کد خبر 790324
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
قاسم حسن زاده

مالک باشگاه خونه به خونه گفت: مگر می‌شود تیمی که ما در اختیار جواد نکونام دادیم، مربی اسپانیایی برای این تیم آوردیم،‌سعی کردیم تمام امکانات و شرایط را برای سرمربی فراهم کنیم دنبال خراب کردنش باشیم.

به گزارش مشرق، قاسم حسن‌زاده درخصوص اتفاقات روز گذشته و درگیری که بین لیدرها و کادر فنی این تیم رخ داد، اظهار داشت: من در حال حاضر تهران هستم، بعدازظهر جلسه‌ای با جواد نکونام سرمربی تیم خونه به خونه برگزار خواهم کرد و  ان‌شاءالله این مشکل ختم به خیر شود.

وی در ادامه افزود: این  اتفاقی که افتاد مطمئنا از سوی مرزبان رخ داده،‌وعده  به این لیدرها داده شده  که حتی این وعدها عملی نشده، افراد پولی هم نگرفته‌اند اما متاسفانه این اتفاق رخ داد. چون فهمیدند تیم با جواد نکونام شرایط خوبی را بدست آورده و روز به روز روند رو به رشدی پیدا کرده می‌خواهند تیم را خراب کنند و جو تیم را به هم بزنند. مطمئن باشید بعد از آن همه چیز ختم به خیر می‌شود آقای نکونام باید سر تمرین برود چرا که روز جمعه بازی مهمی مقابل سیاه‌جامگان داریم، من از طریق مراجع قانونی پیگیر این اتفاق خواهم بود به محض اینکه به بابل بروم سریعا برخورد خواهم کرد، این یک یا دو نفری که سر تمرین جو را خراب کردند مطمئنا به کل از لیست باشگاه و از لیدری حذف خواهند شد و هیچ جایگاهی ندارند و برخورد سختی با این افراد خواهم کرد.

حسن‌زاده در ادامه اظهار داشت: درگیری با جواد نکونام نبوده،‌ بگومگویی با مهدی هاشمی‌نسب انجام شد ولی چون هاشمی نسبت جزئی از کادر فنی است نکونام ناراحت شد و من به نکونام و اعضای کادر فنی حق می‌دهم و به طور کلی این اتفاق را محکوم می‌کنم و به دنبال حذف این افراد هستم.

وی خاطرنشان کرد: خدا جای حق نشسته مگر می‌شود تیمی که ما در اختیار جواد نکونام دادیم، مربی اسپانیایی برای این تیم آوردیم،‌سعی کردیم تمام امکانات و شرایط را برای نکونام فراهم کنیم، بخواهیم خرابش کنیم. مطمئن باشید من با نکونام صحبت خواهم کرد، دلهایمان یکی است و سعی می‌کنیم با کسانی که قرار است تیم را خراب کنند برخورد کنیم، مطمئنا خود مردم بابل از این اتفاق ناراحت هستند چرا که نباید به خاطر یک یا دو نفر تیم از هم بپاشد.

وی در پایان افزود: از هواداران خواهش می‌کنم روز جمعه برای حمایت تیم به ورزشگاه بیایند، باید با آرامش به میدان برویم و بتوانیم به پیروزی برسیم. هیچ مشکلی نخواهد بود و بعد ازظهر ان‌شاءالله از دل آقای نکونام درمی‌آوریم تا دیگر شاهد این اتفاقات در تیم خونه به خونه نباشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس