کد خبر 792476
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
حادثه

راننده اتوبوس هنگام رانندگی در خیابان قریب پشت فرمان خودرو دچار تشنج شد و یک عابر با ورود به داخل اتوبوس، هدایت فرمان خودرو را برعهده گرفت و جان مسافران را نجات داد.

به گزارش مشرق، ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس مسیر پایانه آزادی ـ میدان هفتم تیر حین حرکت در خیابان قریب دچار حادثه شد.

در این حادثه راننده اتوبوس پشت فرمان خودرو دچار تشنج شد و به سرعت یک عابر با دیدن این صحنه وارد اتوبوس شد و هدایت خودرو را برعهده گرفت.

این عابر زمانیکه وارد اتوبوس شد، توانست فرمان خودرو و پدال ترمز را در اختیار خود گرفته و از تصادف با دانش‌آموزانی که در حال عبور از خیابان بودند و ورود به اتوبوس به مغازه‌ها جلوگیری کند.

در نهایت بر اثر این حادثه، اتوبوس با سه خودرو (یک وانت و دو پراید) برخورد کرده و پس از ورود به پیاده‌رو و شکستن درخت متوقف شد.

در این حادثه راننده اتوبوس و یک خانم دچار مصدومیت شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • قریشی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    55 0
    خدا حفظش کنه اون هموطن دلاور که مانع از بروز حادثه شد و برای راننده عزیز هم آرزوی شفا و بهبودی داریم . سربلند باد ایران و ایرانی
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    12 6
    پدر راننده ها رو در میارن تا بازنشسته کنن هم دولت اذیتشان میکنه هم مردم
    • قریشی IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
      5 1
      انسان بدبین ... فقط کافیه یه خبر بشنوند شروع می کنند به بدوبیراه گفتن به دولت و ملت ! از کجا معلوم راننده سن بالا بوده ؟!!! کجا دولت به راننده فشار آورده و ضمنا توی کدوم کشور مد نظر شما راننده ها رو توی سن بیست سالگی بازنشسته می کنند ؟!!!
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    9 0
    این بار ماجرا به خیر گذشت و کسی کشته نشد ولی باید در گزینش رانندگان اتوبوس و سایر وسایل نقلیه عمومی سلامت روحی و جسمی رانندگان به صورت جدی توسط مراجع پزشکی تایید بشه .
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
      1 1
      خب دیگه چی ؟ تشنج ناگهانی بروز می کنه شاید معاینه هم کرد و بعدش دچار این بیماری شد شاید دفعه اولش بوده چون اولین کسی که در خطره خود راننده هست پس مطمئنا مراقب موضوع هست
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    0 1
    خدا به اون عابر رحم کنه. حالا مگه ولش میکنن
  • شهرام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    1 0
    راننده شرکت واحد پر زحمت ترین شغل در کشور با کمترین قدر دانی از طرف ما تهرانی هاس ترافیک موتور سوار چرخ دستی تاکسی ها ومسافر کشها که برای سوار کردن مسافر وسط خیابون میزنن رو ترمز ودر اخر مسافرانی که مشکلات خونه را هم با راننده بینوا تصفیه میکنن به نظر من هلال ترین حقوق رو شما راننده اتوبوسها میگیرن با این اتوبوس چند متری تو این شهر شلوغ و الوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس