کد خبر 791958
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
منصوریان

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:درست است که استقلال دربی را باخت اما این تیم و این بازی از آن دربی که 3 بر دو حریف را بردیم بهتر بود.

به گزارش مشرق، حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص دربی 85 و شکست آبی‌پوشان و اینکه هواداران تیم استقلال کادر فنی بازیکنان را تشویق کردند، گفت: به نظرم این مسابقه یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود و 70 دقیقه بازی در اختیار تیم ما بود. ما در این بازی تاثیر ورود مربی جدید را دیدیم و بازیکنان تیم تحرک زیادی در زمین داشتند و من خیلی به این تیم امیدوار شدم. مطمئنم با این روند در هفته هیجدهم جزو 3 تیم اول لیگ برتر خواهیم بود. 

عضو هیأت مدیره استقلال در خصوص بدهی باشگاه‌ها به برخی از بازیکنان و اینکه اگر این بدهی‌ها تسویه نشود از لیگ قهرمانان کنار گذاشته خواهد شد،گفت: در گزارشی که مدیرعامل به هیأت مدیره داده این امید را نوید داد که به هیچ عنوان تیم از مسابقات آسیایی حذف نخواهد شد و کارهای لازم صورت خواهد گرفت. 

وی در پاسخ به این سؤال که یعنی بدهی‌ها تسویه شده است،‌ گفت:‌ یا پرداخت کرده‌اند یا اینکه با افراد طلبکار تفاهم صورت گرفته است. طی گزارشی که در جلسه هیأت مدیره داشتیم با 2 میلیاردی که مدیرعامل اختیار تام از آن دارد، می‌شود بدهی‌های اصلی پرداخت شود. ما چون کار اجرایی انجام نمی‌دهیم و مدیرعامل پیگیر قضیه است، در آخرین جلسه با چنین نتیجه‌ای روبرو شدیم. ان‌شالله در جلسه بعدی که به زودی انجام خواهد شد، در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد. 

زمانی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به این سؤال که آیا امروز جلسه‌ای بوده که پندار توفیقی ادعا کرده در آن حضور دارد، گفت: امروز جلسه‌ای نبوده و شاید او در جلسه‌ای دیگر شرکت کرده است. 

وی در پاسخ به این سؤال که اگر علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بود این تیم دربی را می‌برد یا خیر، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. بازی که من دیدم از بازی که استقلال 3 بر 2 پرسپولیس را شکست داد، بهتر بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس