کد خبر 792653
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۷
بنیتا

پرونده عاملان ربودن وقتل هولناک «بنیتا» کوچولو، با اعتراض خانواده خشمگین دختر 8 ماهه تهرانی، به دیوان عالی کشور ارسال شد.

به گزارش مشرق، 29 تیر دو سارق «شیشه»‌ای در حالی که دخترک 8 ماهه داخل خودروی روشن پدرش بود با هدف سرقت ماشین، دختر خردسال را نیز ربودند. این دو سارق پس از طی مسیری از یکدیگر جدا شدند و یکی ازآنها حدود یک ساعت و نیم بعد خودرو و کودک را در منطقه‌ای خلوت واقع درحوالی پاکدشت ورامین رها کرد و پس از برداشتن اموال داخل خودرومتواری شد.

این درحالی بود که مأموران پلیس پس از 6 روزجست‌و‌جو، سرانجام جسد متلاشی دختربچه را پیدا کردند ودرادامه تحقیقات، دو سارق و مالخرنیز دستگیر شدند. دادگاه رسیدگی به سه متهم پرونده به صورت علنی برگزار شد و قاضی محمدی کشکولی پس ازمشورت با مستشارانش، متهم ردیف اول را به قصاص و متهم ردیف دوم را به حبس محکوم کرد.

قاضی محسن افتخاری- سرپرست دادگاه‌های کیفری تهران- دراین باره گفت: «پرونده متهمان «بنیتا»ی ۸ ماهه در مسیر ارجاع به دیوان عالی کشور است. با اعلام حکم متهمان، خانواده بنیتا نسبت به رأی صادره برای متهم ردیف دوم اعتراض داشتند که در قالب لایحه به دیوان عالی کشور ارائه شده است. این پرونده سه متهم داشت که «محمد. و»، متهم ردیف اول، «مهدی. ش»، متهم ردیف دوم و «احمد»- متهم ردیف سوم- طی روز‌های ۲۰ و ۲۲ شهریور در دادگاهی علنی محاکمه شدند. والدین بنیتا برای متهمان ردیف اول و دوم پرونده تقاضای قصاص داشتند که دادگاه کیفری برای متهم ردیف اول حکم قصاص صادر کرد. متهم ردیف دوم نیز به حبس محکوم شد.»

درچنین شرایطی قراراست قضات دیوانعالی کشوردرباره سرنوشت متهمان وحکم دادگاه تصمیم بگیرند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس