زائران اربعین

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی به خبر دریافت هزینه ۵۰ هزار تومان از زائران اربعین بابت پارک ماشین زائران در پارکینگ پایانه‌های مرزی کشور واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، همزمان با موسم اربعین حسینی برخی از افراد در بعضی پایانه‌های مرزی اقدام به سواستفاده و سودجویی از زائران اربعین حسینی کرده‌اند که نمونه اخیر آن اخذ 50 هزار تومانی بابت هزینه پارکینگ در پایانه مرزی چزابه است!

شهریار حیدری؛ سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی درباره چراین دریافت چنین هزینه گزافی از زائران اربعین بابت پارکینگ در پایانه‌های مرزی به‌ویژه چزابه اظهار کرد: باید مبنای قیمت‌گذاریها منطقی و عاقلانه باشد و به‌طور حتم با سودجویانی که قصد سواستفاده از زائران را داشته باشند برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: باید دریافت وجوه در پارکینگهای پایانه‌های مرزی در این ایام طبق تعرفه‌ها باشد و اگر قیمتهای عنوان شده در این پارکینگ واقعیت داشته باشد با عوامل برخورد خواهد شد.

عبدالرضا سعیدی نیا؛ فرماندار دشت آزادگان نیز درباره دریافت هزینه ورودی 50 هزار تومانی پارکینگ پایانه چزابه در ایام اربعین گفت: به سرعت این موضوع را پیگیری خواهم کرد و در صورت صحت، برخورد بسیار شدیدی با عوامل اجرایی آن انجام می‌دهیم.

وی توضیح داد: ورودی پارکینگها و هزینه‌های جاری آن باید منطقی باشد و دریافت قیمتهای بسیار بالا از زائران اربعین حسینی به هیچ وجه قابل قبول و پذیرش نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    32 0
    به زوار امام حسین(ع) ظلم نکنید! 200 هزار تومن روادید + 50 هزارتومن پارکینگ + کرایه تا مرز و ... خدا قهرش میگیره !!!
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    11 0
    فقط مردم دنبال پول به هر قیمتی
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    13 0
    خیلی ها تو کشور ما اینجوری پول حلال درمیارن اسمش هم میذارن زرنگی یا بلده کاری یا دونستن نبض بازار!
    • حسن IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
      1 0
      منیم باجیم، کی تبریز ما این پرچم را علم کرده؟!
  • حسن IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    21 0
    سؤال: کسانی که بعد از 1400 سال زائران امام حسین علیه السلام را می چاپند اگر در روز عاشورا بودند چکاره بوده اند؟!!
    • جنوبی IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
      0 0
      اموال اهلبیت را غارت و خیمه ها را آتش میزدند و باچشمان گریان گوشواره های کودکان آل محمد (ص) رامی روبودند کودکان از آنها که میپرسیدند که چرا گریه میکنید میگفتند که ما میدانیم شما اهلبیت پیامبر هستید ولی اگر ما غارت نکنیم کس دیکر می آید و اموال شما را غارت میکند . (فلسفه زنده نگاه داشتن عاشورا و اربعین شهدای کربلا همین است که ما مانند لشکر ابن زیاد و ابن سعد علیهم لعائن الله نباشیم خواندن مقتل و داستان اسارت اهل بیت لا اقل سالی یکمرتبه وعبرت گرفتن ودوری از اخلاق دشمنان توصیه میشود .التماس دعا)
  • ابوعلی IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    16 0
    شاید جزء کسانی بودند که امام حسین علیه السلام به آنها فرمود: شکمهای شما از مال حرام پر شده است ... وای بر شما یا شیعه آل ابی سفیان ...
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 0
    زائر زائر است فرقی نداره وقتی در مشهد برای زائر برچسب سه هزار تومنی میزنند وساعتی ۷۰۰تومان کسر میکنن! اون زائرها هم زائرن نه توریست !
  • US ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    0 0
    فقط یه نمونش همین مبالغ پارکینگ هست. جمع بشه اینهمه ماشین !!! چه درآمدی نجومی بشه برا دولت. علی برکت اله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس