کد خبر 793141
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
سیروس دین محمدی

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: تمام تمرکزم را برای موفقیت تیمم گذاشتم و دیگر به استقلال فکر نمی کنم.

به گزارش مشرق، سیروس دین محمدی در خصوص دربی هشتاد و پنجم گفت: بازی نیمه اول چندان چنگی به دل نزد، یک فوتبال معمولی را دیدیم و تنها بر اثر یک اتفاق، داور پنالتی گرفت و پرسپولیس هم توانست از تک موقعیت خود استفاده کرده و به استقلال گل بزند اما در نیمه دوم، آبی پوشان کاملا مالکیت توپ را در اختیار داشتند و بارها دورازه پرسپولیس را با خطر مواجه کردند اما به دلیل نبود یک مهاجم گل زن نتوانستند گل تساوی را وارد دروازه سرخ پوشان کنند.

وی تأکید کرد: متأسفانه شرایط استقلال خوب نیست، آنها موج دوم را نداشتند که بتوانند با زدن شوت های از راه دور هافبک هایشان، گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کنند.

دین محمدی افزود: به  عنوان نمونه داریوش شجاعیان باید بیشتر به سمت دروازه حریف حرکت کند تا در زمین خودش پاس بدهد. او یک هافبک تکنیکی است و می تواند از این پوأن مثبت استفاده کند و بر فاز هجومی استقلال بیفزاید.

سرمربی شهرداری تبریز در خصوص گل نزدن مهاجمان استقلال هم اظهار داشت: کاملاً مشخص است که استقلال به یک مهاجم تمام عیار نیاز دارد تا بتواند از توپ های به دست آمده نهایت استفاده را ببرد. متأسفانه در استقلال مهاجمان این تیم کم اثر شدند و یاد ندارم که استقلال در ۱۰ بازی تعداد گل های زده اش، دو رقمی نشود.

وی در خصوص عملکرد شفر هم تصریح کرد: نسبت به گذشته، استقلال در دیدار برابر نساجی و پرسپولیس شاداب تر بازی کرد و توانست توپ را بهتر بچرخاند و بتواند برای مهاجمان خلق موقعیت کند. اعتقاد دارم شفر می تواند آینده خوبی با استقلال داشته باشد اما نیاز به زمان دارد و تعطیلات پیش رو به خاطر اردوی تیم ملی می تواند برای این سرمربی آلمانی مفید واقع شود.

سرمربی شهرداری تبریز در خصوص بیژن حیدری هم ادامه داد: هیچ وقت دوست نداشتم در مورد داوری صحبت کنم اما متأسفانه قاضی دربی عملکرد ضعیفی داشت و کنترل این بازی برای او سخت بود. وقتی بازی را تماشا کردم یاد زمانی افتادم که خودمان در دربی حاضر بودیم و آنقدر درگیری ها در آن زیاد شد که مجبور شدند از داوران خارجی استفاده کنند. بیژن حیدری، داور این میدان نبود و با کارت های پی در پی نتوانست بازی را مدیریت کرده و متأسفانه لحظه به لحظه جو ورزشگاه و بازی به هم ریخته تر می شد و خدا را شکر که وقت بازی به پایان رسیده بود زیرا در غیر این صورت مشخص نبود که چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در خصوص عملکرد حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال هم اظهار داشت: به نظر من این گلر جوان روند رو به رشدی را آغاز کرده است. خروج های خوب و دقتش در توپ گیری بسیار بالاست و اعتقاد دارم که او می تواند آینده ای روشن در فوتبال ما داشته باشد اما نباید به سادگی از زحمات مهدی رحمتی برای استقلال بگذریم زیرا او گلر بسیار خوبی است. زحمات زیادی برای استقلال کشیده و بی معرفتی است اگر بخواهیم او را فراموش کنیم. حرمت رحمتی باید حفظ شود زیرا او یک دروازه بان بزرگ برای فوتبال ایران بوده است.

دین محمدی در خصوص جدایی اش از کمیته فنی استقلال تصریح کرد: من سرمربی شهرداری تبریز هستم. دیگر به استقلال فکر نمی کنم و تمام تمرکزم برای موفقیت تیمم است.

وی تأکید کرد: فوتبالم را با همین تیم آغاز کردم به تیم ملی و جام جهانی راه پیدا کردم و به نوعی به شهرداری تبریز مدیونم و تلاش می کنم با حمایت مسئولان که صد درصد کنار ما هستند این تیم را به قهرمانی برسانیم.

سرمربی شهرداری تبریز در پایان خاطرنشان کرد: کار سختی در پیش داریم، تلاش می کنیم استرس را از بازیکنان دور کنیم و به آنان اعتماد به نفس بدهیم تا بتوانیم با چند پیروزی، خود را به بالای جدول برسانیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس