سود سهام عدالت

دفترمعاون‌اول رئیس‌جمهور در پاسخی پر از اتهام به رسانه‌هااعلام کرد:آمار اشتغال درسال گذشته بیش از۶۰۰هزار شغل بوده؛اما در بهارسال جاری این رقم به۷۰۳هزار و در تابستان امسال به رقم ۷۹۵هزار شغل رسیده است.

به گزارش مشرق، پوری حسینی گفت: مشمولانی سهام عدالتی که ثبت نام آنها قطعیت یافته و در حال حاضر سهامدار نهایی هستند بدون این که تا به امروز پولی داده باشند از محل سود سالیانه این سهام مالک حدود 500 هزار تومان سهام عدالت شده اند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس افرادی که تمایل دارند می توانند مانده بدهی اقساط سهام عدالت خود را به صورت نقدی تسویه کنند که بر این اساس تا پایان امروز مهلت دارند نسبت به تسویه اقساط سهام عدالت خود اقدام کند و مالک 100 درصدی سهام خود شوند.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون قرار است از امسال سود عملکرد سال مالی 95 شرکتهای سرمایه پذیر نیز پس از واریز به حساب سازمان خصوصی سازی میان مشمولان تقسیم شود که بزودی پرداخت سود به مشمولان آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به پایان یافتن زمان تسویه اقساط سهام عدالت گفت: آخرین مهلت برای تسویه بدهی اقساط مشمولان شهریور امسال تعیین شده بود که این زمان تا پایان مهرماه تمدید شد.وی افزود: بر این اساس بنا نداریم بار دیگر این مهلت را تمدید کنیم. بنابراین امیدواریم با بروزرسانی صورتجلسات وضعیت نهایی شرکتهای سرمایه پذیر و سبد سهام عدالت مشمولان را نهایی کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    10 0
    اقایان محترم 1000بار گفتیم کسی پول ندارد که بدهد واصلا تمدید هم نکنید هر انچه که سهام ما هست را بدهید
  • مجید کریمی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    تورابخدا به قرآن به درددل ماکارکنان سهام عدالت گوش کنید درد دل ماراچاب کنید تامسوولانی که دم ازحمایت ازحقوق حقه کارمند وکارگر میزنند بفهمند درد ما را درد دل ما کارکنان سهام عدالت رایکبار هم شده چاب کنید باتشکر جمع کثیری ازکارگنان سهام عدالت درهمدان وشهرستانهای تابعه
  • عده کثیری ازکارکنان سهام عدالت درهمدان وشهرهای تاب IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    چرا آقای پوری حسنی که درصحبت های خود دراسفندماه سال گذشته گفته بودند ما کارکنان سهام عدالت راازبلاتکلیفی درمیاریم وحتما آنها رادرپستهای جدید بکار میگیریم بعدازگذشت چند ماه فکری به حا ل ما نمیکنند
  • عده کثیری ازکارکنان سهام عدالت درهمدان وشهرهای تاب IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    ازشما عاجزانه تقا ضا میکنیم به درددل ماکارکنان سهام عدالت رسیدگی کنید باتشکر
  • مخمد IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    15 0
    اگه پول داشتم بی منت شما دولتیهای بی درد خودم سهام میخریدم که الان بعد چندسال سهام رایگان رو اونم معلوم نیست سهام چه شرکتی است به زور گردن نه قانون باید بخرم تا اقازادها بیشتر جیبشون پر بشه
  • مخمد IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    اگه پول داشتم بی منت شما دولتیهای بی درد خودم سهام میخریدم که الان بعد چندسال سهام رایگان رو اونم معلوم نیست سهام چه شرکتی است به زور گردن نه قانون باید بخرم تا اقازادها بیشتر جیبشون پر بشه
  • مهدی اسدی IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    سلام علیکم : از آقایان مسءو ل مثلآ !!! سهام عدالت : از شما تقاضا می شود دست در جیب مردم نکنید فکر نمی کنم مردم از بعضی از مسءو لان بی درد انتظاری داشته باشند !!! . سهام عدالت هم با شرکت و موسسه های مربوطه؛ آن برای ژن های خوب استفاده کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس