باتوجه به اینکه "نی‌نی‌سایت" به محلی برای عقده‌گشایی عده‌ای علیه ارزش‌ها و اعتقادات مردم تبدیل شده است، ورود نهادهای نظارتی برای پالایش محتوای آن امری لازم به نظر می‌رسد.

سرویس جامعه مشرق - ماجرا از آنجا شروع می شود که خیلی از خانم‌ها مخصوصا در دوران بارداری برای پاسخ به سوالات و مشورت در خصوص شرایط خاص این بازه زمانی نظیر پرهیز غذایی و... چه توسط پزشک معالج خود و چه دوستان و نزدیکان به عضویت و استفاده از برخی مطالب سایت های فعال در این حوزه در فضای مجازی ترغیب می شوند.

نی‌نی سایت یک نمونه از این قبیل سایت‌هاست که توانسته به لطف تبلیغات فراوان و انواع روش‌های خاص جزو پربازدیدترین پایگاه های اینترنتی ایران قرار بگیرد؛ از همین رو بخش عمده ای از مادران آینده به اعتبار تعداد مخاطب آن و با این دیدگاه که مطالب موجود بر روی سایت از فیلترهای لازم عبور کرده، تخصصی و قابل استفاده است، به مطالب این پایگاه اینترنتی اعتماد کرده و در زندگی روزمره خود اطلاعات دریافتی از آن را مورد استفاده قرار می‌دهند.

روال کار در این سایت بگونه‌ای است که کاربران نه تنها می‌توانند از محتواها و محصولات تولید شده در آن استفاده کنند بلکه می‌توانند با طرح سوالات و دغدغه های خود در انجمن ها و اتاق های گفتگوی این پایگاه نیز همانند یک شبکه اجتماعی به تبادل نظر بپردازند.

تا اینجا مشکلی نیست و همه چیز خوب و مورد قبول است، اما ایراد اصلی از زمانی آغاز می‌شود که این پایگاه مختص "خانم‌ها" تبدیل می شود به محلی برای جولان عناصر مخرب و انسان‌های ناسالم که با استفاده از فرصت بدون نظارت پیش آمده به صورت کاملا آزاد به شبهه پراکنی و توهین به مقدسات مردم بپردازند.

قانون درباره محتواهای مخرب چه می‌گوید؟

در این زمینه روز گذشته مشرق در گزارشی تنها گوشه ای از اسناد موجود بر روی این وبسایت که مملو از توهین به مسئولان نظام و مقدسات کشور بود را منتشر کرد که نشان از ضعف نظارت شدید بر محتواهای منتشر شده در این پایگاه اینترنتی و آماده سازی فضا برای افراد منحرف داشت. به همین دلیل نیز با واکنش‌های بسیاری همراه شد و بسیاری از دلسوزان کشور و بنیان خانواده را نگران کرد.

از این رو لازم است که نهادهای نظارتی همانگونه که پیش از این نیز به دفعات، نسبت به حذف محتواهای خلاف منتشر شده در فضای مجازی جدیت به خرج داده و در موارد بسیاری نظیر ماجرای فیلتر کردن سایت خبری الف که به دلیل انتقاد تعدادی از نظرات مخاطبان به عملکرد قوه قضائیه انجام گرفت یا ماجرای فیلتر کردن پایگاه خبری جهان نیوز که به بهانه درج یک مطلب خارج از عرف صورت گرفت، این بار نیز با جدیت مسئله را پیگیری و گردانندگان این سایت را مجبور نمایند نسبت به تغییر رویه فوری خود اقدام کنند.

براساس مواد 21 و 22 قانون جرایم رایانه ای ارائه‌دهندگان خدمات دسترسی موظفند طبق ضوابط فنی و فهرست مقرر از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه محتوای ناشی از جرائم رایانه‌ای و محتوایی که برای ارتکاب جرائم رایانه‌ای به کار می‌رود را فیلتر کنند و در صورتی که عمداً از فیلتر محتوای مجرمانه خودداری کنند، منحل خواهند شد .

با مروری بر برخی از مطالب منتشره و موجود بر روی این سایت به راحتی می‌توان مصادیقی که محتوای مجرمانه دارند نظیر موارد زیر که علی‌رغم ادعای مسئولان این پایگاه اطلاع رسانی پس از سال‌ها از انتشار آن هنوز در میان محتواها و مطالب وجود دارد و حذف نشده است، اشاره کرد. پیشاپیش بابت انتشار تصاویر زیر که تنها بخش کوچکی از حجم انبوه فساد و انحراف در این وبسایت است، عذرخواهی می‌کنیم.

  • اشاعه فحشا از طریق تحریک ، تشویق ، ترغیب ، تهدید یا دعوت به فساد و فحشاء و ارتکاب جرایم منافی عفت یا انحرافات جنسی

در این سایت هرکسی می‌تواند به راحتی خلاف عفت عمومی مطالبی را مطرح کند

  • اهانت به دین مبین اسلام و مقدسات آن و به نفع حزب گروه یا فرقه منحرف و مخالف اسلام

توهین به دین و ارزش‌های اسلامی

  • محتوا علیه امنیت و آسایش عمومی و تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران

اهانت به ارزش‌های دینی مردم و شبهه پراکنی آزاد و بدون محدودیت

  • نشراکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه مقامات ، نهادها و سازمانهای حکومتی

تحریف واقعیت‌های تاریخی و تطهیر دشمنان مردم ایران

  • تبلیغ و ترویج مصرف مواد مخدر ، مواد روان گردان و سیگار

ترغیب به استفاده از مشروبات الکلی

و... موارد بسیار دیگری که صدها مورد آن ثبت شده اما بدلیل حرمت شکنی‌های صورت گرفته، بازنشر آن در شأن مشرق و مخاطبان آن نیست.

از این رو باتوجه به اینکه تمام مواردی که در بالا مطرح شد، مصداق عینی در این پایگاه اطلاع رسانی دارد، لازم است مسئولان و متولیان فضای مجازی کشور و نهادهای ناظر، نسبت به برخورد با گردانندگان این سایت در جهت اصلاح روش های غلط اقدام لازم را انجام و تصمیم فوری اخذ کند.

چراکه در غیر این صورت سوال جدی به وجود خواهد آمد که نکند گردانندگان این وبسایت از حمایت های برخی افراد خاص برخوردار هستند که می‌توانند به همین سادگی بسترهای لازم را برای تخریب بنیان خانواده ها مهیا و خیال آسوده ای داشته باشند که هیچ‌کس نسبت به این رفتار مجرمانه برخوردی نخواهد کرد.

 

**مرتضی عرب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 292
  • در انتظار بررسی: 120
  • غیر قابل انتشار: 77
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    اخبارفوری و ..دراینستاگرام هم میدان تاخت و تاز همین افراده و هیچ نظارتی برنظرات نیست .
    • FR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      بنوازید. دوره شما هم به سر میاد و جالب اینکه خودتون به دست خودتون این حماقت رو مرتکب میشید. با غضب مهار نشده. نی نی سایت فیلتر بشه مردم نمیرن شبکه سلامت ببینند، میرن صریحتر و رکترشو تو شبکه های ماهواره ای میبینند... خودتون رو پاره پاره هم که بکنید مردم دیگه به تفکرات شما بازنخواهند گذشت. دهه که هیچ، قرنت گذشته مربی.
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      تکلیف مردم باید معلوم باشه، اونی که دریده هست و میخواد ماهواره و سایتهای مستهجن و سعودنیوز ببینه، خوب بره ببینه، اصلا بره سرشو بکنه تو چاه فاضلاب مگه کسی جلوشو گرفته؟ اما وقتی یه چیزی تو کشور قانونیه باید مطابق قانون کشور اداره بشه وگرنه خیلی از افرادی که دنبال کثافات تو ذهن شما نیستن و دنبال محتوای مفید اومدن، ناخواسته درمعرض آلودگی قرار میگیرن.
    • فاطمه IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      جناب نظر دهنده با پرچم کشور فرانسه از صدها میلیون انسان قرن 19 و 18 و 17 که فکر می کردن اسلام و مذهب تاریخش تمام شده و همیشه برای آزادانه هر لذتی رو بی قید و بند بردن و گناه کردن زنده هستن چند نفر الان زیر خروارها خاک نیستن؟ چند نفر؟؟ شما و همه همفکرانتون در قرن 21 هم زیر خروارها خاک خواهید رفت مثل همه 14 نسل انسانی 14 قرن گذشته و این اسلام و دیگر ادیان هستن که مثل 14 قرن گذشته خواهند ماند..با وجودی که در هر قرنی اکثریتی فکر می کردن اسلام و مذهب تاریخش گذشته!..کمی روی این داستان فکر کن می بینی وقتی سبک ی از زندگی و مذهب و آئین و دینی بدون اینترنت بدون ماهواره بدون شبکه های اجتماعی تونسته 14 قرن بماند اراده ای مافوق اراده بشر فانی که صد سال هم زنده نیست پشتش هست!..قبر امام علی ع هم 100 سال اصلا سنگ هم نداشت و نامشخص بو چون مردم عراق به اون پشت کرده بودن ولی بعد از چند قرن همان اراده آن حرم را کرد حرمی که اگر شیطان همین امروز در برابرش سجده کنه خدا به گفته حضرت موسی عیسی و محمد اون رو خواهد بخشید!.البته تا قبل از ظهور...
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      43 69
      ناشناس 04:12 معلومه خیلی سوختی!!1
    • hossein IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      75 55
      دقیقا اروپایی ها هم قبلا مثل ما بودند و کم کم ایمانشون رو از دست دادن .چرا؟چون بیشتر مردم هوس رو به خدا ترجیح میدن ما انسان های فراموش کاری هستیم تو زندگی خودم اتفاق هایی رو دیدم که وجود خدارو باور کردم ولی متاسفانه بعد مدتی منم فراموش کردم .اگه کسی به خدا اعتقاد نداره میتونه فقظ بعضی از آیه های قرآن رو بخونه که تازه جهان داره بهش پی میبره.یادمون باشه زندگیمون خیلی زود به پایان میرسه بهتره اون جهانو که ابدیه بسازیم تا این دنیایی که درونش پر ادم هوس بازو ظاهربینه..
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      56 38
      هیچ کس خواستار فیلتر نشد ولی فیلتر نشدن هم به معنی آزادی بی حد و حصر نیست بالاخره نظارتی تذکری ...
  • آنتی بنفش IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    مشرق چه انتظاراتی از فیلترینگ که مال این دولته داری! مطمئن باشید این سایت و امثال این سایت به کار خودشون با خیال راحت ادامه میدن چون به قول آقای عمو یادگار پشتشون گرمه.
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      65 50
      خیلی زیاد هم گرمه که انقدر راحت و بیخیال به مقدسات و نظام توهین میکنن
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      27 36
      الان که بررسی کردم بعد از روشنگری سایتایی مثل مشرق مقالات مستهجن زیادی که تا چن روز پیش بود حذف شده تازه با نهایت پررویی جوابیه هم دادن و با اوردن آیات قرآن ما رو به عذابی علیم بشارت دادن... قربونت برم خدا چقدر غریبی رو زمین
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      19 34
      مشرق جان مسوولان سایت دارن تند و تند تاپییکهای قبل رو که این اسکرینها توش بوده رو حذف می کنند. بعضیهاش قبلا بعد رسیدن به صفحه ۲۰ و ۳۰ تعطیل شدند ولی بعًیهاش هنوز موجود بودند. دارند مدارک جرم رو پاک می کنندها
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      30 38
      خیلی عجیبه که جوابیه هم زدن با پررویی..چه جوابی؟ فقط ختم صلوات و چله زیارت. یه تاپیک درست و حسابی از سخنان آقا و دفاع از نظام و شهدا و انقلاب و سپاه ندارن.همش توهین
  • US ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    49 17
    شاید با برخورد و مسدود کردن همچین سایتهایی که د فضای مجازی کم هم نیستند . بشه موقتا جلوی این کارها را گرفت . ولی بهترین راه موازی سازیست و باید راهکاری اندیشیده بشه که مثلا سایتی مثل همون سایت راه اندازی بشه و کسانیکه در اینجور مسائل صاحب نظر هستند بیان و بحث کنند و به سوالات متداول مراجعه کننده گان جواب های منطقی بدند و انتخاب را به عهده مراجعین واگذار کنند . مطمئنا اگر گفتگوها و پاسخها منطقی باشه گرایش کاربران به سمت و سوی منطق بهترین راهکار خواهد بود این عمل در بسیاری از مسائل مشابه هم میتونه چاره ساز باشه .
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      31 5
      حرفتون متین وای شما اصلا نی نی سایت رو دیدین؟
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      95 7
      جواب منطقی و کاملا مودبانه هم توی این سایت داده بشه سریع کاربر مورد نظر قطع دسترسی میشه ... فقط کافیه اسامی که بالا داخل گزارش هست رو سرچ کنید همشون هستن
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      حرفت درسته اما واقعا جو نی نی سایتوشما ندیدی.. مثلا چندروز پیش یکی تاپیک زده درباره اولین قرار بادوست پسرم چیکار کنم... چه پیشنهادات شرم آوری که نشد... شما اگر جرات داری بگواین حرفا چیه میریزن سرت املی مال 1400 سال پیشی این خوشی هم نمیتونی به جوانان ببینی و .... تو این فضایی فقط بوی تعفن که پخش میشه نه آموزش و تبادل نظر
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      7 3
      نه دیگه نشد پس اینهمه کاربر فیک ن؟
    • IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      25 12
      آیا شما اجازه می دهید به بهانه اینکه ده نفر راننده سالم داریم یک راننده مردم را زیر بگیرد؟ مطلقا ما حق نداریم به فحشا مجوز بدهیم.
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    46 19
    چه سایت بیخودی! خوانندگان محترم حتما می دانند کیو میگم!
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    138 7
    "نکند گردانندگان این وبسایت از حمایت های برخی افراد خاص برخوردار هستند". شک نکن که این طوره.
  • ماهان IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    30 10
    نی نی سایت علیه شما مطلب زده اما نگفته این عکسای گزارش شما کذب هستن گفته ما بخشهای مذهبی هم داریم یعنی سایتش دوبخش: بخش مذهبی و بخش ضدانقلابها.
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      26 18
      اونوقت اون بخش مذهبی سایت کجاست... خلاصه میشه تو چهارتا تاپیک ختم صلوات و و چله گرفتن که البته در جای خود محترم اما شد یه بار همین مشاور مذهبی عزیز یا کلا کاربرا تاپیکی درباره حقانیت دین،پاسخبه یک شبهه و ... توجیه کاربران برای مسائل غیراخلاقی و ... بزنه نه... اگر هم کسی خودجوش این کار کرد همون چند نفر معروف ساماندهی شده میریزن تو تاپیک و انقدر توهین و تمسخر میکنن که یا کاربر بیچاره مجبور به قفل و یا گزارش زیاد و مجبور به تعطیل این واقعیت سایت نه اون اسکرین هایی که تو جوابیه بود...
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      3 1
      کدوم مذهبی من بدبخت فقط گفتم چرا تاپیک ها ی مذهبی پاک میشه همه بهم حمله کردن اخرش بستم اون تاپیک رو واقعا از موضوع اصلی هم دور شده یا یکی دنبال دوست پسر میگرده یا یکی میگه خواهر شوهرم فلان کرده مادرشوهرم اینکارو کردع و ...... من بین هر پانزده تا تاپیک فقظ به جریت میگم دوتاش درباره راهنمایی بارداری و اینا هست
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    64 10
    ماجرای فیلتر کردن سایت خبری الف که به دلیل تعدادی از نظرات مخاطبان انجام گرفت تاسف برانگیز بود! به خاطر "نظرات" دادگاه قضایی تشکیل دادن یعنی جهان سوم... یعنی عقل کحای این داستاناس؟ مردم قرار نیست یک دست سنا گوی چیزی باشن که! 80 میلیون آدم با طرز فکرهای متفاوت دارن تو این مملکت زندگی میکنن.
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      16 30
      درسته ولی وقتی نظرات و کاربران مدافع دین و نظام تو این سایت سرکوب و قطع میشن بدون اینکه توهین و خلاف قانونی انجام داده باشن شما مطمئن باش ی جریان سازمان یافته پشت این سایته برای تخریب نرم و زیرکانه دین و نظام
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      12 21
      درسته ولی وقتی نظرات و کاربران مدافع دین و نظام تو این سایت سرکوب و قطع میشن بدون اینکه توهین و خلاف قانونی انجام داده باشن شما مطمئن باش ی جریان سازمان یافته پشت این سایته برای تخریب نرم و زیرکانه دین و نظام
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      11 16
      درسته ولی وقتی نظرات و کاربران مدافع دین و نظام تو این سایت سرکوب و قطع میشن بدون اینکه توهین و خلاف قانونی انجام داده باشن شما مطمئن باش ی جریان سازمان یافته پشت این سایته برای تخریب نرم و زیرکانه دین و نظام
    • لالا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      0 0
      بسیاااار درسته
  • مجید IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    23 10
    ناقصات العقول، کافیه سری به این سایت بزنید تا از استحکام استدلال های محکم این اندیشمندان در پروژه هایی مثل پوشک گیرون و آلبوم اسپرت عروسی و قس علی هذا نعره کشیده سر بر دشت لوت بگذارید
  • friend IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    67 17
    اکثرشون تمام عقایدشون رو از شبکه هایی مثل بی بی و غیره وام دارند و از خودشون تقریبا هیچی ندارند در واقع شدن طوطی این شبکه های معلوم الحال // تحلیل کامنت ها و رفتن تو سایتشون دیگه عمق فاجعه ساده لوحی و سطح نگری جامعه ما نسبت با وقایع رو میشه کاملا عیان دید// به خودشون حتی زحمت خوندن یه کتاب 20 صفحه ای هم نمی دند بعد درباره نسبت عام و خاص نظریه صادر می کنند//
    • friend IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      73 2
      اکثرشون رو اشتباه آوردم// منظورم اغلب کاربرانی هستند که ژست همه چیز دانی دارند ولی کارشون تکرار حرف های رسانه های معلوم الحاله
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    63 17
    قهوه تلخ یکی از کاربران ضد دین سایته که مصونیت و میتونه همه چیز رو زیر سوال ببره، البته به عبارتی دیگر از کارکنان خود سایته و بابت اراجیفی که میگه مواجیب هم میگیره
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      21 9
      قهوه تلخ از نیروهای جنگ مجازیه مجاهددین خلق است و از خارج کشور کانکت میشه. هیچ سواد پزشکی و شعری هم نداره و همه کپی پیست است
    • اب نبات IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      22 6
      اره درسته،قهوه ی تلخ کاملاتابلوعه یکی از کارکنان سایته،یه بارواسه رد گم کنی گفت پرستاره ولی یه بارم نشدتوی تاپیکهای پزشکی ببینمش فقط وفقط توی تاپیکهای ضددینی یاجنجالی نظرات گرانبهاشو پخش میکنه اونم همش ضداخلاقیات میحرفه،مثلا بنظرش مشروب وخوک خوری نهایت فرهنگه
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      3 5
      این دیگه از اون حرفا بودا
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    75 19
    فقط میتونم بگم دمت گرم مشرق...
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      20 11
      مشرق جان دوست نداشتم اینجا این مطالب رو بگم. روش من همیشه اینه که مشکلم با هر کس رو به خودش میگم. ولی متاسفانه نی نی سایت برای من راهی نگذاشته و به همین خاطر با وجود تاسفم از جریانات پیش اومده به افرادی که پشت این ماجراها هستن تا حدودی حق میدم جاش بود که حرفهای اینجا تو خود سایت مورد نقد وبررسی و گفت و گو قرار می گرفت ولی متاسفانه در سایت در مورد سیاستهای مسوولان سایت دیکتاتوری و اختناقی حاکمه که فقط خدا می دونه(البته فقط نسبت به کاربران مدافع نظام و اسلام) من خودم: ** در مورد برخی از بی عدالتیها و عدم برخورد سایت با توهینها به دین به مدیر سایت و نی نی یارها بارها و بارها پیام و ایمیل دادم جوابم رو ندادن **با کاربری خودم و بعد قطع شدن با کاربری قرضی یکی ا آشنایانم تو خود سایت به این توهینها اعتراض کردم فوری و بدون هیچ صحبت و تذکری معلق و بعد قطع شدم **در مورد بعضی از توهینهای فاحش به اسلام و قرآن و پیامبر و...که قلب هر مسلمونی رو به درد میاره به نی نی یار با مدرک پیغام‌خصوصی دادم در جوابم گفت مدیر نی نی سایت فرستادن اسکرین شات به نی نی یارها و مسوولان سایت رو ممنوع کردن **پرسیدم چرا با توهین کنندگان به دین و نظام و رهبر و شوونات حداقل مثل منتقدان سیاستهای سایت و برجام و دولت برخورد نمیشه نی نی یار علنا جواب داد شما گزارشتون رو بزنید به برخورد یا عدم برخورد ما با کاربرها کاری نداشته باشید ..ما هر جور صلاح بدونیم عمل می کنیم در حالیکه مثلا من خودم یک بار به خاطر دفاع از رهبر بعد فقط یک بار تذکر و یک بار به خاطر نقد کاااااملا مودبانه و بدون توهین برجام قطع دسترسی شدم و هر چه هم پیام و ایمیل دادم حداقل بهم بگید کجا توهین کردم هیییچ جوابی ندادن...دیروز هم‌کاربری قرض شده ام به خاطر نقد مودبانه و بدون هیییچ توهین سیاستهای سایت قطع شد تا دیگه هیچ جوری نتونم با سایت ارتباط بگیرم یعنی یک اختناقی تو این سایت برقراره که نگو حالا واقعا اگه کسی پیگیر باشه چه راهی براش می مونه برای اینکه در مورد این حرفهایی که حق هم هست با مسوولان سایت گفتگو کنه؟ چاره دیگه ای براش بوده غیر از عمل از طریق خارج سایت؟ من‌گفتم‌متاسفم برای جریانات پیش اومده چون نی نی سایت کنار این بدیهای فاحشش خوبیهای زیادی هم داره ولی خداییش مسوولان سایت چه راهی باقی گذاشتن
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    35 14
    آقای دولت آبادی عزیز دادستان محترم تهران ببینید این مطالب منحرف این سایت رو خواهشا برخورد قاطع کنید
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    21 8
    آقای دولت آبادی عزیز دادستان محترم تهران ببینید این مطالب منحرف این سایت رو خواهشا برخورد قاطع کنید
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    14 3
    اولش همینجوری بدون نگاه ب ادرس سایت خوندم ، حرفا واسم عجیب بود که این چرت و پرتا چیه که میگه ؟تا این که ب ادرس سایت نگا کردم .....
  • . IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    23 15
    مشرق واقعا گل کاشتی حمایت میکنیم تا آخرش هستیم
  • ایرانیم IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    26 11
    سلام مشرق دمت گرم... واقعا باریک الله.... معلومه خیلی وقته پیگیر سایت بودی. میبینی چقدر توهین ها شده؟ بعد مدیریت میگه یک در هزار الان بری همه این کاربرا رو چک کنی میبینی همشون بازم فعالن، هیچکدوم قطع نشدن. پس مدیریت فقط حرف مفت میزنه که نظارت داره... خدا یارت...
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    21 12
    وای خدا این سایت چجوری با این مطالب زننده فعاله ، نکنه متعلق به یه ژن خوبه
  • بی نام IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    20 13
    امیدوارم شاهد برخورد جدی با این سایت باشیم و یا تغییر روند این سایت و عذرخواهی
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    20 7
    فتا ببین فرض کن یه حساب ده هزار تومانی خالی شده ، برخورد کنید
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    29 30
    خوشبختانه به لطف وجود دنیای مجازی دیگه دوران اینکه حکومت ها فقط اجازه انتشار مطالب باب میلشان را بدهند دیگه وجود نداره و انحصار رسانه ای به تاریخ پیوسته
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      21 12
      یک سری به این نی نی سایت بزن انحصار رسانه ای رو کامل توش می بینی تو نی نی سایت مخالفان اسلام و انقلاب آزادند. موافقان اسلام و انقلاب به شدت تحت فشارن
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    36 10
    وزیر محترم اطلاعات مطالب این سایت دیکته شده سرویس های امنیتی غربیه
  • مرضیه IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    22 9
    علاوه بر سیاسی این سایت غیراخلاقی و دینی هست شاید نشه همه رو مسلمان کرد اما این سایت با اسلام مشکل دارد و میشه شاهد توهین کاربرهای خاص و عزیزکرده سایت به مسلمان ها ودین اسلام بود
  • هما IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    15 7
    امیدوارم برخورد جدی با سایت بشه هرچند ازحق نگذریم راجب مسائل مادران ..هم بسیارکمک کرده اما خب خلاف قوانین هم زیاد کارکرده
  • Maria IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    16 6
    خواهشا تا جایی که ازتون برمیاد پیگیری کنید تا مسولین فکری به حال این سایت که تبدیل شده به لونه ترویج فساد کنن همه نوع قشری خواننده این سایتن و با این شایعه پراکنیا فقط باعث تشویش میشن
  • Ms_am IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    14 7
    چطور همچین سایت پر بازدیدی از دید مسولین دور مونده و تا الان متوجه اینهمه ترویج دروغ و تهمت و شایعه نشدن شاید هم مسولین خودشون نخواستن که ببینن
  • خانوم صالحی IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    13 9
    از مسولین تقاضای پیگیری داریم همچین سایتی اجازه ادامه کار نداره
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    22 3
    کافی بود علیه فریدون یک چیزی بنویسند، ایل و تبارشون رو از حدیث نفس هم منع می‌کردند...
    • setare IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      15 3
      نگوووووو الان میان میکنن تو گونی بنفششون.... خخخخ
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      4 3
      وای.... گونی بنفش واقعا گل گفتی
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      3 2
      تقصیر دولت قبله از من گفتن بود
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      1 1
      بابا مشرق جان یه چهارتا ایموجی اضافه کن دیگه
  • مهشید IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    8 2
    ایول بابا دمت گرم این شد پیگیری اساسی
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    11 12
    دهنت سرویس مشرق نیوز
    • صدرا IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      4 2
      اوه، یس .... چه با ادب....
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
      2 5
      دهنتو ببند !
  • کمالی IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    34 7
    شاتهایی که گذاشتید همچنان خیلی پاستوریزس توهینات آشکاری به ائمه میکنن فحاشیای پرتعصبانه ای کاش همه حقایق رو گزارش میکردید تا همه بفهمن اوضاع از چیزی که نشون دادید بدتره و سایت افتاده دست یک عده بهایی با پشت گرمی مدیریت سایت
  • AE ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    17 3
    دمت گرم مشرق...عالی بود، عالیییی، کارت بیسته
  • الینا IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    26 12
    مگه داریم ؟؟؟!!!! اینا همونایین که میگن به عقاید دیگران احترام بذارین ولی خودشون روز و شب مشغول تخریب عقاید ما هستن
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      17 5
      شعارشون هم اینه ... زنده به گور باد مخالف من :/
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      12 3
      اخلاق سکولار همینه فقط ژسته .. تو آلمان که این همه مدعی آزادی بیان هست ندیدی چطوری پیرزن ۸۷ ساله رو به خاطر اظهار نظر ضد هولوکاست زندانی کردن؟ ولی در کل باید قبول کنیم که هر کشوری خط قرمزی داره که عبور از اون تحمل نمیشه مثلا توی آلمان انکار هولوکاست. ولی مشکل اینجاست که انگاری مسئولین کشور ما به خط قرمز ها پشیزی ارزش قائل نیستن!
  • باخدا IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    19 5
    سلام هرچند این سایت مطالب خوبی هم داره از حق نگذریم اما دیگه داره شورشو درمیاره از لحاظ اخلاقی و برخورد نکردن با کاربرهای بی ادب و بی ایمان و بهائی
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    16 7
    به این میگن یه پیگیری درست و حسابی تا رسیدن به نتیجه...دمتون گرم...ببینم تا تهش مرد راه هستید یا نه... قابل توجه مسوولین فضای مجازی...
  • کاربر نینی سایت IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    30 30
    من کاربر نینی سایتم تا الان اطلاعات مفیدی ازش گرفتم و با اینکه 24 ساعت توی سایتم خداشاهده این پستهارو هم تاحالا ندیده بودم نمیدونم شما از کجا اینارو پیدا کردین.خاستم بگم خدا قوت واقعا ماشاءالله ب این همه پیرگیریتون. میدونم نظرمو نمیذارین.نینی سایتم فبلتر میشه نترسید سرگرمی ماروهم ازمون بگیرین مرسی.دیگه مشکلی نیس راحت باشین✋
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      23 5
      من روزی یک یا دوساعت توی این سایتم و هربار یکی دوتا ازین جور تاپیکا دیدم شما چطور ۲۴ ساعته ندیدید؟؟ نی نی سایت مطالب اموزنده زیاد داره و مفید هم بوده ولی با این جور تاپیکات و نظرات خیلی آروم و سازماندهی شده در حال تفرقه انداختن و تخریب و شایعه پراکنی علیه دین و نظام هستن
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      20 2
      منم عضو سایتم و تعجب میکنم که میگی شب و روزتو تو سایت میگذرونی و تا حالا همچین چیزی ندیدی.... خوبه روزانه تاپیک خیانت و دوست پسر و سگ یازی و .. زده میشه جانم چطور میگی ندیدی
    • sim sim IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      23 8
      24 ساعته تو سایتی، ناهار و شامتو کی میپزه؟ کور نشی یه وقت خخخ دروغ که کنتور نمیندازه همونطور که درباره 24 ساعت تو سایت بودنت دروغ گفتی، درباره اینکه اینا یا شبیه اینارو ندیدی هم دروغ گفتی. زشته جانم.... دروغ نگو
    • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      25 5
      چقدر دروغت خنده دار بود ...24 ساعته توسایتم....واقعا آدم بیکار الاف به تومیگن.لطفا چشمتون رو بازکننین تا افتضاحات این سایت روببینید!!!!!
  • یه کاربر نی نی IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    2 1
    قهوه تلخ؛
  • فائزه IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    19 4
    سلام الان دیدم درسایت که باز گزارش تهیه کردید این سایت درست است دارای استدلال های علمی وتجربه های خوبی هست اما خلاف قانون هم کار میکند کاربرهای معلوم حال داره و ازشون حمایت میکنه مشرق ممنون از دغدغت امیدوارم موفق باشی
  • AE ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    21 6
    چه توقعاتی داری مشرق جان. اینا حتما پشتشون از یجایی گرمه، وگرنه انقدر کامنت های مورد دار اخلاقی و... گذاشته میشه، درمورد شرابخواری و روابط نامشروعشون بعضا، دوست پسر و عمق رابطه باهاش و... و اصلا حتی کامنت ها حذفم نمیشه، و با خاطی ها اصلا برخورد نمیشه
  • مهدیه IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    22 4
    این اسکرین ها جدیه یا دارید شوخی میکنید :/ مگه امکانش هست همچین چیزی از زیر دست مسولین در بره ؟؟؟ چطور اجازه جولون دادن به همچین سایتهایی که مادرای باردار رو هدف قرار دادن داده میشه ؟؟
    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      2 2
      اینا هست ولی نظر کاربراست،مسخره ست،مضحکه، چرته ولی سایت عمومیه،همه نوع آدمی توش هست، مذعبی هست،غیر مذهبی هست،ضد مذهبم هست خیلی از تبادل نظرهای این مدلی،فورا تعطیل میشن
    • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      16 3
      من عضو سایتم اینایی که مشرق گذاشته با حیاترین و سربسته ترین پست هاست.کاش اونی که مسئول گرفتن این شات ها بوده یه چندتا شات هم از افاضات شادی خندان و النا 48 و ... میزاشت اونوقت معنای واقعی سایت میفهمیدن
    • فاطمه IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      11 3
      مشرق عزیز بابت این پیگیری و جدیت در کار واقعا سپاسگزارم کاش مسئولین ذیربط کمی حس تعهد شما رو داشته باشن و حال که شما جور اونا رو کشیدین و با خریدن فحش ها و توهین ها سرنخ به دستشون دادین به راختی سرنخ گم نکنن. به قول دوستان شاید سایت خوبی هایی داسته باشه اما قطعا بدیهاش برخوبی هاش میچربه از مسائل اعتقادی و توهین به عقاید کاربران بویژه و حتی شاید ساماندهی شده درباره دین مبین اسلام و نشر دروغ و اکاذیب درباره مسئولین بگذریم بحث مسائل غیراخلاقی است که در سایت بیداد میکنه کاربران بدون توجه به عمومی بودن سایت، حضور آقایان در سایت و حتی حثور نوجوانان کم سن و سال در سایت چنان با آب و تاب از روابط ناسالم و غیرشرعی خود حرف میزنند و یکدیگرو تشویق و تهییج به ابن مسائل و حتی اگر متاهلند داستان هایی از روابط خصوصی خود و همسرانشون میگن که شاید بشه برخی داستان ها رو تو ردیف داستان های ... قرار داد بحث حمایت صریح از همجنسبازی و ابراز همدردی با همجنسگرایان ایران به خاطر آزادی نداشتن، بحث مشروب خواری و تشویق به خوردن تا جایی که کابر... عملا میگه هفته ای یه بار حداقل بخورید از همه بدتر تاپیک های عکس بازی است که کاربران یک روز لب یک روز ابرو یه روز ....رو سوژه میکنن و از همدیگه میخوان عکس بزارن و.... بله مشرق عزیز برخلاف اون چیزی که اون کاربر گفت که تا حالا ندیده من میگم کافیه یه هفته فقط یه هفته مخصوصا تو مناسبت های خاص مثل محرم یا دهه فجر تو سایت نه حضور بیست و چهار ساعته که حضور چند ساعته تا به عمق ماجرا پی ببرید...
    • ش IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      0 2
      در اولین فرصت حذف میشن شما سرچ کن ببین الان هستن یا نه!
  • یع کاربر نی نی IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    174 7
    قهوه تلخ؛پارمیدا؛شادی خندان؛گارفیلد؛و....... کاربران ضد اسلام که میان چرت و پرت میگن قعوه تلخ که خییییلی حال بهم زنه
    • Sky US ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      176 2
      و مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین ..
    • Samane58 IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      16 10
      کاش شما هم اندازه اشخاصی که نام بردین فکرکنین، توجه بفرمایید نمیگم مثل اونا فکر کنید... فقط فکر کنید! حدالمقدور تولید مثل هم نکنید با تشکر
    • خودم IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      19 3
      تا باشه خانم تهرانی عقلشو به دستِ پارمیدا و شادی خندان و ... نده، به همه این عنوان تشویق به طلاق را هم اضافه کنید مرسی مشرق
    • به سمانه 58 IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      1 2
      میشناسمت شما هم تفکرت مثل همونایی که دوستمون نام برد کم از اونا نداری یادمه تو یه تاپیک با افتخار از این تو و همسرت روابط عرفی در اجتماع رو رعایت نمیکردید صحبت میکردی
    • Samane58 IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      9 7
      اولا قوانین عرفی ؟اون دیگه چیه؟ قوانین یا شرعی هستن یا قانونی. بقیه خزعبلاتی ان که حتی محله به محله تغییر میکنن و امثال شما سرتونو کردین توش لیکن از مابقی اندامتون بیخبرین !!!! دوما شما بایدم منو بشناسین نام کاربریم در نی نی سایت همینه . اما خودتون اقلا یه سرفه به جای اسم میکردین شاید حدس میزدم کی هستین !!!! سوما اشخاص نامبرده هیچچی نباشه از مغزشون استفاده کردن گیرم که به باطل رسیدن ، همین استفاده از امکانات چیز خوبیه در مقایسه با شما که در روز شهادت اعضا, مختون با زیر لفظی هم حرفی برای گفتن نداره! فقط بلغوره و نشخوار پس مانده های فکری این و اون .
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    9 2
    گرگ در لباس میش :///
  • سایت IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    94 4
    از این بدترهم تو سایت هست و مدیران عاشق این کاربرها هستند ان شاء الله تلاشتون نتیجه بده
  • یع کاربر نی نی IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    15 3
    تهرانی هم که خودش سرلشگر ایناست
  • علیرضا IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    68 6
    مشرق دوست داریم.. بزن تعطیلشون کن
  • به نام خدا IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    78 10
    درود به به چه کردید ؟خوشحال شدیم که حداقل یکبار مسئولین این سایت رو رصد کردن این سایت خیلی جاها خلاف قوانین عمل کرده خوبی داره اما بدیش بیشتره موفق و پایدار باشید
  • AE ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    52 10
    مشرق ادامه بده ، خوب جایی رو پیدا کردی، باید سایت مخرب تعطیل بشه
  • سلام IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    4 11
    خداییش خوبی ام داره
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      8 3
      اتفاقا هنرشون دقیقا همینه که لای خوبیها لجن پراکنی میکنن، اگه فقط از این کثافات مینوشتن که کسی به سایتشون سر نمیزد، مخصوصا مطالب مفید میگذارن که ملت جمع بشن اونوقت هر چرندی که خواستن به خورد ملت میدن
  • زینب IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    83 1
    من دراین سایت عضویت دارم ...مطالب خوبی گذاشته میشه و زیاد تونستم ازش کمک بگیرم ولی از لحاظ اخلاقی و اعتقادی کاملا به نفع یک گروه خاص عمل میکنن و هرکس به این گروه نگاه چپ کنه یا اگر به توهینات این گروه جواب بده سریعا کاربریشون قطع و خارج از دسترسی میشه ولی گروه توهین کننده سالهاس بدون هیچ مشکلی توی سایت میچرخن چون پشتشون به مدیریت گرمه و مدیریت هم با دروغ و حمایت ازین گروه باعث شدن عده زیادی با فرهنگ و عقاید غلط که در حال ترویج دادن توی سایت هست منحرف بشن .... همجنس گرایی رابطه نامشروع خیانت مشروب خوری و ... در این سایت خیلی راحت ترویج داده میشه هرکس مختاره عقاید و افکار خاص خودش رو داشته باشه ولی اجازه ترویج این تفکرات رو در فضای عمومی نداره
  • ی US ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    162 2
    الان با انتشار این خبر اضاع سایت اروم شده کمتر کسی تاپیکای جنسی و زناشویی میزنه و اگر بزنه زود تاپیکش تعطیل میشه بشدت فضای سایت در حکومت نظامی به سر میبره در یکلام نظارت خیلی ضعیفه تو این سایت به کرات دیده شده تاپیکایی با محتوای جنسی زده میشه و مبحث به بیراهه کشیده میشه و رختخواب جنسی وسط سایت پهن میکنن که جای بسی تاسف بسیار داره برای مدیریت سایت که نظارت و مدیریت کافی برای سایت ندارن یا بر نیروهای نظارتی که نی نی یارها باشن بیفزایه یا سایت را شبانگاه تعطیل کنه تا بساط جنسی کاربرا پهن نشود
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      21 3
      موافقم الان مدیران از ترس خودشون حتی تاپیک شام چی داریم هم تعطیل میکنن. پس دوستانی که دنبال واقعیتید و راستی آزمایی گزارش مشرق فعلا وقت مناسبی نیست به قول دوستمون الان حکومت نظامی شدید. نه که فکر کنید مدیران چون به این نسایل پایبندن این کار میکنن که اگه بود به قول خودشون تو این 12 سال سایت پاک نگه میداشتن نه از ترسشونه نه اعتقادشون به این موارد که اتفاقا برخی کاربرایی که کلا عشقشون این حرفاست به قول دوستان سوگلی سایتن و سرکار خانم م. ت اونقدر که اگه خود پلیس فتا هم برای اون تعداد کاربر مشخص گزارش بزنه خانم م.ت میگه نه مشکلی نیست یه مورد بود تذکر دادیم حل شد داریم کاربری مال سال 89 چنان تو سایت جولان میده و از مشروب و همجنس بازی و تنفر از اسلام و ... میزنه و کسی کاری بهش نداره که فکر میکنی یکی از مدیران نه کاربران
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      5 3
      به ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ اشتباها منفی دادم. حق با شما است
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      9 2
      منتظر هستند آ ب ها از آسیاب بیفته، بعد دوباره ....
  • سعیده IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    112 0
    سلام من کاری ندارم اما این 5040رو بردارید هم غیرقانونی نامرد هم باعث آزار اذیت کاربران هست ممنون
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    74 4
    سایت مزخرفی هست
  • ی US ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    16 4
    مدیران نی نی سایت برای مظلوم نمایی و خاک پاشیدن تو چشم مخاطبانشون و برای اینکه مبادا مخاطب از دست بدن مسئولین نی نی سایت دست به اقدام جوابیه علیه مشرق زد و بصورت گلچین وار گزیده ای از تاپیکای مذهبی کاش انقدری که دنبال تاپیکای مذهبی هستن دنبال تذکر به تاپیکای عکس بازی و سیاسی که به توهین کشیده میشه و تاپیکای جنسی حول محور زناشویی باشن ای کاش
    • نازیلا IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      26 37
      این سایت انقدر بزرگ هست که مشرق هیچ غلطی نمیتونه بکنه.حالا هی مقاله بنویس حالا هی چرت و پرت بنویس.حسود
  • fafa IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    37 79
    سلام من از کاربران نی نی سایت هستم و ب نظرم سایت مفیدی هستش و اینجور حرفها اگه ب خدا ایمان داشته باشی رو کسی تاثیر نمیذاره هرچند ک اصلا این جور مواردو ندیدم من .واقعا ب جای بستن این سایت ک سرگرم کنندس و مطالب مفیدشم کم نیست بهتره ب نظارت روی پیجهای فحشای اینستا بپردازین ک حتی قابل مقایسه با این موضوع نیستن .انسانها نظر های مختلفی دارن هیچکس نمیتونه کسی رو مجبور ب قبول کردن عقاید خودش بکنه پس اینقدر پیگیر این مسائل پیش پا افتاده نباشین
    • US ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      12 28
      منفی دادم چون کسی که بخدا ایمان داره اینجور جاها نمیره، سرش تو ذکر و دعا و نماز و نیاز و مطالعه و کاره! پس کسی که هیچکدام از کارهای بالا رو نمیکنه و سرگرم کار معنوی و علمی و عملی نیست، سرش تو این سایتهای بی محتوای پوششی برای تغییر ذایقه جامعه است. شما هم اگه این چیزهای بد رو ندیدین، یا خوش شانس بودی یا سرت رو مثل کبک کردی تو برف. اما در مورد کنترل سایتهای دیگه حق بهت میدم.
    • IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      11 5
      دروغ می گویی. گاوهای یک طویله اگر هم خو نشوند هم بو می شوند. منشین با بدان که صحبت بد گر چه پاکی ترا پلید کند آفتاب ار چه روشن‌ست او را پاره‌ای ابر ناپدید کند
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      9 7
      مشرق زدی تو خال دستت درست
  • سرباز وطن US ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    33 11
    ما از سپاه خواستاریم به این مسئله ورود کنه و بساط این سایت ضدانقلاب و ضد اسلام را جمع کنه.دوستان سایت مذکور را اینجا گزارش بدین http://my.gerdab.ir
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    11 0
    والا وقتی وژن نی نی سایت عوض شد تهرانی و نی نی یارا محل....نمیدادن هی صداشون میکردیم انگار نه انگار حالا بعد این موضوع ماشدیم عزیز جمعش کنید سایت مسخره رو
  • ناشناس IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    18 13
    به سایت های تبلیغ پانترکیسم و گرگ پرستی ومغول پرستی و فحاشی به مظاهر ایرانیت وزبان فارسی هم ایتقدر حساسی مشرق?????????یا اینکه فقط هنوز تو باغ شکست انتخاباتی هستی هنوز....
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    18 3
    مشرق جان کجای کاری برادر من بیا برو نی نی سایت باز جمع یه عده از دوستان مورد علاقه مدیران جمع قشنگ مشخص با برنامه قبلی تو قالب تاپیک داستان زندگی یکی از خودشون، کم کم بحث بردن سمت مشرق و باز شروع کردن به مظلوم نمایی که نمیزارن شاد باشیم و از این حرفا. مشرق، جان من برو تاپیک بخون اگر از اون عده انگشت شمار نه همه کاربرای اون تاپیک، مستند داری بزار تا ماهیت اصلیشون رو بشه که اتفاقا اگر مدیرای سایت عاقل بودن میفهمیدن بدبختی و مشکلات سایت از چند کاربر معدودی که به تعداد انگشتای یه دستم نمیرسن اما سایت داغون کردن کاربر فلانی یادش رفته چطور چندوقت پیش از خواص مشروب میگفت و بوسه بادوست .... و نکته جالب تر اینکه تمام تاپیک هایی که یک کلمه درباره مشرق حرف زد سریع ترکید اما باز این یه عده خاص از مصونیت بهرمندن و آزادانه دارن درباره مشرق حرف میزنن احسنت به مدیرای منصف و عدالت پیشه سایت احسنت
  • ناشناس IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    24 11
    اوه اوه حالا انگار جنایت رخ داده تو همه سایتها که برین تو بخش کامنتها همیشه 4 تا نخاله هستن که حرف مفت بزنن پس همه کانالهاو سایتها باید بسته شن مگه مدیریت سایت مقاله تو سایت با عنوان صد انقلاب و ترویج فحشا زده؟چند نفر اومدن یه نظری دادن سریع هم گزارش میگیرن بقیه کاربرا هم از خجالتشون درمیان چرا از جواب بقیه کاربرا به اینا اسکرین شات نذاشتی زورت اومده یه سایتی جز پر بازدیدهاست.کارتون فقط فریبکاری و عوام فریبیه.بهترین سایت زنونست کور شن مردا وارد این سایت زنونه نشن اینجا میان از تحربیات بارداریشون و خاطرات زایمانشون میگن.دردودل میکنن اینم چشم ندارین ببینین هرکی حرف ضد انقلاب و ضد دین بزنه سریع تذکر میگیره روزانه 100 ها تایپیک زده میشه که هرکدوم بعضا به بالای 30 صفحه هم میرسن مدیریت سایت چجوری میتونه بشینه همه رو بخونه کنترل کنه؟؟وقتی کاربراب دیگه گزارش میزنن اوناهم قطع کاربزی میشن.ما همه مسلمانیم بهتره دروغگویی و عوامفریبیو کنار بذاریم.واقعا براتون متاسفم خیلی بدبختین که یه سایت زنونه رو مسیول ترویج بی بندباری و میدونین تا سایت الان این سایت فیلتر شه کاربراش میان عضو سایت تو میشن؟؟؟؟بهتره درستکاری در پیش بگیری تا بازدید سایتت بالا بره.
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      8 3
      همه مسلمانیم بهتره دروغگویی و عوامفریبیو کنار بذاریم. دقیقا. پس دروغ نگو. هی هم نگو زنونه مگه حمومه؟ مردا تو تولید مثل هیچ دخالتی ندارن، نه؟!
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      7 1
      این چیزی که مشرق نشون داد کامنت ها نیستن بلکه تبادل نظر در تالارهای گفتگویی هستن که آزادانه در سایت جولان میدن
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      10 1
      حالا که از همه چی حرف زدین یادی هم بکنیم از یک سری کاربرهای فیک مثل برک، آنت، سرمه و ... که حداقل من تا حالا ندیدم این کاربران یک پست هم تو تاپیکی بزارن یعنی تابلو ساخته شدن برای لایک خودشون.... یعنی شما دقت کنید یه عده تا یه پست میزارن این سربازان که معمولا کاربری دوم خود چند نفرن وظیفه دارن پشت سرشون حرکت کنن و لایک کنن تا مخاطبین فکر کنن چقدر لایک چه آدم معروفیه تو سایت چه حرفش برش داره.... بله سایت یه همچین جای وزینی است....
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      5 2
      من فکر میکردم فقط من متوجه شدم. چون بعضی از کاربری ها رو فقط تو لیست لایک کننده‌ها ها دیدم. اما به لطف مشرق یکی دو تاشون از زیر آب اومدن روی آب. مثل مانی 111،رقصنده،آنت اونم فقط برای اینکه تعدادشون زیاد دیده بشه. خودشونم فهمیدن که دارن منقرض میشن، مجبور شدن. از اینجا بهتون میگم، خیییییلی بدبختین.
  • IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    20 6
    مشرق جان این اسکرین ها کا گذاشتی در مقابل بعضی اسکرینهایی که من از این چند سال حضورم تو سایت دارم هیییچ نیست تازه اسکرینهایی دارم از کار بران مشهور و قدیمی سایت که ضد اسلام و پیامبر و ایمه و رهبر و ...هست تازه اونا سوگلی سایتن و با مدیریت سایت مدام برای هم نوشابه باز می کنن و از هم تشکر می کنن
  • IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    7 1
    متاسفانه دچار اشتباه استراتژیک هستیم همش دنبال فیلترینگ و بستن هستیم تهش یه بچه ده ساله هم با زدن یک دکمه زیر 30 ثانیه ازش رد می شه !!! می گید نی نی سایت و امثالهم مطالب بد دارن خوب شما سازمان یافته داخل این تالارها و بحث ها و شبکه های اجتماعی ارتباطی باشید بدون اعلام کردن هویت ، حقایق را سندی بگید عمده این هایی که حرفای نامربوط می زنن مردمان ساده لوح و بی اطلاع از همه جا هستند و البته معدودکسانی که کدسازمانی دارند و در راستای اهداف آنگلوصهیون ها شایعه سازی ، شبه افکنی ، تحریف تاریخ و ... انجام می دن و آن جمعیت ساده لوح ناخواسته می شن رسانه مفت ! حالا از این جمعیت بپرسید اینی که گفتی یعنی چی می مونه !!!! وقتی حضور پررنگ داشته باشید آن معدود کددار فارسی بلد مشخص خواهند شد این ها را شناسایی و دستگیر کنید ، انقدر هر جا رسیدید فیلتر کردید دیگه همه از دم تو گوشیاشون فیلترشکن دارند انگار کل اینترنت ایران فیلتر نداره حتی برای سایت های پورنو ! یکم فکر کنیم به عواقب اشتباهات استراتژیک . لولا و چارچوب همان دری که برای ضربه زدن به ما وارد می شن را برگردانید دره اونوری باز بشه ما بهشون ضربه بزنیم با استفاده از تکنولوژی خودشون .
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      3 1
      کجای کارید شما میدونید کاربرا اینکار نکردن نظرات بخونی متوجه میشی دارن میگن به بهانه های واهی مثل مثلا نقد برجام یکی یکی کاربرایی که با سیاست های سایت در تضاد یودن حذف میکردن این افرادی که میگی کجا برن حرف بزنن
  • روشنگری IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    21 3
    یه سوال از کاربران عضو نی نی سایت و افرادی که خاموش سایت رو دنبال میکنن میپرسم. چراا این دو سه روزه، بعد از خبر مشرق، هیچچچ تاپیک جن سی زده نشده؟؟!! چراا؟ یعنی مزاحمین کاربران سایت، که حدود 12 شب به بعد، بند و بساط موضوعات و حرف ها و تاپیک های زشت و زننده و غیر اخلاقی رو تو سایت پهن میکردن، دلشون به حال سایت و مدیریت و کاربرهاش سوخته و یکهو از اعمال زشتشون توبه کردن؟؟!! که دیگه تاپیک نزدن؟؟!! من جوابی به غیر اینکه، به احتمال زیاد همون تاپیک ها از طرف افراد مشخصی زیر نظر مدیریت، زده میشده تا بازدید ها رو بالا ببره ندارم.... باز هم این نظر من است، الله اعلم.
    • پروین IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      1 3
      به نکته خوبی اشاره کردین چرا؟واقعا چرا؟
  • مجيد IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    12 1
    سلام اين سايت كه چيزي نيست اگه برين تو چتروما يه نگاهي بندازين اوضاعش از اين سايته بدتره همه جور توهينا توش هست فقط تو گوگل سرچ كنين چتروم همه جور چترومارو برات مياره و داخلش بشي هم حرفاي ركيك هم جنسي و گاهي اوقاتم سياسي توشون زده ميشه از مسولين فضاي مجازي خواهش ميكنيم هم اين سايت ني ني سايت و هم بقعيه سايتهايي كه يجورايي باعث ترويج بي بند و باري و ... و از هم پاشيده شدن خانواده و اجتماع ميشه برخورد جدي كنن
  • US ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    18 5
    بنام نی نی و مادر، بکام شهوترانی، لجن پراکنی، تغییر ذایقه دینی و معنوی جامعه به پوچگرایی و هذل و البته میدانی برای تحمیل جنگ روانی و فرهنگی.
  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    14 1
    نمیدونم آیا مشرق این نظر منو چاپ میکنه یا نه ؟ زمانی که اوباما رییس جمهور آمریکا بود یه روز برای سرکشی میره به یکی از مدارس آمریکا . و در مورد شبکهای مجازی و سایتها صحبت میکنه و عین این صحبت و میگه که : ما در زمانی که مثل شما محصل بودیم اینجور چیزها (شبکه های مجازی) وجود نداشت ولی الان این تکنولوژی در دسترس شما قرار گرفته و این احتمال هست که اگه یروزی شماها بخواهید در این کشور به مقامی برسید تمام فعالیتهای شما در این فضای مجازی مورد ارزیابی قرار میگیره و برای انتخاب شما موثره حالا خودتون میدونید که از این رسانه ها به چه صورت استفاده کنید . درست همون روز شاگردان اون مدارس به صورت خودجوش این دیدار و گفتگو را در کل کشور منعکس میکنند و هر کسی که مرتکب انحرافی میشد خود دانش آموزها توضیحات لازم را بهم میدادند و با بررسی مسئولین مشخص شد که درصد تخلفات و به میزان بیسابقه ای کاهش پیدا کرده . به نظر من شبکها های مجازی و سایتهای موجود مثل اجاق گاز میمونند روی اجاق میمونه روی آن میشود بهترین غذا را هم درست و همینطور بدترین غذارا هم درست کرد . همه چیز بستگی به شرایط و طرز استفاده ما دارد.
  • بنده خدا IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    9 1
    بله اینستاهم مهم هست اما اونجا حداقل ادعای اینکه با قانون کاملا مقایرت داره نداره حرف من به شخصه این هست این سایت یاباید ازنظارت و قوانینش تغیرکنه یافیلتربشه مثل سال88.89دقیق یادم نیست که سایت فیلترشد کاربران هم دیگه سوگلی نباشن مدیران هم خودشون قانون مند باشن ن اینکه خوداون فرد که بارها شاهد پست های بی ارزشی ازش بودیم بشه نی نی یار آدم میمونه چی بگه
  • سلام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    8 3
    چند وقت پیش مدیرسایت تاپیکی زدبا این موضوع ازدواج کودکان10وزیر10سال که وای چقد بد .. و درادامش گفت که میخوایم راجب موضوعات بروز واجتماعی تبادل نظر مفید داشته باشیم آخه این کجاش بروز مفید هست؟دیگه کدوم آدمی الان بچه10ساله شوهرمیده؟آخه آدم چی بگه؟؟؟؟؟؟
    • شاهوار IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      5 1
      مشرق شرف داری نظرمو چاپ نداری به درک اسفل. اینها با واسظه وصل به اسراییلیها هستند و برنامه خوبی برای بی هویت کردن مردم ایران و طلاق نابودی جامعه دارند. جامعه ای که زن ها (مادران) خراب بشوند هیچوقت درست نخواهد شد
    • رسول IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      4 0
      بر اساس آمار
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      0 2
      اجب
  • اعتراض وارداست IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    10 1
    جای که ن مدرک دارن ن هیچ سندی و بدون دلیل و یابرای دفاع از دینت تورو ازسایت قطع میکنن وبعدش اصلا پاسخگو نیستند ... خب ازشما میپرسم چرا باید برای دفاع ملتم قطع بشم من؟به طورمثال دیگه هیچ پاسخ به من ندن ؟؟ وچرا ازاونورتوهىن کنندگان هر دفعه برتوهین تمسخر جولانشون اضافه بشه ؟ شاید خود این کاربران هتاک ازنی نی یارها که قطعا بعضی هاشون هستند باشند
  • نازیلا IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    21 23
    دروغ تو روز روشن؟! نظارت هست خیلی خوبشم هست.فقط یه سری حسود و پر عقده و به ظاهر دیندار لجشون گرفته که از سایت شوت شدن بیرون.خبرنگار فضول یه سر به اینستا بزن هی اسکرین بگیر انگار خیلی بیکاری.
  • ب IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    12 3
    خواستار رسیدگی به این سایت بی قانون هستیم مسئولین لطفا پیگیری کنید
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    2 4
    این برخوردهای چکشی که جواب نمیده، کارشناسان دشمن هر جا و هر سایتی که بیننده داره بخصوص خانومها، میان و افکار پلید خودشونو تحت پوشش پروفایلهای زیبا نشر میدن که این همان کاری است که ما باید بکنیم یعنی چند کارشناس کاربلد با همان پروفایلهای جذاب وارد بشن و پاسخ دهی را شروع کرده و محیطهای خانوادگی را از این اراجیف پاکسازی کنند.
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      3 6
      ببخشید چکش کجا بوده ما فقط میگیم هرزه نویسی نکنن یعنی کار مملکت به اینجا رسیده که اگه جلوی دهن اراذل رو بگیری که لجن پراکنی نکنن اسمش میشه چکش
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      5 1
      اون وقت اگه قوی و مودب عمل کنی به چند روز نکشیده با ی بهانه الکی یا حتی بدون‌بهانه قطع میشی. این روال سایت هست در مورد کاربرای مذهبی و انقلابی قوی و موثر و مودب.به قول دوستان شعار سایت اینه: زنده ( به گور ) بار مخالف من
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      5 1
      اون وقت اگه قوی و مودب عمل کنی به چند روز نکشیده با ی بهانه الکی یا حتی بدون‌بهانه قطع میشی. این روال سایت هست در مورد کاربرای مذهبی و انقلابی قوی و موثر و مودب.به قول دوستان شعار سایت اینه: زنده ( به گور ) بار مخالف من
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      4 1
      اون وقت اگه قوی و مودب عمل کنی به چند روز نکشیده با ی بهانه الکی یا حتی بدون‌بهانه قطع میشی. این روال سایت هست در مورد کاربرای مذهبی و انقلابی قوی و موثر و مودب.به قول دوستان شعار سایت اینه: زنده ( به گور ) بار مخالف من
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    19 29
    در تاریخ بنویسند که مشرق از گفتگوی زنان هم می ترسید
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      23 10
      منظورت این لشکر فاحشه هاس؟ اصن تا حالا سری به این سایت زدی؟ اینا زن هستن؟
    • یک ورزشکار فقیر IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      3 3
      بر اساس احکام اسلام یا دینهای دیگر همیشه باید زنان خودشان را از فشا و بی عفتی پاک نگهدارند. در همه ادیان همین است
    • به 10:52 IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      7 1
      چرا به همه ی کاربرهای این سایت توهین میکنید بخشی از کاربرای این سایت مشکل دارن و منم خودم با اصلاح این سایت و در صورت عدم اصلاح فیلتر این سایت موافقم و به شدت از گزارشات مشرق خوشحال شدم ولی احتمالا برادر محترم شما تهمت زدید و نسبتی ناروا به همه دادید برید توبه کنید وگرنه من یکی روز قیامت جلوتونو میگیرم
    • رهگذر IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      0 1
      12.05 دقیقه نکنه تو هم سر زدی یعنی از اون لشکر شدی ؟شیطون
    • رهگذر IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      0 1
      12.05 دقیقه نکنه تو هم سر زدی یعنی از اون لشکر شدی ؟شیطون
    • رهگذر IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      1 2
      12.05 دقیقه نکنه تو هم سر زدی یعنی از اون لشکر شدی ؟شیطون
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    4 11
    اطمینان دارم که کسانی که نظرات تند در مورد این سایت می دهند حتی یک بار هم به این سایت رو چک نکرده اند این سایت خیلی مطالب مفید و آموزنده داره که برای زنان باردار و مادران خیلی مفید. به تاریخ تاپیک ها نگاه کنید بعضی هاشون مال 6 سال پیش.
    • US ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      7 4
      بنده دیپلم بهداشت جنسی از مراکز معتبر جهان دارم، چند تا مطلب پیش پا افتاده این سایت بدرد هیچ کس نمیخوره، و مطالب پربارتر و تخصصیتر در هزاران جای اینترنت بدون آلودگی مسائل جانبی ضد اخلاقی پیدا مشه. این مطالب فقط بعد پوششی برای اهداف و مباحثات جنسی پلید و ضد اخلاقی این سایت استفاده شده.
  • US ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    25 4
    از رو کنجکاوی و روشن شدن نیت مشرق از اینکه صداقت داره یا غرض ورزی میکنه رفتم یه سر مختصری به این سایت مستهجن زدم! واقعا شرم آوره که این سایت تو ایران اداره میشه و کسی کاری باهاش نداره! بیچاره نی نی ها که چه منتی بخاطر این سایت مادرهای شهوتران و هرزه شان سرشان نمیگذارن. پست ترین رکیکترین، بیشرمترین جملات با هدف کاملا تحریک کننده تو این سایت مستهجن موج میزنی، پر سکس کلامی و داستانیه! 50 سال عمر کردم، تو این 50 ثانیه دیدن نی نی سایت بیشتر از کل 50 سالم چرند و پرند تو این سایت دیدم!
    • مينا US ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      19 1
      تاپيكهاي نزديكي كردن يا زنهاي شوهر داري كه به ياد دوست پسر سابق بودن و مرد يكي ديگه رو دزديدن را نديدي خيلي زياده همه هم تشويق ميكنند
  • محمد IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    11 17
    چرا از آزادی بیان میترسی خیلی منطقی باید جوابشون داده بشه . مردم میخونن و قضاوت میکنن
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      11 4
      آزادی بیان غیر شرعی بدون هیچ قید و بند و حریم و عفاف غربی که انسان زمینی با کنار گذاشتن خدا نوشته کجای قرآن هست؟ا روز قیامت مسئولین جواب خدا رو چی بدن اسم حکومت رو گذاشتید جمهوری اسلامی قوانین اسلام رو جمع کردید رفت؟؟ خدا بر اساس قرآن حکم می کنه نه سناتورهای امریکایی و دموکراسی نوشته شده ما انسان ها با گذاشتن دین در طاقچه خانه!
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      8 2
      بله به شرطی که اجازه جواب بهت بدن به شرطی که سایت یه گروه سازمان یافته شبهه افکنی نداشته باشه تا گروهی بریزن تو سایت و انقدر عقاید کاربرا رو مسخره و اهانت کنن تا بیچاره ها فرار بر قرار ترجیح بدن نه فقط تو بحث مذهبی اوه مباحث اخلاقی بیداد میکنه حتی تو مسائل خانوادگی
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      5 2
      تو این سایت برای کاربران مذهبی و طرفدار نظام آزادی بیان وجود نداره و حذفشون می کنن به راحتی اگه که در مقابل شبهه افکنی های طرف مقابل جواب بدند تو سایت
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    6 2
    فساد همه گیر شده در ایران . سایتها و کانال های جاکش هم زیاد شدن
    • رهگذر IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      0 0
      یعنی تویی که ازدهن مبارکت فحش میاد می خای درستش کنی
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      0 1
      تو این سایت تعریف کردن خاطرات رختخوابی هیچ منعی نداره
  • ش IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    1 1
    یعنی واقعا نمیدونید این صحبتهای چند کاربر هست
  • ش IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    2 3
    میدونم نطرم تایید نمیشه ولی یکی از کثیف ترین تبادل نظرها که صفحات زیادی هم جلو رفت توسط کاربر معروف مذهبی وابسته به ... بود
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    13 6
    مشرق نیوز آفرین
  • خودم IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    8 1
    دیگه شورشو در اورده بود، هرجی بهش تذکر میدادیم، هرچی صداش میکردیم، هرچی ایمیل میزدیم اعتنا نمیکرد،
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    26 1
    من یکی از کاربرانی هستم که در یک تاپیک بحث برجام که تمام حرفامو براساس سند و ذکر نام بیان کننده اون حرف زدم به بهانه اهانت به مسئولین فعلی، دقت کنید لطفا فقط مسئولین فعلی که البته از نظر اونها منظور دولت و رهبری در این مسئولین فعلی قرار نمیگیره و ازطرفی اگر مثلا به رئسای جمهور قبل کسی توهین کرد و گفتیم چرا بگن دوره اشون تموم شد.... جالب شما اگر برید قوانین سایت بخوانید .. میگن اول تذکر عدم توجه به تذکر سه روز قطع و مجددا وصل و درصورت رعایت نکردن کاربری کلا مسدود میشه.... بعد جالب من فقط به خاطر نقد مستند برجام بی هیچ تذکر قبلی بابت بحث سیاسی و نه به ورت موقت که بطور کامل کاربریم مسدود شد اما به قول دوستان همین کاربر قهوه تلخ که مقدسات دینی را عرب شهوت پرست و ... تخیل بشر و در وصف شراب شعر میگه باید خودشون دعوت مجددش کنن به سایت اما من که یک کلمه خلاف شرع و عرف و حتی نظام نزدم قطع بله این سیاست پشت پرده سایت... فقط یک سوال از مدیران بویژه سرکار خانم.... میشه لطفا فقط به این یک سوال پاسخ یدید از نظر شما مقام روحانی بالاتر از مقام رسول گرامی اسلام کسی که رسول همون قرآنی که شما تو جوابیتون به مشرق یکی از آیاتشو مستمسک جوابتون کردین یا جناب آقای روحانی و ظریف... که البته بنظرم از نظر شما مقام آقای روحانی بالاتر که اگر نبود کاربرنی مثل کاربرالف، کاربرش.خ، کاربر ل. ب کاربر آ و ... که علنا به دین و احکام و ... توهین میکنن و معمولا کاربری های چندین ساله دارن اما قطع نمیشن مشخص میکنه نمونه اش برگشت مجدد قهوه به سایت... لطفا با خودتون صادق باشید و حداقل به حرمت مسلمونیمون از قران سواستفاده نکنید...
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      9 1
      بابا از یه جماعت دو رو چه انتظاری دارین. اینا الان مجبورن به تظاهر وگرنه آیه قرآن نمیذاشتن مگه کل کاربران نینی سایت، مسلمان هستن؟؟ اگه هستن پس این پست ها و کاربرهایی که هنوز قطع نشدن چی میگه این وسط؟ در خفا کاربرای بی اخلاق رو تشویق میکنن و میندازه جلو ولی در ظاهر حتی پشت هیچکدوم از کاربرهاش که اسکرین هاش پخش شده نیایستاد
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      7 1
      درباره اینهمه تبلیغات که از سر و روی سایت میباره و اونقدر زیاد هست که باید به زور پست خودتو توش پیدا کنی، چند بار تاپیک زدیم یکی نیومد بگه خرت به چند. حالا عزیز شدیم؟ حالا که منافع خودتون به خطر افتاده یاد ماها افتادین و پشت سر هم چاچلوسی و پاچه خواری کاربر ها رو میکنین؟ در مدح و ستایش و تشکراز فهم و شعور کاربرها تاپیک میزنین؟ تا وقتی از سایت انتقاد میشه، ما بیشعوریم و حرفمونو گوش نمیدین، الان شدیم کاربر فهیم؟! اگه سایت شما به کاربرانش اهمیت میداد که به اونهمه اعتراض یه جوابی میداد آخه چقدر ریاکارین و کاربراتونو احمق فرض کردین؟؟؟
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      8 1
      قهوه تلخ وابسته به مدیران سایته ، چه انتطاری داری ، چاقو دسته خودشو نمیبره
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      12 1
      شما مگه خبر ندارید که تو نی نی سایت دولت و برجام از اسلام و خدا و پیامبر بسیاااااار بسیاااار مقدس تر هستند؟ تازه سیاستهای نی نی سایت و مدیر سایت و نی نی یارها از هر دو اینها بسیااااار بسیاااار مقدس تر هستند% آخه نی نی یارها بسیاری از توهین ها به اسلام و پیامبر و قرآن و سپاه و مدافعان‌حرم و ....رو میگن فقط ی پرسش یا یک‌نقد ساده بوده و مشکلی نداره و باهاش اصلااااا برخورد نمی کند% ولی در عوض کافیه یک‌نقد خیلی مودبانه و بدون توهین به برجام داشته باشی سریع قطع میشی% از اون بدتر سیاستها و هملکرد و برخورد مدیر نی نی سایت و نی نی یارها رو تو تاپیکها یا حتی خصوصی نقد کن سریع قطع دسترسی میشی%آخه اونا خییییلی مقدس تر از اسلامند!
  • سعید IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    5 1
    فیلتر برای ما هستش که بعد چند سال تلاش سایت بیاری بالا بعد بخاطر دیده شدن دست یه زن تو عکس سایت 1000 ایران فیلتر میشه
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    83 15
    چقدر قضاوت نابجا....خدا به دادتون برسه
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    25 1
    اصلا تو این دولت گذشته از سهولت دسترسی مطالب ضد اخلاقی و پورن ، انواع اکاذیب و محتواهای دروغ در مورد دین اسلام توسایتای اینترنتی در دسترسه و از این طریق خیلی از جوونا دارن از دین و مذهبشون برمیگردن قبلنا اینجوری نبود
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      5 2
      روز قیامت می فهمی چرا رهبری و امام خمینی تا این حد از جریان تندرو چپ در کشور دلگیر بود هر چند همراهی بخشی از مردم با اینها در دنیا دست اونها رو بسته ولی در قیامت خدا بر اساس قرآنش و اسلامش حکم می کنه نه دموکراسی نوشته شده کدخدا!...هر چند روایات میگه اصولا کسی که میل جنسی اون خوک صفت گونه بشه در قیامت حیوان برانگیخته میشه...
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    14 10
    مشرق عزيزم بزرگ شو! حداقل قبل از انتشار خبر با دو تا بزرگترت مشورت كن اين جورى مسخره نشى!
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      7 1
      شما در بزرگی خودت تا لحظه مرگ بمان و آلت و شهوت و شکم و کدخدا رو به خدایی بگیر
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      9 1
      میبینم چطور توی اردوگاه اراذل و اوباش ولوله افتاده، مشخصه که مشرق دقیقا زده وسط خال
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    20 5
    برادر عزیز اگر چه میدانم نیت شما خیر است ولی مطمئن باش با این کارت مخاطبین این سایت رو چند برابر کردی در مورد این جرثومه های فساد باید اقدام کرد واین کار شما تبلیغ غیر مستقیم این سایت است
  • مسعود IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    57 4
    پلیس فتا باید قاطعانه با این سایت مروج فساد و فحشاء برخورد نماید.
  • اسی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    50 3
    چرا نظرات مارو تایید نمیکنی عقده ای
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      5 2
      نظر شما مورد تعیین خدایت شیطان هست بنده غیر خدا دنیا رو حال کن که وقت تنگ هست و حادثه ها و مصیبت ها در راه.....
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    46 2
    ۶من کلی شات دارم‌از توهینهای کاربرانمعروف و قدیمی و پرسابقه سایت به مقدسات اسلامی. بگو چطور برات بفرستم؟ همین قهوه تلخ که ازش کلی شات ضد مذهب و انقلاب و رهبر دارم وقتی که برگشت لیلا مامان بهراد که به احتمال زیاد یا مدیر سایته و یا یکی از نی نی یارها آنچنان تاپیک استقبال و قربون صدقه ای براش زد بیا و ببین . اگه اینا حمایت سایت از کاربرای ضد اسلام و رهبر و...نبست پس چی هست؟
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      20 0
      واقعا.... لیلا این کار کرد به به... جمعشون جمع شده شاید
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      8 1
      ببینید واقعیت این که سایت یه سری امکانات مثل مشاورین مختلف قرار داده اما جذاب ترین و پربازدید ترین بخش ها قطعا بخش تبادل نظرهاست اونجاست که واقعا باید روش بحث بشه که گاهی برخی کاربران هتاک به صورت خودجوش و البته واقعیت این که اکثرا به صورت کاملا سازمان یافته تو تالارها یک بحث نادرست ایجاد میکنن و از اونجایی که متخصصی درامر وجود نداره متاسفانه انواع و اقسام هجمه های اعتقادی سیاسی و بخصوص اخلاقی و فرهنگی ایجاد میشه این آسیب سایت که آسیب کوچکی هم نیست خیلی سطحی انگارانه اس که خیلی از دوستان میگن بحث بیان عقیده بوده آیا شما اجازه میدین خانواده تون در معرض هر فکر مسمومی قرار بگیره قطعا نه حضور مستمر و شبه افکنی مستمر کاربران کمکم تاثیر خودش دو خواهد داشت
    • كاربري قديمي يك فرد مطلع US ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      23 3
      كاربري شهرزاد مامان ارتين يك كسي هست كه يا خودش ني ني يار هست يا اينكه با مديران سايت ارتباط نزديكي داره به شدت ضد نظام و توهين كننده به بيت رهبري هستو فقط براي رو كردن تعداد كاربري و رازهاي كاربران مدافع رهبر و بردن ابروي انها انلاين ميشه اين كاربر همون كسي هست كه مامان يلدا را بي ابرو كرد و اما كاربري ليلا مامان بهراد هم همينطور اين خانم ليلا مامان بهراد حتي شماره تلفن موبايل آقاي شاهد را پيدا كرد و در كلوپ خصوصي به سروناز داد كه چقدر باعث رنجش آقاي شاهد و مامان مهشيد شدند و حتي اين دو كاربر مهربان و باشخصيت خداحافظي كردند و حضورشان از سايت حذف شد ولي ليلا مامان بهراد با تمام بي ادبي و هتك حرمت وگستاخي هايش هنوز بيست و چهارساعت انلاين هست
  • اسی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    11 22
    مشرق نیوز خااااااک عالم تو سرت.واقعا ک ... خیلی مطالب مفید داره نی نی سایت خیلی هم ازش راضیم معلومه اونجات خیلی سوخته...جرا از مطالب مفید ک میزارن اسکرین نمیگیره عقددددددده ای
    • مسیح IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      3 7
      اواخواهرخخخخخ برو ببین باشوهرت مشکل داری یانه خخخخخخ وای خخخخخخ
    • مجید IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      10 6
      هه آره محیطش واس زنایی مثل تو و امثال تو خوبه که تو مجازی حرف از خیانت به همسر بزنی و هر حرف رکیکی به ذهنت بیاد به بهانه مطالب مفید بزنی
    • طوبی IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
      5 4
      بیا قشنگ مشخصه از کاربرای همونجاست - از نوع بی ادبیاش معلومه-اونجا ازین افراد کم نیس
    • طوبی IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
      7 4
      من هم به کرات پستهای ضداخلاقی و دینی دیدم و شاید چندتایی هم بتونم پیداکنم. من از دست اینها چه فحشها و اذیتهایی که نشدم طی سالهای طولانی ارتباطم-خداروشکر که بالاخره دیدیم کسی حواسش به اینها هست...دیگه داشتیم ناامید میشدیم.فقط خواهش میکنم به اینستا هم سربزنید.اینستا رکیک ترین فحشها-عکسها و توهینهارو بعضا به پرچمداران انقلاب و نظام و یا 14 معصوم میدن و تحملش واقعا سخته که منه نوعی کارخاصی نمیتونم بکنم دربرابر اونهمه توهین و یاوه و گستاخی
  • یک مذهبی میانه رو IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    10 1
    متاسفانه حقوق شهروندی و آزادی که بخشی از اصلاح طلبان تندرو دنبالش هستن همین آزادی های بی حصر و حد جنسی غیر شرعی که هیچ حتی غیر انسانی و حیوانی هست چه طور میشه یک زن شوهر دار به این راحتی حرف از خیانت به همسر و فرزندانش بزنه!!!..اون دختر یا همسر اگر بفهمن چه جانوری دارن حتی یک دقیقه هم اونها رو تحمل نمی کنن بعد میگن چرا آمار طلاق این همه بالا رفته واقعا تا چند سال میل جنسی رو میشه به جای خدا به بندگی گرفت که تا این حد خوک صفت و به حد حیوان و کمتر از حیوان نزول اخلاقی کنی؟؟؟
  • داداشی ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    1 4
    یعنی همه رو بیرون میکنن
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    2 0
    بردگی انسان، همیشه به خاطر تبعبت از اکثریت است. کنفسیوس
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    3 1
    دعوای زنانه سر و تهش معلوم نیست، از ما گفتن!!!!
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
      2 0
      از کجا مطمئنید که اینا زن باشن ؟؟؟
  • احمد IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    10 2
    نی نی سایت یا سایتهای دیگر که اسمشان را نمیآورم بهانه است. هدف نابودی خانواده ایرانی است که حاصل شده است
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    32 3
    من با3بارثبت نام به علت دفاع از مذهب شیعه ودین اسلام هر3بار حذف عضویتم کردن ولی به مستعجن نویسها هیچ برخوردی نمی شد مسولین ونی نی یارها مشکل دارند با دین
  • ماه پنهان IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    37 4
    ببینید گروهی در پشت پرده نی نی سایت وجود داره هماهنگ ، برای مخالفت با اسلام و از طریق روش های دیگه هم با هم در ارتباطند. تعدادی از این افراد مانند قهوه تلخ یا پارمیدا ، خارج از کشور هستند و با گروه های مخالف حکومت مثل سلطنت لبان یا مجاهدین خلق در ارتباطند و ازشون حقوق میگیرند ، بعد عده ای ساده هم داخل کشور از این ها حمایت میکنند در حالیکه حواسشون نیست که خطر برای خارج نشین ها نیست برای شماست. در این گروه کاربرانی مثل arev هم هستند که برای تبلیغات ادیان دیگه مشغولند مثل مسیحیت ، بهاییت
    • ماه پنهان نی نی سایت US ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      4 7
      من قبلا کاربر این سایت بودم با همین اسمی که الان شما با منظور باهاش پیام کذاشتین پست میذاشتم نمیدونم کی هستی و هدفت چیه اما به قول اما حسین اگه دین ندارید لااقل ازاده باشید من از سایت به میل شخصی رفتم دقیقا به خاطر این بازی های که الان از شما میبینم من میدونم کی هستی خودتم میدونی خانم محترم این بچه بازی ها روتموم کنید ،دست وپا زدن توی لجن بیشتر غرقتون میکنه نجاتت نمیده، من عادت به از پشت خنجر زدن ندارم واصولا این سایت دیگه جایی توی ذهنم و زندگیم نداره اگه قرار. بود پستی هم بذارم انقدر وجدان داشتم که هیچ اسمی رو شخصا نبرم انقدر هم احمق نبودم و نیستم بیام اسم کاربری سابقم رو خراب کنم منتها تو و گروهت این بازی رو توی سایت کردید ظاهرا نه تنها با من با خیلی های دیگه الان هم بازی رو کشوندید به خارج سایت ازش لذت ببرید من نه وقتش رو دارم نه حوصله اش رو ادامه بدید خسته نباشید.خدا شاهد و ناظره هم من بچه دارم هم شما سپردمتون به دست عدالتش که ازش گریزی نیست
    • Samane58 IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      2 13
      ببین چقدر ... تشریف داری که مسیحیت رو با بهاییت یکی کردی! حالا چند نفر تو نی نی سایت از اینور بوم افتاده باشن دلیل نمیشه شمایی که از اونور بوم افتادی ازشون ایراد بگیرین
    • ماه پنهان سابق سایت US ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      4 38
      سلام من نه شما رو میشناسم نه میدونم اصولا هدفتون از استفاده از. نام کاربری من چیه اگه بهش علاقه مندی مبارکتون باشه اما لطفا ازش برای دروغ پردازی استفاده نکن من با میل شخصی سایت رو ترک کردم دلیلش هم جدا از موارد شخصی بیشتر چیزیه که بخشی از دوستان اینجا بهش معترضند تفاوت برخورد با کاربران به قول جورج اورول درسایت همه برابرند اما برخی برابرترند اما با همه این حرفها سایت نه مکانی برای ارایه فحشاست نه سرویس جاسوسی نه اصولا ادم مهمی توش عضوه که ماموریت غیرممکن یک و دو و سه رو اجرا کنه والا یه مشت ادم تنها و بی پناه که دست روزگار بد و. خوب کنار هم قرارشون داده و مثل تمام ایرانی ها بیشتر از مباحثه درگیر مجادله اند همین و بس درمیان این مجادلات گاهی دلخوریهایی پیش میاد که کاش مدیران سایت برخورد. منصفانه تری داشتند و حداقل جواب ایمیلها رو نادیده نمیگرفتن خانم تهرانی عزیز دوتا ایمیل اخر من بدون جواب ماند کاش یه نگاهی بهشون مینداختی اصولا کاش دست نی نی یارتون تا اینجا باز نبود که بگه اگه از خانواده فرهیخته ای هستی فهم داشته باش داخل سایت ما نیا با تشکر از ایشون که تشخیص دادند جای چه نوع خانواده هایی در سایته از ما که گذشت برای مدیریت بهینه بهتر بود سایت کاربر محور باشه تا نی نی یار و خواص محورموفق باشید
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      9 1
      من بنظرم شما این پست فقط برای ایجاد شایعه و شایعه پراکنی و تخریب یه عده که مثلا ای وای اینا دشمن پارمیدا و انجل و آرو ...هستن و انقدر انصاف ندارن که اسم نبرن... اما کور خوندید... بنظرم تمام نی نی سایتی ها از افکار لااقل یه عده ای در سایت آگاهن چه اینوری چه اونوری پس ایم کاربران رو نبرید صرف تخریب چهره مخالفان این کاربران
    • ماه پیدا US ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      8 31
      فقط بمیر استفاده از اسم کاربرهای محبوب سایت برای لجن پراکنی هیچ دردی ازت دوا نمیکنه اب رو بریز اونجات که سوخته؛ از شعور و سواد فقط خواندن و نوشتن بدی اونم اونقدر تابلو که داد میزنه کدوم عقده ای هستی که مرتب توی سایت همین چرندیات رو تکرار میکردی تا دستت رو کوتاه کردن! حالا با اسمهای بچه های سایت بیا کامنت بزار تا روانی بودن بیشتر مشخص بشه
    • خطاب به ماه پنهان واقعي US ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      19 4
      خانم ماه پنهان شما چندين كاربري داشتي و هنوزم در سايت حضور داري جلوي قاضي معلق بازي؟ بس كن خانم
    • ژان طورس IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      0 1
      درودمسیحیت دین است...بهائی فرقه کثیف میباشد..توجه بفرمائید..
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    15 6
    مشرق جون از این خوشم اومد گفتی بعضی مطالب نی نی سایت در شان مشرق و مخاطبانش نیست..ای ول. دمت گرم. تا فیلتر شدن نی نی سایت پشتت هستیم.ادامه بده
    • سارا IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      3 12
      خاک برسر عقده ایت کنن. بیکار و الاف
  • الف IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    15 3
    سلام.کاربر النا به قرآن گفت خوددرگیری داشته.پیامبر اسلامو هوس باز خطاب کرد(ببخشید). و خیلی توهین های دیگه. و هنوز هم هست. یه عده کاربر به رهبر توهین میکنند و سالها هم فعالیت میکنند و مدیر هم هویجه اون وسط. سپاه و رهبر را تروریسم خطاب کردند ولی اخطار هم نگرفتند. و کسانی که از رهبر دفاع کردند را قطع کردند.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • تارا IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    19 2
    این سایت درکنار اندک خوبی ها و مطالب مفیدی که داره،سایتی کاملا ضد انقلاب است
  • پ IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    14 3
    ترویج فحشا و زنا و تشویق به مشروب و همجنس بازی. الان هم احتمالا دارن تاپیکها رو حذف میکنن تا فتا نتونه پیدا کنه.ولی کور خوندین
  • US ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    19 6
    در این سایت متاسفانه طرفداران خدا و پیغمبر به حاشیه رانده شده و بعد به خواست خودشان یا مدیران حذف میشوند، مظلوم ترین کاربران سایت هستند. عده ای انگشت شمار به مقدسات توهین میکنند غافل از اینکه ماه پشت ابر نمی ماند. ما بچه شیعه هایی هستیم که هر جای دنیا که باشیم حرفمان یا علی و عشقمان حسین هست. مطمئن باشید کسی که نان حلال خورده و خود را مدیون شهدا بداند ، با حرف عده ای معلوم الحال تغییر رویه نمیدهد و منزوی شده های واقعی کسانی اند که خدا را نمیشناسند . گمراه و سرگردان به لایک های مجازی دلخوشند . به امید رستگاری و عاقبت به خیر سدن همه ما. الهی امین
    • مينا US ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      8 4
      يك گروه ضد نظام هستند كه در تلگرام هم باهم گروه دارند و قرار هاي حضوري هم ميگذارند پشت پرده ني ني سايت خيلي خبرهاست اين كاربران رو بازجويي كنيد نارتيتي پارميدا شادي خندان مهناز
    • مينا US ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      27 3
      پارميدا كه خودش گفت خبرنگار رسانه اي در اروپاست و نارتيتي هم هست كه از انگليس هست و اونم خيلي مشكوكه
  • US ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    13 2
    عاقبت بــــا لطــف حق دوران مهدی می رسد بلبل خوش نغمه از بستـــان مهدی می رسد می دهد این دل گواهی پیـــر ما سیـــدعلــی پرچم از دست تو بر دستـــان مهدی می رسد
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
      5 3
      بله ان شاءالله... اما نقش ما این وسط چیه در مقابله با مفاسد و آماده کردن زمینه ظهور؟؟؟ تا کی باید رهبرمون تنهایی هزینه بده؟!
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    8 3
    جای تاسف داره این سایت هنجار شکن بصورت هدایت شده و سفارشی اعتقادات و بنیان های خانواده رو هدف گرفته و مسئولین مربوطه هم به هیچ عنوان در قبال مطالب سخیف واکنش نشون نمیدن ، هیچ حد و مرزی در این سایت وجود نداره با یک بحث معمولی شروع میکنن و با توهین به مقدسات ادامه میدن ، مدیریت سایت فقط وظیفش قطع دسترسی کاربران مذهبی و انقلابی بوده ، البته طبیعیه چون کاربران ضد دین و ضد انقلاب و حامی منافقین از نورچشمی ها و از اطرافیان مدیر سایت هستن
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    8 3
    اولین باری که وارد نی نی سایت شدم دنبال مطلبی بودم در باره منافقین که سرچ زدم و وارد نی نی سایت شدم ، کاربری بنام قهوه تلخ ( زهر مار ) شده بود حامی این گروه کثیف و هرچی دلش میخواست میگفت ، تعجب کردم چجوری یه سایت دارای مجوز چجوری اجازه میده این مطالب ضد امنیتی منتشر بشه حتما با مدیر سایت هماهنگه وگرنه قطع دسترسی میشد
  • زیبا احمدپور US ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    13 5
    فمنیست های احمق
  • محمدرضا IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    11 1
    مشرق چرا جوک میگی اخه مگه دولت قدرتی هم داره؟ من واسه تعطیلی تاینی موویز خیلی ناراحتم کلی هم تو صفحه اقای آذری جهرمی تو اینستاگرام اعتراض کردم اما فایده ای نداشت. ازت یه خواهش دارم میدونم که شماها قدرت زیادی دارین ازتون خواهش میکنم یه کاری کنید تاینی موویز دوباره راه بیفته بذارید ما دلمون خوش باشه واقعا تاینی بی نظیره تو رو خدا ازادش کنید اگه شما بخواید میشه به خدا جون هر کی که دوست دارید.
    • بهزاد IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      7 1
      بی خود التماس این مشرق... رو نکن اینا فقط زبون زور میفهمن داداش.
  • صادق IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    11 7
    بذارین جوونا سرگرم باشن وگرنه میرن تو خیابون شعار میدن...
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    5 8
    واقعا حیف شد، خیلیا دارن از سایت میرن. سایت تاوان بی احترامی ها و جنجال های بعضی کاربرا رو داد کاش اینهمه بهشون میدون نمیداد من سایت رو دوست دارم نمیخوام به خاطر یه عده بی تربیت بی فرهنگ که به اعتقادات بقیه توهین مبکنن فیلتر بشه من اونجا دوست های زیادی دارم تنها جاییکه میتونستم راحت درد و دل کنم
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    15 3
    تاکتیک جدید مونا ... نوچه های خودشو الکی قطع دسترسی میکنه و با کاربری جدید یه مدتی خاموش میشن دوباره یواش یواش تاکتیکهای دیکته شده رو از جمله ترویج خیانت ، تبلییغ بهائیت ، توهین به قران و پیامبر ...اجرایی میکنن
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      13 1
      چوووووون کاربرهاشو احمقققق فرض میکنه و با اینکارش به شعور اونا توهین میکنه اگه راه و روش سایت درست بوده و جوابیه نوشته، دیگه این قطع دسترسی ها چه معنی میده؟ سایت کاربر هاش رو قربانی هدف خودش کرد تازه یادشون افتاده کاربر 88 رو بعد اینهمه بی ادبی و گستاخی قطع کنن؟؟ پس مشرق بی راه هم نگفته. دستت درد نکنه که دستشونو رو کردی.
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      0 0
      کی قطع شده؟؟؟
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    9 9
    مشرق ، نسخه الکترونیکی کیهان هست !
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      13 12
      مشرق هر چی که هست دمش گرم.... تمام ماهایی که عضو سایتیم یه ذره منصف باشیم میبینیم کاملا راست گفته... همین کافیه
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    7 2
    رقابت اصلاح طلب و اصولگرا شوخی است. جنگ برجامی و دلواپس هم فقط یک اسم است. جنگ واقعی بین خداپرستان و شیطان پرستان است. تا جمهوری اسلامی به وجود این جنگ اعتراف نکند دنبال پیروزی در آن نخواهد بود.
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    5 5
    فقط فحاشی و بی ادبی باید جلوش گرفته بشه نه هر هر حرفی که به نظر و اعتقاد افراد بستگی داره.به هر حال اگه یه عده بیان تو استادیوم فحاشی کنن نباید کل استادیوم رو تعطیل کرد.
    • AE ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      1 2
      یه مدت بازی بدون تماشاچی برگزار بشه بد نیست
  • نینا IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    28 2
    با سلام و تشکر از پیگیریتون بنده عضو این سایت بودم که به دلیل دفاع از حجاب و اسلام به سرعت بنده رو نی نی بارها قطع دسترسی کردند که دو کاربر به نام قهوه تلخ و کاربر خارج نشینی به نام پارمیدا که احتمالا خودشون از نفوذی های مدیر سایت هستند به تشویق بانوان ایرانی به آزادی روابط رفع حجاب ازدواج سفید بی دینی و... میپردازن هرگونه اعتراضی هم باعث قطع دسترسی کاربران مومن و متعهد میشه
  • RO ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    6 1
    اره نظر مخالف منطقی رو منتشر نکنید ولی من بازم میگم ک حداقل خود اعضای سایت بدونن،فرق انسان و حیوان ب تفکره ن ب تکرار آموزش ها
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    18 2
    خداروشکر قهوه تلخ و پارمیدا قطع شدن چندتادیگه هم هست اونام برن عالی میشه
    • مبارز با كلوپ ضدانقلاب US ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      56 10
      ني ني سايت به دست و پا افتاده و از ترس ميلرزه كاربري پارميدا و قهوه تلخ رو زود قطع كرد اونوقت توي اين تاپيك مونا تهراني مديريت سايت با قربون صدقه به كاربري هاي معاند نظام قول ميده قانوني جلوي مشرق و كسايي كه اسم كاربري ها رو اوردن دربياد خخخخخ بعد تند تند و بي سر و صدا كاربري پارميدا خبرنگار معاند نظام در غرب و قهوه تلخ رو قطع ميكنه خواهش ميكنم عزيزان به وزارت اطلاعات سايت گرداب گزارش اعمال و رفتار مسئولين سايت و اسكرين شاتهايي كه دارند را بدهند اين ادرس تاپيك قربون صدقه رفتن مديريت سايت به كاربران و بعدم قطع دسترسي و توهين به شعورشون هست خخخخخ https://www.ninisite.com/discussion/topic/1459585/این-فقط-یک-سایت-بارداری-و-بچه-داری-است-نه-کلوپ-ضد-انقلاب
    • خودم ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      39 3
      شادی خندان چی؟ فقط تبلیغ بهائیت میکرد و بقیه رو مسخره میکرد. حقت بود خانم تهرانی. کم بهت ایمیل نفرستادیم بی محلی کردی. ایشالله یه مدیر خوب مثل آقای زاهد جایگزین بشه.
    • خودم ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      11 4
      شادی خندان چی؟ فقط تبلیغ بهائیت میکرد و بقیه رو مسخره میکرد. حقت بود خانم تهرانی. کم بهت ایمیل نفرستادیم بی محلی کردی. ایشالله یه مدیر خوب مثل آقای زاهد جایگزین بشه.
    • AE ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      5 1
      تازه اخطار میگیرن تا سه بار وقت دارن ، بعدش میگن دخترا هرچی دوست دارید بگید
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    24 5
    متاسفم واقعا نی نی سایت یک بیانیه سرتاسر دروغ صادر کرده ، چرا به شعور مخاطبین توهین میکنید ، قهوه تلخ لائیک و بی قید آزاداته توهین میکنه و شما هم از این توهین ها مسرور هستید
  • بانوی ایرانی IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    6 27
    من یکی از اعضای نی نی سایتم و نه ملبس به دینم و نه ضد دین اعتقادم در امر حلال و حرام و چارچوب اسلام تا حدیست که این نفس گناهکارم رو افسار بزنم. نه اینکه لباس دین , نون شبم باشه و پورشه زیر پام و خانه اعیانیم. حداقل میدونم اگر موفق بشید این سایت رو به بهانه چند احمق ضد اسلام فیلتر کنید چنان خشم عمومی ایجاد خواهد شد که بسیاری از جمله خودم اگه سایت مشابهی حتی با سروری خارج از کشور راه اندازی بشه با انواع فیلتر شکن عضوش میشیم تا جلوی ظلمی که به مدیر و سایت زنانه ما کردید بایستیم. شک نکنید همسران و دختران خودتون هم عضوند. بماند بعضی از شما آقایون خاله زنک که اونجا می لولید
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    25 2
    از همینجا به بیخودای سایت(قهوه؛پارمیدا؛شادی خندان؛آنجل؛و.....)دست تکون میدم بریددیگه برنگردید؛ضداسلام و انقلابهای سایت شکرکه رفتین
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      7 1
      تو چقدر خیالت خوش... دو روز دیگه که سر و صداها خوابید یا با سلام و صلوات مونا جون برشون میگردونه و لیلا براشون تاپیک خوشآمدی قهرمان میزنه یا همین الانم با کاربری حدید تو سایتن
  • شیدا IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    39 3
    جالبه بعداز مدتها رفتم نی نی سایت که با بیانیه ی دفاع از خود مواجهه شدم...براسون متاسفم که با پرویی تمام دارن حرف از مذهب و اسلام میزنن..یادمه به یکی از تی نی یاراها پیام دادم کفتم دارن به رهبر توهین میکنن بدون هیچ تذکری منو قطع دسترسی کرد،بجای اینکه به اونها اخطار بده... نظرات کاربرای عشقه نی نی سایتم که کاملا روشنه،فقط دارن به گندکاریاشون بیشتر دامن میزنن دوست دارم شرق نیوز
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    8 23
    عوامل مشرق چقدر عقده ای هستین
    • AE ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      24 9
      شما عقده ای بی ظرفیت هستید ، توی این چند سال هرچی توهین خواستید کردید ، الان مشرق فقط اومده بخش کوچکی از این هنجارشکنی ها رو فقط رسانه ای کرده ، چی شده افت فشارپیدا کردید
  • افق US ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    56 1
    ني ني سايت الان فهميده كه قهوه تلخ و پارميدا رو كه از فحاشان به رهبري بودند قطع دسترسي كنه؟ خسته نباشه دوستان كاربري به اسم شيدرخ رو يادتون مياد؟يادتون مياد تا چقدر فحش داد! و حتي يه تذكر هم دريافت نكرد و ني ني يارها ميگفتن انتقاد ميكنه مهم نيست.ني ني سايت اين حنا ديگه رنگي نداره كاربران ضد رهبري: نارتيتي انجل ليلا مامان بهراد شادي خندان النا و خيلي هاي ديگه كه مديريت قبلي و فعلي باهاشون تو تلگرام گروه داري و دوستاي جيجي باجي ات هستند ما يه پا تا تهش ايستاديم فقط بايد بكشيدشون به ميز محاكمه وزارت اطلاعات تا پشت پرده اينها معلوم بشه
    • AE ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      34 2
      واقعا تا حالا پس چرا برخورد نشده ، مگه ادعا نمیکنید که رصد می کنید بله رصد میکنید اگه کسی از اسلام رهبری و انقلاب دفاع کنه قطع میکنید
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    22 9
    نی نی سایت لحظات سختی داری بمیر
  • نامی GB ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    9 4
    سلام من از کاربرهای سایت نامبرده هستم هجوم کاربرهای عضو 96 به علت اسان شدن ثبت نام با یک ایمیل باعث شده که همون مقدار نظارتی که قبلا بوده هم بسیار کم بشه و بستر مناسبی برای افرادی بیماری باشه که خیلی راحت سایت رو تبدیل به اتاق خواب شخصی یا شوخیهای چندش اور و زننده میکنند.جدیدا هم یک بخش پربازدید به اون اضافه کردن که معمولا از قبیح ترین خاطرات تعریف میشه و به شدت مورد استقبال هست و اگر کسی اعتراض کنه به شدت مورد حمله قرار میگیره.جالب تر تاپیکهای عکس بازی و التماس بعدش برای حذف یا ترکیدن محتوا!به هرحال سایتی که پر ازتبلیغه و سود دهی هست باید ازنظر امنیت و فضای که ایجاد کرده معتبر باشه نه فقط به فکر پرکردن جیب خودش با جذب یک مشت مریض روحی و جنسی
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    41 1
    وااااای امشب پارمیدا داشت خاموش تاپیک افغانستانو میخوند خواستم براش یه دستی تکون بدم بیچاااااااره
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      10 0
      خاموش ... جالب بود پارمیدا از مدیران سایته
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      11 0
      پارمیدا و مونا ... برید بر نگردید
    • AE ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      13 0
      خیالت راحت پارمیدا کنار مونا نشسته البته اگه خود مونا نباشه ،دارن نقشه یه دروغ تازه رو میکشن
  • احسان IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    6 12
    وقتی یه نفر نظرشو میگه دلیل نمیشه که درست باشه و خیلی ها هم هستن که مخالف باشن و بحث کنن مهم اینه که انسان بتونه ازادانه نظر بده و بحث کنه و از چیزی نترسه جواب دادن و درستشو ادما تشخیص میدن قرار نیست همه رو زورکی بفرستن بهشت از اون ورش میزنه بسرون
  • سارا IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    19 28
    من یکی از کابرای فعال این سایت هستم. چرا رفتین فقط یه پست رو اسکرین گرفتید. اصلا نمیدونید بحثش چی بوده !!! مثلا همین گوشت خوک من تو بحثش بودم . استارتر پرسیده که کسی گوشت خوک خورده. و یه سریا گفتن که حرامه یه سری گفتن خوردن و توبه کردن و یه سری هم نظرشون موافق بود. من نی نی سایت نباشه برم سوالمو از کجا بپرسم؟ مگه قراره فقط تو سرم بزنم و گریه کنم برم روضه!!! خب زندگی خم و چم داره مخصوصا خانمها یی که تنهان و خانه دادن. از حسودی و اینکه سایتت بازدید کننده نداره نرو ایراد از سایتهای دیگه بگیر . این سایت مطالب وتاپیکهای مفید زیادی داره دلیل نمیشه 4 تا پست اسکرین بگیری بر علیه اش حرف بزنی
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      14 10
      یعنی نمی دانی اگر سوال شرعی داری صدها سایت خوب و دفاتر مراجع هست و اگر سوال پزشکی داری متخصصان سالم و متعهد زیادند؟ آن وقت نی نی سایت شده مرجع دینی و پزشکی شما؟
  • پروانه نینی سایتی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    40 62
    یه سوال شماها که اینجا جمع شدین و هی فرت وفرت اسم کاربرا نینی سایت رو میارین وتوهین میکنید پشت سرشون ،آیا این یعنی مسلمون؟ایهمه دم ازاسلام میزنین ،اسلام کجاش گفته اسم کسیو بیار وهی پشت سرش دروغ بباف؟ کار شما هم جرمه فکرنکنین هنرمیکنید ازکارتون کاربرایی که اسم آوردین ، حضور ندارن ونامردیه اسمشونو بیارین و هی حرف بزنین پشت سرشون شماهاکه ایقد خداپرستین مثلا !!!پس پشت کسی ایطور حرف نزن حالا اگه رو در رو بود یه چیزی ،اماپشت سر زوره بعدم مسلمون اون نیست هی بشینه جلوی بقیه بزنه توسرش وهی خداخدا کنه ،در عمل نشون بده بهتره قرارم نیست کل ججامعه نینی سایت هم عقیده شما باشن بله یکی مسیحیه یکی یهودی یکی آزادیخواه،یکی طرفدار حقوق جامعه زن،یکی طرفدار عدالت،یکی من یکی تو یکی بقیه هممون یکی نیستیم همه ماها یه عقیده نیستیم ،هرکی خودشه به هرحال امیدوارم دیگه ایرادالکی گرفته نشه ازسایت وکاربرای سایت هرکی هم ناراحته هرگز تفنگ پشت سرش نیست بره سایت
    • افسانه دوست پروانه US ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      33 3
      ني ني سايت قطع دسترسي نكنه تا توي صورتشون انتقاد كنيم الان مديريت و كاربرهاي ضدانقلاب خيلي ترسيدن سريع دوباره كاربري پارميدا رو بهش برگردوندند گارفيلد كه بدبخت خودش از ترسش خداحافظ كرد رو تو گروه تلگرام بهش توپيدن كه بايد بيا و كامنت بنويس چون افراد اگاه فهميدن كه از ترسشون مديريت سريع پارميدا و قهوه تلخ رو قطع دسترسي كرد و گارفيلد هم رفت اما حالا باز براي رد گم كني مسلما تمام پستهاشون رو پاك كرده و باز وصلشون كرده پارميدا هم تاپيك زده دوستان بيان دور هم باشيم وزارت اطلاعات بايد تكليف اين سايت و كاربراني كه به نظام جمهوري اسلامي توهين كردند رو مشخص كنه اينم بدون و در جريان باش كه خيلي زود تكليفشون معلوم ميشه تك تك تون به فداي خاك پاي رهبرمون امام خميني و امام خامنه اي بشيد ما محكم ايستاديم تا محاكمه دست اندركاران اين سايت و اين تعداد مشخص كاربران كه نامشون هست و نوشتن و انتشار توبه نامه شون كوتاه نمياييم
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      23 12
      بله. ما مسلمان هستیم چون خود را نسبت به فساد در جامعه مسوول می دانیم. کسی بی تفاوت است و اسم این بی تفاوتی را اخلاق می گذارد مسلمان نیست.
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      2 3
      چقدر خندیدم تلخک کدوم کاربر اسم واقعی داره ، کی کیو میشناسه ، البته مدیران سایت مریدان خودشون رو میشناسن اول فکر کن بعد حرف بزن کاری نداره
    • مهتاب IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      7 2
      اولا سلام,دوما تاپیک هایی که زده میشه تو نی نی مشابه فروم هایی هست که تا قبل از وایبر و تلگرام و هزارتا دیگه از این شبکه ها وجود داشت و مشابه این توی خیلی کشورا هست ولی اصلش اینه که مشکلات مطرح بشه یا اینکه چرت و پرت و یاوه؟!من خودم عضو این سایت هستم مدتهاس ولی حتی یک پست هم ندارم و همیشه پربازدید ترین تاپیکها رو میخونم ,واژه ابله برای بعضیها توی این شبکه کمه ,همین ۳هفته است که دارن از بدترین سوتی شون حرف میزنن از هر ۱۰تاشحداقل ۸تاش مسایل جنسی و زناشویی هست ماجرای اون خانومی که همسرشو جومونگ خطاب میکنه رو کتر کسیه که نخونده باشش تاپیک۳۶۰صفحه پیش رفته دایم داره این مسایل بازبونهای مختلف بیان میشه و ندام ریپلای میشه ,پس حق چشمهای پاکه دخترای جامعمون چی میشع؟الان نگید که خب نرن چون وضعی پیش اومده که این وب سئو و مسترینگ بالایی داره تو گوگل هم درباره چیزی سرچ میکنی مطالب این سایت هم میاد.اینکه خیلی راحت درباره خصوصی ترین مسایل زندگی شون حرف میزنن واقعا شرم اوره ,درباره کاربرایی که ناحیه کاربریشون بسته میشه هم باید بگم به راحتی با تعویض ای پی میان و ای دی جدید ایجاد میکنن و تازه خودشونم معرفی میکنن,و چقدر رقت انگیزانه است که از اسم نی نی برای این کثافات استفاده میشه,واقعا چقدر از این بی حرمتی ها را حاضرن جلو فرزندانشون مطرح کنن؟!گلم چشما چطوری فکر میکنی رابطه جنسی با همسر ربطی به طرز فکر داره؟!یا مثلا بماند خودتون برید این تاپیک سه هفته ای رو ببینید !در ضمن بیشتر این تاپیکا فیک و از رویاها و توهمات کاربراس و ارزوهایی که دارن ,این طبیعته بشره یاحق
  • گمنام US ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    13 7
    برید به سایت سپاه سایبری گزاش بدید لینک زیر برای گزارش دادن هست My.gerdab.ir صفحات جرم رو هم اگه می بینید پاک می کنند از طریق لینک زیر لینک تاپیک های جرم رو وارد کنید و یه کپی از اون رو می تونید پیدا کنید. archive.org
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    16 6
    مشرق تچکررررررر خوب دهن کاربرای پرحاشیه رو بستی دیگه نمیتونن جیک بزنن
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    2 3
    پس در مورد مصاحبه های آپارات چی می گید؟ وضع حجابشون
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    1 0
    احتمالا نزار زکا داره هدایت میکنه سایت رو
  • خودم ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    0 2
    سلام. ‎حضور محترم نویسنده مقاله اینجانب با عنوان" خودم "چندین کامنت گذاشتم از شما تقاضا دارم پاک کنید تحت تاثیر. فضا انها رو. نوشتم من یک خانم خانه دارم و. حوصله دردسر ندارم لطفا تمام کامنتهای من رو پاک کنید متشکرم
  • گمنام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    4 1
    سلام بنظرم اینطور سایت ها زیاد هستند مثلا یکیش وبلاگ خانواده برتر هست یا خیلی از سایت ها و وبلاگ های دیگه. یکسر به این وبلاگ و نظرهاش بزنین
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    15 2
    بنظرم حرف اصلی و کامل رو ماه پنهان سابق زد... بحث سایت نابرابری و ناعدالتی مدیران سایت در تفاوت قائل شدن در رفتارهای کاربران به گونه ای که حتی از کاربرایی که مثلا اینجا ازشون نقد که بحث های غیراخلاقی میکنن مثلا یه کاربر وردی جدید یه حرف مثلا نادرست بزنه سریع حذفش میکنن اماوکاربر فلانی با عضویت مثلا 89 رو با انواع و اقسام نظریات عجیب حتی دفاع از همجنسبازی حتی تذکرم نمیگیره... این مشکل سایت و نکته دیه نی نی یارها هستن نی نی یارها طبق گفته مدیران سایت از اعضای خود سایت هستن. این معناش چیه یعنی قطعا جهت گیری دارن و متاسفانه این جهت گیری ها در نحوه تعاملشون با کاربران تاثیر داره
  • AE ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    30 7
    نی نی سایت ماموریت تخریب خانواده و اعتقادات داره
  • DK ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    17 18
    از نظر شما بچه مچه های انقلابی اینترنت که هیچ زنده بودن هم حرامه هخخخخ
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
      10 3
      نه جناب ، زنده بودن حرام نیست. زنده باش. ما هم زنده ایم. انقلابی ام.
  • آزادمنش IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    2 21
    حیف که مشرق نظریات مخالف رو منتشر نمیکنه.ماهم دل خوشی از بی در و پیکر بودن نی نی سایت نداریم.ولی جالبه کسایی که اخراج شدن هنوز هم مرتب توی سایت میرند و کاربرهایی که اسمشون رو میبرند چک میکنند که قطع شدن یا نه.این نشون دهنده کینه شخصیه اوناست و دفاع از رهبر و گریه برای شهدا نمایش برای جلب توجه .اینها توی سایت هم به همین شدت به همه پرخاش میکردند و خودشون رو در سطح علما و آگاهیون سیاسی میدونستند.ونظرات عجیب به خورد بقیه میدادند که باعث واکنش بقیه میشد ولی چون جوو مذهبی خیلی سریع بر احساسات تاثیر میگذاره اگه پرخاشگری و تهید اثر نکرد شروع به تهدید و نفرین میکردند.اثراتش هنوز توی سایت هست برخلاف ادعاشون که نگران پاک کردن تاپیکها هستند به موقع روسیاهی اونها اشکار میشه که دنبال تسویه حسابها و رفع کینه های شخصی هستند بقیش نمایش هست و بس.
  • محیا IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    24 17
    واقعا خوشحالم که سایت نی نی سایت این همه مهم هست و تحت زره بینه. و از طرفی ناراحت که جامعه چقدر ادم بیکار داره که میره تو بحثهای زنانه و کنجکاوی تو مسائل زناشویی میکنه. هر جایی نظر موافق و مخالف هستش و هر کسی مختاره نظرشو وانمود کنه . شما ها اگه وقتتون رو تو کار خودتون صرف میکردید مملکت آباد میشد.
  • سها IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    25 24
    چرا همه چی و سیاسی میکنید؟ چرا هر کسی نظری غیر از نظرات شما در مورد مسایل اجتماعی و مذهبی و اعتقادی و.... داره و وصل میکنید به یه گروه و حزب خاص و میگین اینا بهایی ان یا وصلن به صهیونیست و این حرفا. عزیزم اینا همین مردمن ، کسایی هستن که دارن تو این کشور زندگی میکنن و دارن میبینن که این مملکت داره به چه سمتی میره به اسم دین و زیر پوشش نام جمهوری اسلامی. اگه خیلیا از دین زده شدن و این حرفا زده میشه فقط به این دلیله که خودتون چهره ی دین و انقدر خراب کردید ، اگه مملکت و درست اداره میکردین ، اگه جووونا این همه بدبختی نداشتن ، این همه بیکاری ، فقر ، گرونی و این چیزا نبود و فقط گیر نمیدادین به حجاب خانوما و بحثای پیش پا افتاده و یه فکر اساسی برای حل مشکلات کشور میکردین الان مردم نظراتشون در مورد حکومت و دین و ... این نبود. فیلتر کردن این سایت هم فقط پاک کردن صورت مسئله و بستن چشم هاتون روی حقیقت
  • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    28 22
    چقد حقیرو بدبختی ک گیر دادی ب چن تا اسکرین ک معلوم نیس موضوع تاپیک چی بوده بیسوادتر و احمقتر از شما کسیو ندیدم ک عفلشو بده ب چن تا افراطی عقده ای برای تو و مگسای دور اطرافت متاسفم
  • ... IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    8 33
    کاش معلوم میشد این موضوع از کجا اب میخورد و ... کی سوخته دقیقا؟؟؟؟!!!! این اسم اوردنها مسخرس
  • ... IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    7 9
    چرا چرند میگین، پارمیدا و قهوه تلخ که قطع نیستن....قهوه تلخ ماهها قطع بود تازه برگشته
  • نينو به خانم بسيار بسيار حقير هه هه US ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    34 4
    این-فقط-یک-سایت-بارداری-و-بچه-داری-است-نه-کلوپ-ضد-انقلاب? در اين تاپيك جمع افراد توهين كننده و ضد دين و ضد نظام جمع هستند و خيلي شگفت آوره كه اين كاربران از جمله خانم مهي اياخودش رو به احمق بودن زده يا واقعا احمق تشريف داره؟ نوشتند تحمل نظرات مخالف و ديگر مذاهب رو نداريد؟ از كي تا به حال حكم سب و دشنام و توهين و فحاشي كه در قانون اساسي هم حتي جرم محسوب ميشه شده تحمل عقايد مخالف؟ حرف مشرق اينه كه تاپيك هر مذهبي جز اسلام تعطيل بشه يا حرفش اينه كه چرا مديريت و ني ني يارها كاربران مذهبي را سريعا بي هيچ توضيحي قطع دسترسي ميكنند و اجازه فحاشي گسترده به دين اسلام رو ميدهند و كاربران فحاش رو اخراج نميكنند؟ خدا را شكر نمرديم و معني تحمل عقايد مخالف را هم ديديم ! چه خوب ميتونيد خانم مهي وجود بسيار بسيار حقيرتون رو لا به لاي دروغهاتون مخفي كنيد كه البته احتمالا يكي از هزاران كاربري ات را به كار گرفتي و سعي كردي با متن سرتاسر دروغت اذهان را منحرف كني حناي اين جور خودزني ها ديگه براي مدعي العموم قوه قضاييه رنگي نداره منتظر برخورد با ني ني سايت و عوامل پشت پرده اش باش و كمتر سعي كن ديگران را احمق فرض كني در مورد خودت البته كه مختاري ;)
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    19 5
    پای یه ژن خوب درمیانه وگرنه تا حالا این سایت دشمن خانواده هزار باره تعطیل شده بود .... یه ژن خوب مثل پارمیدا و قهوه تلخ که بدون هیچ واهمه ای هر پرت و پلایی اجازه دارن بگن
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    26 7
    پای یه ژن خوب درمیانه وگرنه تا حالا این سایت دشمن خانواده هزار باره تعطیل شده بود .... یه ژن خوب مثل پارمیدا و قهوه تلخ که بدون هیچ واهمه ای هر پرت و پلایی اجازه دارن بگن
    • طوبی IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
      19 7
      متاسفانه بارها و بارها به محض اینکه اونجا خاستم حرفی مذهبی یا در دفاع از اسلام و نظام و انقلاب بگم فحش شنیدم . جالبتر اینه بعضیا اصلا نمیزارن رفتار قبیح و گناهی رو مذمت کنی.کافیه بگی مشروب خوری یا دوستی بانامحرم بده بیچارت میکنن یه عده... بعضیاشون واقعا دیوونه ضدمذهبن
  • AE ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    20 9
    مشرق ادامه بده مونا باید مغذرت خواهی کنه و بعد محاکمه بشه
  • هانا IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    44 12
    به نظرمن خانم تهرانی وعوامل دست اندرکاراین سایت کاملامشکوکن.بایدسوابقشون توسط اطلاعات بررسی بشه
    • بهار IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      2 3
      آفرین کارآگاه به تحقیقاتتون ادامه بدید اسکاتلند یارد
  • مریم سادات یکی از عضو نی نی سایت IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    25 22
    جمع کنید این مسخره بازی ها با این خبرای مسخره ات تو حلق داعش برو خدا یه جای دیگه روزیتو بده
  • AE ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    19 7
    مونا فقط در قبال قطع دسترسی مدافعین اسلام و انقلاب وظیفه داره
  • یک عضو قدیمی سایت IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    9 0
    سلام الان که اوضاع سایت خیلی بدتر شده اکثرا توهین و بی احترام قبلا کاربران با هم مخالف بودند ولی ایتقدر بی احترامی نمیشد من هنوز سایت میرم ولی میبینم
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    2 1
    سلام منم رفتم اونجا یه پرسش مطرح کردم در مورد آمار بود منو حذف کردن منم از نی نی سایت بدم میاد
  • علی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    4 6
    سلام ، نی نی سایت واقعا در صدد تبادل نظر برای سلامت نوزادان و مادران است . گاهی اوقات شیطنت هم از گوشه و کنار خودشو نشون میده ، لطفا شورشو در نیارید . با احترام
  • A IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    5 0
    فقط اونی که گفته به دخترم میگم دوست پسر داشته باشه حتی اگه به ازدواج ختم نشه ... ههههههه ، چقدر میتونه یه آدم بی منطق باشه
  • م IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    3 1
    اتفاقا نی‌نی سایت علاوه بر تمام اینها، بیشتر مایه وقت تلف کردن خانم ها شده.
  • کریمی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    آفرین عین حقیقت بود این مقاله با گزارش یا هر چی کیف کردم
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    1 2
    حرف حق تلخه وباید فیلتر شود
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    2 0
    خوبه
  • علی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    حامی فیلترینگ
  • مهدی سلیمی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 1
    فقط میتونم بگم حالت اصلا خوب نیست
  • رجب US ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام به سایت خوب مشرق نیوز مردم ایران انقلاب کردند که جامعه منزه و پاک و اسلامی بشه. اما شاهین شهر اصفهان بالاترین آمار بی بندوباری ، فساد،فحشا،اعتیاد، روابط نامشروع، و سبک زندگی از غرب غربی تر داره . و اباحه گری حتی به داخل خانه نفوذ کرده است. چرا کسی نیست به این همه انحرافات در این شهر رسیدگی کنه. ارزشهای اخلاقی خانوادگی به صفر رسیده،نیروهای انتظامی بسیج و گشت ووو.. در مبارزه با جرائم و مجرمان متاسفانه خوب و محکم و قاطع عمل نمیکنن. لطفاََ این پیام بنده را به بزرگان نظام برسانید. ممنون و سپاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس