سردارکوثری

جانشین قرارگاه ثارالله درباره خصومت‌های آمریکا علیه کشورمان اضافه کرد: شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه موجب عصبانیت آنها از ایران اسلامی شده است.

به گزارش مشرق، سردار محمداسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله درباره طرح مقابله با برنامه موشکی ایران از سوی مجلس نمایندگان آمریکا، اظهار کرد: هیچ گونه توقفی در عرصه موشکی و دفاعی نخواهیم داشت، چراکه توان موشکی ما بومی بوده و به آنها ربطی ندارد.

وی ادامه داد: اقدامات آمریکایی‌ها از روی گستاخی است؛ جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین شرایط و فشارها پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف به دست آورده است، ما کارمان را به بهترین نحو انجام داده و پیش رفتیم چراکه اقداماتمان در چارچوب قانون است.

جانشین قرارگاه ثارالله درباره خصومت‌های آمریکا علیه کشورمان اضافه کرد: شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه موجب عصبانیت آنها از ایران اسلامی شده است.

سردار کوثری با بیان اینکه دشمن به دنبال سلطه بر کشورهای منطقه است افزود: ملت‌های منطقه بیدار و آگاه شده‌اند و نمی‌خواهند تابع و زیر سلطه کشور دیگری باشند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه دیپلماسی باید قاطع در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا بایستد، آمریکایی‌ها بدانند که به هیچ عنوان تسلیم خواسته‌های نا به حق آنها نخواهیم شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    0 0
    سردارکوثری خسته نباشید بنظرم دربعدنظامی وجودتان موثرتراست .
    • SE ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      0 0
      اگر بصیرت و از جان گذشتگی سپاه نبود کشور هم نبود و افراد با بصیرت در همه ابعاد ستونهای کشورند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس