کد خبر 792098
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
دربی

استقلال در دربی 85 در دقایق پایانی سراسر حمله بودند تا بتوانند نتیجه بازی را جبران کنند اما دو اتفاق عجیب اجازه این کار را از آبی ها گرفت.

به گزارش مشرق، میلاد زکی پور در دقیقه 89 بازی و در حالی که استقلال مشغول طراحی ضدحمله بود، در یک صحنه بی مورد کمال کامیابی نیا را بدون توپ زد و همین موضوع باعث شد داور یک خطای بی مورد اعلام کند و شانس یک موقعیت از استقلال گرفته شود.


نکته ماجرا این است که زکی پور تنها می خواست خطای چند لحظه قبل کمیابی نیا که از دید داور پنهان مانده بود را جبران کند اما اشتباه او باعث شد این شانس مسلم از استقلال گرفته شود.


اما در ناکامی استقلال در گلزنی هم نباید نقش هواداران این تیم را دست کم گرفت، آنهایی که در دقایق پایانی بازی کاملا روند بازی را به جنجال کشیدند و با سردادن شعار و پرتاب اشیا به داخل زمین باعث شدند بازیکنان استقلال تمرکز لازم برای آغاز حملات نداشته باشند.


این اتفاق ها در حالی است که از گذشته دربی تهران در دقایق پایانی بازی با گل همراه بوده است اما هواداران استقلال در بازی روز پنجشنبه این شانس بزرگ را از تیم شان گرفتند. به دربی 69 نگاه کنید، جایی که گل فرهاد مجیدی در دقیقه 91 باعث شد استقلال بعد از سال ها پیروز دربی شوند یا دربی 74 که ایمون زاید با یک هت تریک در دقایق پایانی موفق شد شکست 2 بر صفر را با یک پیروزی برای پرسپولیس عوض کند، دربی 81 که جری بنگستون موفق شد برانکو را با گل دقیقه 93 از شکست نجات بدهد و نمونه بی شماری که بازی های سال های گذشته اتفاق افتاده است.


با این حساب شاید اگر هواداران استقلال اجازه می دادند بازی در دقایق پایانی روند طبیعی خود را طی کند، شاید بازیکنان می توانستند در دقایق پایانی به گل برسند و نتیجه بازی را تغییر بدهند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس