کد خبر 79059
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۱

یکی از فرزندان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از هتل‌های دبی به طرز مشکوکی درگذشت.

 
جزئیات بیشتر از مرگ فرزند محسن رضایی
به گزارش مشرق، یک منبع نزدیک به محسن رضایی که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو باقانون ضمن تایید خبر مرگ مشکوک فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از فرزندان دبیر مجمع که در یکی از هتل‌های دبی اقامت داشت به طرز مشکوکی درگذشت و بررسی‌ها برای علت مرگ همچنان ادامه دارد.

این فرد مطلع در پاسخ به این پرسش که آیا فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای سفر کاری یا تفریحی به کشور امارات سفر کرده است؟ گفت: فرزند ایشان در دبی اقامت داشته است.

وی ارائه توضیحات بیشتر درباره این مسئله را به آینده موکول کرد و گفت: در حال حاضر رسانه‌های خارجی شانتاژ خبری به راه انداخته‌اند و به محض اتمام بررسی‌های لازم، اطلاع‌رسانی کاملی صورت خواهد گرفت.

 پزشکی قانون امارات در حال معاینه جسد برای تشخیص علت فوت احمد رضایی است.

گفتنی است احمد رضایی، فرزند محسن رضایی، در سال ۱۳۷۷ به دوبی و از آنجا به آمریکا رفت. بعدها، محسن رضایی درباره فرار فرزندش چنین گفت که افرادی از آمریکا نزد او آمدند و خود را عضو ناسا معرفی کردند و پسرم را اغفال کردند.

احمد رضایی، در طول مدت اقامت خود در آمریکا، موضع‌گیری‌های تندی علیه نظام کرد و حتی در برنامه‌های رادیویی نیز شرکت کرد و به تبلیغ علیه نظام پرداخت.

در همان زمان، محسن رضایی، سخنان پسرش را محکوم و تصریح کرد که درباره او نیز همانند بقیه ایرانیان، قانون حکم خواهد کرد.

با این حال، پس از چند سال، احمد رضایی، بدون هیچ سر و صدایی به ایران بازگشت و این خبر، هر چند در همان زمان هم به صورت جسته و گریخته در محافل مختلف مطرح شد ولی به طور عمومی و وسیع، در یک مصاحبه تلویزیونی توسط خود محسن رضایی و البته با تاخیری یک ساله اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 10
  • SMAH1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    این آقا خیز برای ریاست جمهوری برداشته (شاید این دوره،شاید یک دوره دیگه). ولی نکته جالب، ارائه خبر در مشرق به سبک بی بی سی بود : «یک منبع نزدیک به ... که نخواست نامش فاش شود» این یعنی «کشک»،هر راست و دروغی رو میشه از قول کسی که نمی دونیم کیه،گفت!
  • احمد ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    آيا بعد از بازگشت، قانون درباره اش همانطور كه پدرش گفته اجرا شد يانه؟؟؟؟؟؟واقعا كه جالبه!!!!!
  • علیکمال ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    1 0
    محسن رضایی: .... قانون در مورد او مانند دیگر ایرانیان حکم خواهد کرد!!! هرکس دیگری جای او بود، و این تهمتها را به نظام میزد(رجوع شود به صحبتهایش در آن موقع) حتما سالهای سال باید در زندان میماند، البته اگر اعدام نمیشد!!!
  • محمد ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    این شد خبر را خوب کار کردید شایسته ایشان نبود در هم ردیف شهدا مطرح شوند و با این خبط به امانهای شهدا خیانت شد
  • صبا ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    مثل مخفی اومدنش یک سال دیگه معلوم میشه واسه چی مرد.
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    قانون فقط براي ضعفا اجرا مي شود اما قانون الهي براي همه اجرا مي شود و يکي از آنها مرگ است.
  • سيدروح الله ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    1 0
    البته همه ديدند كه برخلاف ادعاي محسن رضايي، درباره پسرش همانند بقیه ایرانیان، قانون حکم نکرد، چون كه بي‌سروصدا به ايران برگشت و خيلي راحت كارمند مجمع تشخيص شد(قابل توجه جواناني كه براي اشتغال توي يك اداره يا سازماني بايد مراحل سخت گزينشي را طي كنند و اگر يكي از بستگانشان خارج رفته باشد آنها بايد جواب بدهند!) و «دوباره» براش زن گرفت ولي بازهم دوباره رفت اونور آب و... خواهش مي‌كنم مثل سايت‌هاي مانند تابناك و... طوري خبر نزنيد كه طرف رو شهيد معرفي كنيد.
  • حسين ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    دست مشرق نيوز درد نكنه واقعا از اين نوع خبر رساني استفاده كرديم برخي سايت ها در حال قهرمان سازي اين فرد هستند و ادعا مي كنند كه اين شخص در دوبي عليه ضد انقلاب فعاليت داشته!!!!!!
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    احتمالاً ایشان از نفوذ آقای هاشمی در ورود مخفیانه به ایران بدون محاکمه استفاده کردند
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    بعضی از حرفها فقط در حد حرف باقی می ماند و هیچگاه عملی نمی شود
  • علیکمال ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    قربون دهنت، حرف دل مارو زدی
  • فرهاد ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    اینا چرا مربی برا بچه ها خودشون نمی شن حتما هم فردا ربطش می ده به جنگ و اینجور حرفا
  • سید ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    1 1
    خودتان را بذارید جای محسن رضایی بعد قضاوت بکنید
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    1 0
    کار مشرق قابل تقدیر است اما بدانید خیانتی که این اقازاده کرد به حدی ننگین ودردناک بود به یاد اکثر مردم مانده است انها که سعی در قهرمان سازی دارند خود را به حماقت زده اند!
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    سال 77 یعنی هنوز این خیانت در ذهن مردم است ولازم به منبع دور ونزدیک ندارد شما یا خیلی بچه ای ویا در اثر کهولت سن الزایمر گرفتی
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    اقای علیکمال معلوم هست کدوم طرفی هستی؟؟!
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    داریم قدری تند میرویم !!! باید تامل کرد تا موضوع روشن شود > درست است که اختلاف عقیده ای است و مسائلی و شاید پایمال شدن حقی !!! حال که میشود نظر داد و مشکل را برملا کرد تند روی نکنیم . به خصوص در مواقعیکه به هر عللی حتی دشمن خونی ما عزیزی از دست میدهد . او هرچه هست از نظر ما !!! پدراست! اگرپارتی بازی هم کرده از خاصیت پدری است ویقین فشار خانوادگی!!! تازه یقین این مرحوم رحمت شده چندان با ابوی هم فکر وهم عقیده نبوده وشاید اختلاف نظر وعقیده شدید هم داشته اند!!! صبر کنیم نشان دهیم در موقع داغ های سخت حاضر به غم همدیگر خوردنیم! یقین اگر مقصری باشد از همدردی ما مردم شرمنده خواهد شد. اختلاف عقیده ومخالفت بر حق خود را در مواقع رای دادن ومنخب شدن مخالفین پای صندقهای رای نشان دهیم که عین صواب است!!! منهم با بسیاری مخالفم مثل شما !!! اما فرزند وو پدر و فامیل وانساب همه را از یک دید قضاوت نکنیم ! خدا برساند فرج امام مصلح را و رحمت کند همه ما را وختم بخیر گرداند که خدا هم رحمان است وهم رحیم وهم عادل است وقهار وجبار!!!
  • احمد ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
    0 0
    متاسفانه در مملکت اسلامی قانون برای آقا زاده ها اجرا نمی شود. این مسئله باید شفاف به مردم توضیح داده شود که چرا یک نفر که علیه نظام در امریکا صحبت کرده به راحتی در مملکت رفت آمد داشته. آقای رضائی شما که یک روز می خواستی رئیس جمهور مملکت شوی اینطور قوانین را اجرا می خواستی بکنی خدا خواست که شما رئیس جمهور نشدید.
  • محسن ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
    0 0
    اینها همه تقدیر الهی است - قضاوت سخته - پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد - نه آقای رضایی رو تایید می کنم و نه تکذیب آخه باید اینو بدونیم نمره 20 مال انبیاست هرکسی کارهای خوب وبدی در طول زندگی خودش انجام داده - یک لحظه بهمون خبر میدن که فرزند یا برادر مون به جرم نامعلومی قرار سنگین محاکمه بشه آیا فکر میکنید اثرات اعمال والده می تونه در این امر دخیل باشه؟ اگه اینجوریه به ایوب وصبر و سختیهای زندگیش بیندیشیم می بینیم اینجوری نیست- پس بهتره بگیم خدا همه رفتگان را بیامرزد و قضاوت پشت مرده رو کنار بگذاریم. دوستدار تمامی هم میهنان ایرانی خودم .محسن از کرمان
  • ناشناس ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    0 0
    احمدرضايي هركسي كه بود و هركاري كه كرد و چرا قانون با او برخورد نكرد ديگر وجود ندارد و پدرش هم فعلا داغدار است فكر نكنم لازم باشد اينقدر محسن رضايي محسن رضايي كنيد كمي خود را در شرايط محسن رضايي قرار دهيد از كجاي سختي هاي زندگيش خبر داريد از كجاي شكنجه هايش در 8سال دفاع مقدس خبر داريد شايد جزء فرزنداني بود كه هم عقيده پدر نبود مثل خيلي از فرزندان امروزي
  • سارا ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    1 0
    امام علی به مالک اشتر: ای مالک! اگر شب هنگام کسی را در حال گناه کردن دیدی، فردا به آن چشم به او نگاه مکن... شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی!!!
  • چه فرقى مى كنه ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    جرمش آن بود كه اسرار هويدا مى كرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس