افتتاحیه روحانی

مردم ایران در حالی شاهد چنین رفتارهای نمایشی و تملق‌گونه‌ای هستند که انتظار افتتاح طرح‌هایی که مشکلات آنان را برطرف سازد را دارند که کمی به زندگی و شهر و دیار آنان رونق بخشد.

سرویس سیاست مشرق - پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بود که حسن روحانی به شدت فعال شد و سفرهای بسیاری به مناطق مختلف کشور برای افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی انجام داد. این موضوع جنجال‌های زیادی به پا کرد و بسیاری از کارشناسان این سفرها را انتخاباتی خواندند و حتی گفته شد که برخی از این طرح‌ها هنوز به سرانجام نرسیده که روبان قرمز آن توسط رئیس‌ دولت یازدهم بریده می‌شد.

برخی هم می‌گفتند که اگر این موارد انتخاباتی نیست باید کمی صبر کرد و دید رئیس‌جمهور در آینده این روند را ادامه می‌دهد یا خیر.

حالا اما نه تنها آن روند  ضربتی و پشت سر هم افتتاحیه‌های قبل از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تکرار نشد، بلکه شاهد رونمایی از طرح‌های تزئینی که شائبه بادمجان دور قاب‌چینی در آن می‌رود توسط برخی عوامل دولت هستیم.

چندی پیش مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از نصب پلاک ماندگار بر روی خانه پدری دکتر روحانی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در سرخه خبرداد .

علی اصغر مونسان در ابتدای سفر خود به استان سمنان، به شهرستان سرخه سفر کرد و ضمن بازدید از منزل پدری رئیس جمهور از پلاک ماندگار منزل پدری حسن روحانی رونمایی کرد.

مردم ایران در حالی شاهد چنین رفتارهای نمایشی و تملق‌گونه‌ای هستند که انتظار افتتاح طرح‌های عمرانی-زیربنایی که مشکلات آنان را برطرف سازد را دارند که کمی به زندگی و شهر و دیار آنان رونق بخشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهمن IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    33 0
    حتی در همین پلاک تمسخر مردم ایران هم نشون دادند که سطح مدیران کشور چقدر پایینه... در متن انگلیسی پلاک برای معادل اندیشمند! نوشتند Thoughtful!! یعنی به کی بگی... تا کی دنیا ما رو مسخره کنه... باید دستکم مینوشتند Thinker این چیزی که اینها نوشتند بیشتر معنی باملاحظه میده... متاسفم برای کشورم که مسوولانش مشتی... استغفرالله
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    25 0
    این هم از دستاوردهای برجام. حالا یک عده به اصطلاح دلواپس همش حمله کنند و بگویند که هیچ دستاوردی نداشته ایم. آیا این پلاک برای دستاورد برجام کافی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
      0 0
      نوشته های این پلاک درکنار دستاوردهای دولت اعتدال، بزرگترین توهین به اندیشمندان، حقوقدانان و سیاستمداران واقعی کشور است.
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    11 0
    عکس شهدا راازهروشهردیار تامیتونند برمیدارند اما گویااین رییس جمهورعزیز فامیل شهیدی هم ندارند باافتخار اسمشون روبزنن زیرش ....این فرهنگ ایرانی است .
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 34
    سایت مشرق نگرانی و ترسی از روز قیامت ندارد . آزاد آزاد است
    • مانی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
      15 0
      نه فقط رییس تو از قیامت می ترسه !!!!!!!!!!
  • مجللی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    33 0
    ای کاش منزل آقای حسن فریدون (روحانی) را در شمال شهر تهران هم نشان میدادید تا مردم بدانند که این حسن آقائی که در بین سالهای ذکر شده (از سال 1327 الی 1343) در این منزل در سرخه زندگی میکردند حالا نیز همانند گذشته دارای ذی روستائی ، طلبگی ، مردمی ، خاکی و.... پس خاک بر سر ما که درک نمی کنیم .
    • مانی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
      5 0
      زدی تو خالش داداش دمت گرم
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    6 0
    طرز رونمایی از این دستاوردهای بی نظیر باید اندکی تغییر پیدا کنه . وقتی مسئول اصلاح طلب طناب پرده بنفش رو میکشه باید یک بشکه 2000 لیتری بالای سرشون نصب کنن همزمان 2000 لیترم رنگ بنفش متالیک بریزه رو سر و هیکلشون .
  • ناشناس IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    0 8
    بیچاره مشرق..........
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    4 0
    می خوان بگن ساده زیستیم
  • ناشناس IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 0
    این خانه آن خانه ای نیست که آقای روحانی در آن زندگی کرده ان خانه الا ن جزء ساختمان بانک ملی د رسرخه است این خانه بعد از دهه شصت خریداری و پدر و مادر او در ان ساکن شدند پس هیچوقت جزء اثار باستانی نبوده است بعد هم این بساط را جمع کنید مردم مشکلات مهمتری دارن به خصوص همان مردم سرخه , اشتغال , اشتغال , اشتغال
  • رضا IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    2 0
    نعمت روی زمین(ایران) قسمت پررویان(چاپلوسان.تملق پیشگان و...)است خون دل می خوردآنکس که حیایی دارد. یکی ازبزرگترین عوامل بدبختی وعقب ماندگی مادرطول تاریخ وحتی درحال حاضرهمین خصلت رذل وناپسندچاپلوسی وتملق گویی است.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 0
    شاید!شاید!شاید!شاید!شاید!شاید!شاید!شاید!شاید!شاید!شاید!شاید!شاید!شاید!شاید!...یه جوری سیاستمدار! و حقوقدان! را تو پلاک قبول کرد اما منم موندم این واژه اندیشمند رو کی به فکرش رسیده که بزنن رو پلاک! واقعا باید نشان شجاعت از اونایی که به ظریف و دری اصفهانی و صالحی و دوستاش دادن به این آقای خوش فکر هم بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس