کد خبر 792465
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
قتل

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: با کشف بقایای جسدی مجهول الهویه در یکی از قنات‌های شهرستان بوئین زهرا راز قتل زن جوان پس از 37 سال برملا شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ آرش مرادی اظهار داشت: ماموران انتظامی و ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا پس از اظهارات مرد کشاورز مبنی بر مشاهده استخوان انسان حین لایه روبی و احیای چاه قنات قدیمی در اراضی کشاورزی بلافاصله برای بررسی موضوع در محل کشف جسد حاضر شدند.

 این مقام مسئول ادامه داد: با حضور ماموران و مقام قضایی در محل، بقایای جسد جمع آوری و پرونده اولیه در این زمینه تشکیل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تشکیل پرونده تلاش خود را جهت شناسایی جسد مجهول الهویه آغاز و در تحقیقات اولیه از افراد قدیمی روستای محل کشف جسد، سر نخ‌های از مفقودی خانمی متاهل و ۳۲ ساله در سال ۵۹ بدست می‌آید.

 سرهنگ مرادی اضافه کرد: کارآگاهان پس از پیدا کردن سر نخ‌هایی از جسد کشف شده و اظهارات اهالی روستا مبنی براینکه دو نفر، فردی را حین جابجایی جسد توسط همسرش و انتقال به سمت قنات دیده اند و اینکه همسر جسد پیدا شده در آن زمان به اتهام قتل همسرش و پنهان کردن وی به چند سال حبس محکوم شده بود ظن پلیس را مبنی بر قتل زن به دست شوهرش بیشتر می‌کند.

وی یاد آور شد: پس از مفقودی خانم ۳۲ ساله درسال ۱۳۵۹ و راهنمایی و همکاری شاهدان مبنی بر قتل وی توسط همسر و رها کردن جسد در قنات تلاش غواصان جهت جستجوی جسد به علت زیاد بودن آب نیز بی نتیجه می‌ماند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: در سال ۵۹ همسر خانم مفقود شده به اتهام قتل همسرش با صدور حکم دادگاه روانه زندان و پس از تحمل چندین سال حبس از زندان آزاد و در سال ۸۰ فوت می‌کند.

سرهنگ مرادی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد که جسد کشف شده، مربوط به خانم ۳۲ ساله‌ای است که در سال ۵۹ توسط همسرش به قتل رسیده و در چاه قنات مفقود که بقایای این جسد جهت کفن و دفن تحویل خانواده اش شد.

وی علت و انگیزه قتل را وجود اختلاف بر سر ملک کشاورزی اعلام و عنوان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی پس از ۳۷ سال راز مفقودی زن ۳۲ ساله با کشف قتل او به دست همسرش بر ملا شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    7 1
    چقد دیر
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
      4 4
      میخوای همسر از قبر بکشن بیرون و سر یه میدان حلق آویزش کنن؟
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    7 0
    كجا ماموران قضيه رو حل كردن چه تلاشي
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    8 0
    خشكسالي مسئله را حل كرده!!
  • SE ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    4 0
    بیچاره کسانی که آب این قنات را مصرف میکردند.
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    2 1
    اون غواصانی که جسد را از آب بک قنات پیدا نکرده اند واقعا چقدرغواااآااااص بوده اند
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    2 0
    خون بایال نیشه دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس