بخواهد برای انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا شود احراز نمی‌شود.

محمودی در مورد شایعه حمایت داورزنی از ضیایی در انتخابات فدراسیون والیبال تصریح کرد: اگر داورزنی از ضیایی حمایت کرده باشد و این مسئله ثابت شود تخلف صورت گرفته است. البته فکر نکنم داورزنی چنین کاری انجام دهد.

وی در خصوص این که گفته می‌شود محمدجواد معنوی‌نژاد به دلایل غیرفنی قصد جدایی از تیم ورونا و بازگشت به ایران را دارد، خاطرنشان کرد: این که گفته می شود مسائل غیرفنی در بازی نکردن معنوی‌نژاد تاثیر داشته واقعیت ندارد. او حداقل باید 6 ماه تحمل کند تا بتواند به ترکیب اصلی تیمش اضافه شود. او در کشوری بازی می‌کند که با زبان و فرهنگ آن کشور غریبه است. بازی نکردن او هیچ ارتباطی هم به مدیربرنامه‌هایش ندارد. یک ماه دیگر به ایتالیا می‌روم و معنوی‌نژاد را خواهم دید و به او نکات لازم را می‌گویم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس