کد خبر 791309
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
دربی

کارشناس داوری فوتبال کشورمان عملکرد بیژن حیدری را در نیمه نخست دربی ۸۵ خوب ارزیابی کرد.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی در مورد پنالتی تیم پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: پنالتی پرسپولیس کاملاً درست بود و مدافع تیم استقلال هیچ شانسی برای زدن توپ نداشت. طبق قانون جدید کارت زرد برای مدافع استقلال کافی بود.

وی در ادامه با اشاره به قانون جدید فیفا تصریح کرد: طبق قانون، اگر توپ بین دو بازیکن در جریان باشد، حتی اگر موقعیت آشکار گل هم باشد، کارت زرد و پنالتی کافی است. یعنی به جز موارد هُل دادن و گرفتن بازیکن، در سایر موارد کارت زرد کافی است.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص صحنه مشکوک دقیقه 41 بازی و تکل وریا غفوری روی وحید امیری، گفت: تکل مدافع استقلال صحیح بود و فقط توپ را جمع کرد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: حیدری در نیمه نخست خیلی خوب قضاوت کرد و داوری‌اش مشکلی نداشت،‌ اما به نظرم در نیمه دوم کار سخت‌تری دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    14 2
    سالم ترین داوری چند سال اخیر بود واقعا بی طرف بود استقلالی ها مجبور بودن زیاد خطا کنن چون زورشون به تکنیک بازیکنان پرسپولیس نمی رسید....انصافا پرسپولیس با برانکو تیم خوبی شده حتی بدون طارمی و احمد زاده
  • تيمسار IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    0 0
    داوري افتضاح بود كاميابي نيا مي بايست اخراج بشه
    • احمد صالح پور IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      0 0
      دوست عزیز جناب تیمسار شما کلاس داوری رو کجا دیدید اگر قرار به اخراج بود باید شجاعیان بخاطر اعتراض های بیشاز حد به داور ودست زدن به داور اخراج میشد ضمن اینکه باید از امید ابراهیمی بخاطر صبوری وارام کردن جو بازی قدردانی کرد من به عنوان یه پرسپولیسی از ایشان تشکر میکنم همچنین از فرشید اسماعیلی وفرشید باقری وعلی قربانی هم کمال تشکر دارم بخاطر بازی جوان مردانه وجانانه ای که کردن و از اقای عبدالهی تشکر ویژه میکنم بخاطر این فرصتی که به جوانان تیمشون دادن وخسته نباشید میگم به کادر فنی تیمتون در پایان از همه دست اندر کاران قدردانی میکنم البته حرکت زشت یه عده بیفرهنگ که باعث خدشه دارشدن تماشاگران دو تیم شدن هم باید باهوشون برخورد بشه
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    0 0
    این که داور اشتباهی به ربیع خواه کارت داد که از ضعف خودش بوده به کسی هم ربطی نداره. اگر هم کامیابی نیا نیمه اول کارت می گرفت نیمه دوم محتاط تر بود و شایدم اصلا تعویض می شد تا اخراج نشه. بیخودی مغلطه برپا نکنید. البته کار استقلالیا همیشه همین بوده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس