کد خبر 791641
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
دربی

پرسپولیس با حفظ تک گل دقیقه ۲۲ رکوددار حفظ نتیجه در تاریخ دربی شد.

به گزارش مشرق، در طول تاریخ در دربی های زیادی سابقه داشته که تیمی در دقایق ابتدایی از حریف پیش بیافتد ولی هیچ وقت گل دقایق نخستین بازی گل تعیین کننده سرنوشت  دربی نبوده و همیشه حداقل یا تیمی که گل را خورده موفق به جبران گل خورده شده یا تیمی که گل زده توانسته برتری خود را مضاعف کند.

تا پیش از دربی ۸۵ طولانی ترین زمانیکه تیمی تا انتهای بازی نتیجه بازی را حفظ کرده بود در دربی برگشت لیگ نهم بود  که آرش برهانی برای تیمش در دقیقه  ۴۳ گل زد و استقلال با همین گل به پیروزی رسید. به جز این یک بار هم در دربی آبان ۷۷ پرسپولیس با گل دقیقه ۴۵ هاشمی نسب از حریف پیش افتاد و با همین گل بر حریف چیره شد.

کلا تا پیش از این دربی ، ۲ بار گل سرنوشت ساز بازی در نیمه اول و آن هم در اواخر نیمه به ثمر رسیده بود و گل دقیقه ۲۲ علیپور زودترین گل سرنوشت ساز تاریخ دربی است.

لازم به ذکر است که این دربی تنها دربی تاریخ است که تک گل آن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    5 3
    خسته نباشید
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    5 8
    روز جمعه و بیکاری و نداشتن سوژه...! یه همچین تحلیل آبدوغ خیاری هم خودش کاریه...!
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 1
    مشرق جان ! از تِر تنبوره میسازی ؟! این دیگه چه جور رکورد من در آوردیه ؟! حفظ نتیجه ......! رکورد حفظ نتیجه !! مگر معنی بُرد چیزی غیر از اینه ......؟! هنوز هم تعداد بُرد های استقلال .....یعنی همان حفظ نتیجه ! بیشتر از پرسپولیسه ! اونوقت پرسپولیس رکورد دار شد ؟! چند وقت پیش هم در تلویزیون برنامه سازان پرسپولیسی اقدام به تهیه گرافیک و نصب ستاره برای پرسپولیس کرده بودند !! ضمنآ این کشف محیر العقول آماتر سازی را برای فیفا و کتاب گینس ارسال کنید تا بنام مشرق ثبت بشه ! حیف میشه ها ! فردا ممکنه روزنامه پیروزی در این مورد پیش دستی کنه !
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 1
    اصلا تابلو بود كه بدليل باخت سنگين پرسپوليس به الهلال و باخت پرسپوليس در دربي قبل و براي التيام به ناراحتي پرسپوليسي ها ميخواستن با پنالتي يا هر جور دريگه بازي رو دربيارن براي پرسپوليس .. ننگ به اين فوتبال سياسي ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس