مراسم قرعه کشی هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

تکلیف مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تا اواخر هفته آینده مشخص می شود.

سرویس ورزش مشرق – با توجه به مشخص شدن 7 تیم راه یافته به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور سازمان لیگ درصدد است تا ظرف روزهای آینده و طی مراسمی با نمایندگان باشگاه های راه یافته به دور بعد مراسم قرعه کشی را برگزار کنند.

سعید فتاحی در گفت و گو با مشرق، در این باره توضیح داد: «با توجه به اینکه تقریبا همه مسابقات این مرحله(یک هشتم نهایی) به جز دیدار تیم های بادران و پرسپولیس برگزار شده می توانیم این مراسم را در روزهای آینده برگزار و دیدارهای مرحله بعد را مشخص کنیم».

وی در این باره که دقیقا چه روزی مراسم برگزار می شود خاطر نشان کرد: «با توجه به فشردگی برنامه های این روزهای سازمان لیگ در حال بررسی تقویم مان هستیم ولی حداکثر ظرف 10 روز آینده تا پیش از اربعین حسینی این مراسم را برگزار خواهیم کرد تا تکلیف تیم ها روشن شود».

به گزارش مشرق، تا کنون تیم های استقلال تهران و خوزستان، صنعت نفت آبادان، ایرانجوان بوشهر، گسترش فولاد تبریز، خونه به خونه بابل و تراکتورسازی تبریز با غلبه بر حریفان شان در دور یک هشتم نهایی به این مرحله صعود کرده اند.

دیدار تیم های بادران و پرسپولیس روز یکشنبه 19 آذرماه سال جاری به میزبانی تیم بادران و از ساعت 15 برگزار می شود تا هشتمین تیم این مرحله هم مشخص شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس