کد خبر 789656
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
آلگری

سرمربی یوونتوس از مهاجم تیمش به خاطر اخراج در دیدار برابر اودینزه تشکر کرد.

به‌ گزارش ‌مشرق، مدیاست نوشت: یوونتوس در هفته نهم رقابت‌های سری A در خانه اودینزه به میدان رفت و با وجود این که مانژوکیچ در دقیقه ۲۶ از بازی اخراج شد اما توانست با نتیجه‌ پر گل ۶ بر ۲ بازی را به سود خود به پایان برساند.

سرمربی یوونتوس از ستاره کروات تیمش به خاطر اخراج شدن تشکر کرد! او گفت‌: دو دل بودم که آیا در دیدار بعدی برابر اسپال به مانژوکیچ بازی بدهم یا نه. هنوز به تصمیم نهایی نرسیده بودم اما خوشبختانه این بازیکن با اخراجش خیال من را راحت کرد. بعد از این که ۱۰ نفره شدیم به خود آمدیم و بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم. باید از مانژوکیچ به خاطر این اخراج تشکر کرد.

آلگری درباره بازی نیز توضیح داد: با توجه به تساوی اینتر و ناپولی پیروزی در این دیدار برای ما ضروری بود. بازی کردن در خانه اودینزه اصلا آسان نیست. بازی سخت و مهمی برای ما بود و بسیار خوشحالیم که به پیروزی رسیدیم. شرایط بدنی ما بازی به بازی در حال‌  بهتر شدن است. با بازگشت چند بازیکن آسیب دیده وضعیت ما بهتر از این هم خواهد شد.

در جدول رده‌بندی، ناپولی با ۲۵ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های اینتر و یوونتوس هم به ترتیب با ۲۳ و ۲۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس