کد خبر 789401
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
نوکیا

نوکیا 7 دارای باتری 3000 میلی‌آمپری بوده و خوشبختانه جک 3.5 میلی‌متری صدا از آن حذف نشده است. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض از اندروید نوقا بهره می‌برد.

به گزارش مشرق، نوکیا 7 توسط HMD Global در چین معرفی شد. این دستگاه 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p دارای بدنه‌ای شیشه‌ای به همراه فریم فلزی بوده و پردازنده اسنپدراگون 630 قدرت آن را تامین می‌کند. این تراشه از 8 هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی آدرنو 508 بهره می‌برد. نوکیا 7 در دو نسخه به بازار عرضه می‌شود که نمونه اول دارای 4 گیگابایت رم بوده و قیمتی برابر با 377 دلار دارد، نسخه دوم از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد و 407 دلار قیمت دارد. هر دو دستگاه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه هستند.

دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f1.8 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند. این دستگاه دارای ویژگی Dual-Sight بوده که البته قبلا آن را در نوکیا 8 مشاهده کرده بودیم. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد که همزمان توسط دوربین اصلی و سلفی به ثبت تصاویر یا ضبط ویدیو بپردازد.

نوکیا 7 دارای باتری 3000 میلی‌آمپری بوده و خوشبختانه جک 3.5 میلی‌متری صدا از آن حذف نشده است. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض از اندروید نوقا بهره می‌برد، البته HMD وعده داده که اندروید اوریو را برای آن عرضه کند.

نوکیا 7 از تاریخ 24 اکتبر در چین عرضه می‌شود و در حال حاضر این دستگاه تنها در این کشور در دسترس خواهد بود.

منبع: آی تی رسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس