کد خبر 792337
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
عبدالله ویسی

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دربی زیبا نبود و چیزی نشد که همه انتظار داشتند.دو مربی بزرگ خارجی روی نیمکت‌ دو تیم حضور داشتند و فکر می‌کردیم بازی زیبایی شود .

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی بعد از اینکه توانست استقلال خوزستان را با تعدادی بازیکن جوان و کم نام و نشان به مقام قهرمانی برساند یک فصل از این تیم جدا شد و در لیگ هفدهم در شرایطی به این تیم بازگشت که استقلال خوزستان نشانی از گذشته نداشت.

آبی‌پوشان خوزستانی مشکلات مالی و بدهی‌های فراوانی داشتند و تقریبا کل بازیکنان این تیم راهی باشگاه‌های دیگر شدند. در این شرایط ویسی مجبور بود تیم جدیدی را برای حضور در مسابقات بسازد با این شرایط که به خاطر مشکلات مالی زیاد در فصل قبل کسی ریسک حضور در این تیم را قبول نمی‌کرد.

ویسی بعد از پیروزی تیمش در جام حذفی مقابل ملوان و رسیدن این تیم برای اولین بار در طول فعالیتش به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صحبت‌های زیر را انجام داد.

مقابل ملوان پیروز شدید بازی چطور بود؟

 بازی خوبی بود. در جام حذفی یک تیم باید حذف شود به همین خاطر هر دو تیم تلاش زیادی می‌کنند تا این اتفاق برایشان رخ ندهد. خوشبختانه عملکرد خوبی در این مسابقه داشتیم و توانستیم در نهایت سربلند از میدان خارج شویم. با یک انرژی خاص، دوندگی و جنگندگی زیاد بازی کردیم. خوشبختانه خوب کار کردیم و توانستیم در جام حذفی یک مرحله پیش برویم.

همواره از کسب یک پیروزی برای بهبود شرایط روحی تیم صحبت می‌کردید. آیا با این برد از آن وضعیت قبلی خارج شدید؟

صد در صد تغییرات روحی در تیم ایجاد شده است. بعد از تغییرات مدیریتی که به وجود آمده عبدالرضا موسی گروه ملی را در اختیار گرفت و مالکیت باشگاه استقلال خوزستان به او رسیده است. این مسئله از لحاظ روحی روانی به تیم کمک زیادی کرد. اینکه باشگاه صاحب خود را شناخت اتفاق بسیار مثبتی است. این برد هم توانست به ما کمک کند تا از لحاظ روحی به شرایط بهتری برسیم. برای اولین بار در تاریخ فعالیت استقلال خوزستان به جمع هشت تیم جام حذفی راه پیدا کردیم که این مسئله هم اتفاق مثبتی است. تلاش می‌کنیم در لیگ برتر هم با همین روند کارمان را پیش ببریم.

آیا مالکیت موسوی قطعی شده یا اینکه هنوز امکان بروز تغییراتی هست؟

این مسئله صد در صد قطعی است. در این مدت 3-4 جلسه با او برگزار کردم و 5-6 بار هم به صورت تلفنی صحبت کردیم. او فردی علاقمند است که با مشخص شدن حضورش این اتفاق از لحاظ ذهنی هم به تیم کمک کرده است.

استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر باید با سیاه جامگان بازی کند. این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 این یک بازی 6 امتیازی است. ما با این تفکر که سیاه‌جامگان رقیب مستقیم‌مان است بازی می‌کنیم تا با کسب پیروزی ضمن توقف این تیم با گرفتن 3 امتیاز از آنها جلو بزنیم. بازیکنان ما در این بازی قدرت جنگندگی و دعوا کردن خود در زمین برای رسیدن به موفقیت را نشان دادند. در این بازی خیلی خوب موقعیت سازی کردیم و توانستیم با کسب پیروزی به خودباوری برسیم.

در این مدت هر از چندگاهی در فضای مجازی شایعه اولتیماتوم به شما مطرح شد که هیچ وقت این مسئله از سوی مدیران تائید نشد. دلیل مطرح شدن این مسائل چیست؟

مردم خوزستان، بازیکنان، مدیران و ... همه به ما و این تیم اعتقاد راسخ دارند و ما هم همین نظر را داریم. 100 درصد نه 1000 درصد این تیم در لیگ برتر می‌ماند. تلاش می‌کنیم تا سهمیه خوزستان را حفظ کنیم و فوتبالی را به نمایش بگذاریم که در حد خوزستان باشد. مردم بهتر از ما می‌دانند که این تیم با انقلاب روبرو شد و از لحاظ اقتصادی، بازیکن، معنوی و ... دچار تغییرات شد.  مردم حامی ما و تیم هستند اما افرادی معلوم الحال که حرفشان بردی ندارد این حرف‌ها را مطرح می‌کنند و می‌خواهند کارشکنی کنند. برخی که نتوانستند به خواسته‌های شخصی خود برسند سعی می‌کنند به این شکل برای ما  حاشیه سازی کنند. با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم کاری کنیم که مردم خوشحال شوند. یک زمان با ماندن تیم در لیگ برتر و یک زمان هم با کسب قهرمانی در لیگ برتر مردم خوزستان از عملکرد استقلال خوزستان شاد شدند. امسال هم تیم  شرایط خاص خودش را دارد و ما سعی می‌کنیم با عملکردمان مردم را شاد کنیم و کاری به این نداریم که برخی به خاطر منافع شخصی خود چه مطالباتی دارند.

دربی پایتخت برگزار شد و خیلی از تیم‌های شهرستانی به توجه زیاد به این بازی معترض شدند. نظر شما در این مورد چیست؟

مردم دربی را دوست دارند. این علاقه مربوط به الان نیست و از دیرباز این علاقه وجود داشته است. نمی‌توان اعتراض کرد که چرا آنقدر زیاد به این بازی توجه می‌شود. وقتی مردم به چیزی علاقه دارند این مسئله برای ما و همه باید قابل احترام باشد. مردم دربی را دوست دارند و ما هم جزوی از مردم هستیم و به این مسئله احترام می‌گذاریم. توجه به این بازی خوب است اما اینکه در حواشی ریز شویم به این بازی ضربه می‌زند و باعث می‌شود که گاهی در مسابقات دربی استقلال پرسپولیس یک فوتبال معمولی هم مشاهده نکنیم. حاشیه کیفیت را می‌گیرد. اگر حواشی کمتر شود بدون شک بازی زیبایی را مشاهده خواهیم کرد. پس باید به نظر مردم احترام گذاشت.

به نظر شما دربی 85 پایتخت چطور بود؟

دربی زیبا نبود. دربی چیزی نشد که همه انتظار داشتند. دو مربی بزرگ خارجی روی نیمکت‌ دو تیم حضور داشتند و می‌کردیم بازی زیبایی شود  اما انگار دربی‌هایی که مربیان ایرانی در آن حضور داشتند زیباتر است. فکر می‌کردم مربیان خارجی با جرات بیشتری تیم خود را روانه میدان کنند اما هر دو تیم با استرس به میدان آمدند و کاملا محتاط بودند.

صحبت پایانی.

بازی هم از مردم خوزستان و هواداران به خاطر حمایتی که از تیم می‌کنند تشکر می‌کنند و بار دیگر از همین‌جا می‌گویم استقلال خوزستان صد در صد در لیگ می‌ماند و سهمیه استان حفظ می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس