کد خبر 793067
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷
چمنیان

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران با بیان اینکه در نیمه دوم تمام مسابقات بهتر بودیم، ابراز کرد: امیدوار هستم بازیکنان نوجوانان ایران در باشگاه‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرند.

به گزارش مشرق، عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود درباره عملکرد تیمش در جام جهانی نوجوانان ضمن تمجید و تقدیر از عملکرد شاگردان خود اظهار کرد: نتایج و نمایشی که داشتیم را به مردم خوب ایران تقدیم می‌کنیم چراکه می‌بینیم چقدر در این مدت به ما لطف داشته‌اند و نگاهشان تغییر کرده است.


وی ادامه داد: سال گذشته و بعد از رقابت‌های آسیایی از برنامه و آینده تیم نوجوانان گفتیم؛ پس از آن مسابقات صریح اعلام نمودم در صورت مهیا بودن شرایط شگفتی‌ساز خواهیم شد که این اتفاق به لطف خدا و دعای مردم افتاد؛ عملکرد ما حاصل اجرای جزء به جزء و شبانه‌روزی تمام تیم بود و می‌تواند نقطه عطفی برای تیم‌ها و باشگاه‌های ایرانی باشد که با برنامه‌ریزی پیش بروند.


چمنیان تصریح کرد: بازیکنان اسپانیا محصول آکادمیک باشگاه‌ها بوده‌اند و نیاز است ما نیز در کشورمان به این موضوع توجه داشته باشیم؛ از سال گذشته پنج بار تیم را بازسازی کردیم؛ بلافاصله بعد از حضورم در تیم نوجوانان هشت بازیکن اضافه نمودم که یکی از محصولات آن صیادمنش است.


سرمربی تیم ملی نوجوانان یادآور شد: بعد از مسابقات آسیایی و تورنمت‌های روسیه و چین در تیم ملی نوجوانان طبق استانداردها بازسازی انجام دادیم و بارها برنامه‌ها را تجزیه و تحلیل کردیم تا آماده به مصاف حریفان گروهی جام جهانی برویم.


او از عملکرد فنی بازیکنانش ابراز رضایت کرد و گفت: برخلاف برخی اظهار نظرها، بازیکنان ایرانی تاکتیک‌پذیر هستند و در بازی‌های تدارکاتی با فرانسه و مکزیک و اردوهایی که داشتیم این موضوع را پی بردیم.


چمنیان ادامه داد: ذهن برنده را بین بازیکنان تقویت کردیم؛ کمترین پرخاش را بین بازیکنان دیدیم و شخصیت فنی و اخلاقی آنها در بالاترین حد قرار داشت؛ آنها روز به روز پیشرفت کردند و به سازماندهی و مقررات تیمی ما رسیدند؛ 10 دستور برای تیم در نظر گرفتیم که یکی از آنها نداشتن تلفن همراه و اینترنت برای بازیکنان بود؛ اگر صیادمنش نمایش خوبی داشت به دلیل پشتکار خود این بازیکن بود.


سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران با بیان اینکه در نیمه دوم تمام مسابقات بهتر بودیم، ابراز کرد: امیدوار هستم بازیکنان نوجوانان ایران در باشگاه‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرند و نظم و شرایط فنی خود را حفظ کنند.


چمنیان درباره شرایط باشگاهی الله‌یار صیادمنش گفت: علی آقا(دایی) از حضور او در تیم استقبال کرده و بنده عملکرد الله‌یار را مثل آقای دایی می‌بینم

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس