کد خبر 793027
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
شفر

سرمربی آلمانی استقلال در جلسه با مدیران این باشگاه خواسته های خود را پیگیری کرده است.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر در جلسه با مدیران استقلال روز شنبه شرکت کرد. سرمربی آبی ها در این جلسه که اولین روز کاری بعد از دربی برگزار می شد، به توضیح شرایط مسابقه و آنالیز این دیدار برای مدیران استقلال پرداخت و علت شکست آبی ها را در گفت و گو با مدیران این باشگاه بررسی و تحلیل کرد.


سرمربی آبی ها اما در این جلسه خواسته هایی داشت. اولین خواسته او به کادرفنی این تیم باز می گردد؛ شفر از مدیران استقلال خواست تا تکلیف مک درموت مشخص شود و مدیران آبی ها خیلی زود با برگزاری جلسه با این مربی ایرلندی با او قطع همکاری کردند. با جدایی مک درموت، یک مربی خارجی به کادرفنی استقلال اضافه خواهد شد و این مربی بعد از هماهنگی باشگاه و شفر کار خود را برای ادامه همکاری با آبی ها از سر می گیرد.


تقویت تیم و اضافه کردن بازیکن، دیگر دستور این جلسه بود. سرمربی آبی ها با بررسی بازیکنان تیم و ضمن ابراز رضایت از وضعیت اکثریت بازیکنان خواهان اضافه شدن مهاجم به تیم شد. آبی ها این فصل از نظر گلزنی مشکل داشتند و به همین دلیل سرمربی آلمانی این تیم به دنبال این است که تا یک مهاجم به این تیم در نیم فصل اضافه شود و بازیکن تیم ملی جاماییکا، اولین گزینه او برای این انتقال است.


حل مشکل مسکن، دیگر خواسته سرمربی آلمانی است. شفر و فرزند او هنوز در هتل اسکان دارند و سرمربی آلمانی از مدیران این باشگاه خواست تا هر چه سریعتر برای حل این معضل اقدام کنند.


دیگر بحث مهم شفر با مدیران استقلال، برگزاری اردو و چند دیدار دوستانه در نیم فصل بود. آبی ها نزدیک به 4 هفته در نیم فصل لیگ برتر فرصت دارند تا برای نیم فصل دوم و سرنوشت ساز لیگ آماده شوند. یک اردوی خارج از کشور و تعداد مشخصی بازی دوستانه خواسته های اصلی شفر در این موضوع بودند.


آبی ها برای برآورده کردن نیازهای شفر به بودجه قابل توجهی نیاز دارند؛ بودجه ای که البته می تواند تضمین کننده موفقیت این تیم در نیم فصل دوم باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس