کد خبر 789300
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
آزار و اذیت

دختر بچه ۹ ساله در شهرری صبح امروز با تهدید چاقوی مرد جوان، مورد آزار و اذیت قرار گرفت. پلیس تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی متهم آغاز کرده است.

به گزارش مشرق، ماموران کلانتری ۱۳۱ شهری در تماس تلفنی پدر این دختر بچه ۹ ساله  از یک مورد آزار و اذیت در ولی آباد شهرری مطلع شدند و بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند. 

در بررسی های اولیه، پدر دو کودک ۹ و ۶ ساله (دختر و پسر) به ماموران گفت: در حالی که فرزندانش در حال تردد از راه پله مجتمع محل سکونتشان بوده اند، دختر ۹ ساله اش به وسیله مرد ۲۰ ساله ناشناسی با چاقو تهدید شده و مرد جوان در حالی که چاقو را زیر گلوی دختر ۹ ساله گذاشته او را مورد آزار و اذیت قرار داده و بلافاصله از محل حادثه متواری شده است.

با توجه به شکایت این پدر و با دستور بازپرس دادسرای شهرری کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی شهرری با توجه به سرنخ های موجود و اطلاعاتی که دختر۹ ساله در اختیارشان قرار داده است تلاش برای دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار داده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 37
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    15 6
    عجب.
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
      0 0
      ببینین واسه یه خبر غیر واقعی و دروغ چقد نظرات میبافن..... خبر توسط پلیس تکذیب شد .یارو حین فرار از دزدی بوده
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    64 77
    وقتی دختری که به نزدیک سن تکلیف رسیده و هیکل رشد یافته یک زن جوان را دارد بی حجاب و لباس زننده و محرک به خیابان می رفرستید منتظر این چیزها باید باشید. در حالی که اسلام دستور داده دختر بچه ها را از همان 5 سالگی یاد دهید که در مقابل نامحرم حجاب داشته باشند. امام رضا علیه السلام وقتی دختر بچه ای را آوردند و گفتند که 5 ساله است فرمود که او را از مجلس مردان بیرون ببرید. اینقدر اسلام دقیق است. بدرک که روشنفکری در برهنگی و بی حیایی است و این حرفها را تحجر می داند.
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      54 24
      چي ميگي تو اخه هر چي ميشه به بيحجابي ربط ميدين مگه اونجا بودي ظاهر اون دختر رو ديدي!!! اينجوري باشه يه دختر بچه تو كشور غير اسلامي نبايد سالم باشه ، ناامني مملكت رو الكي به چيزاي ديگه ربط ندين.
    • الف IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      5 9
      عجب
    • ناشناس IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      28 16
      به نظر من شما با این طرز تفکر از اون متجاوز بدتری.......نادان ادم
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      41 29
      به ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ نیازی نیست آنجا بوده باشم. دارم می بینم چطور خانواده های ایرانی و حتی بعضا مذهبی که خود مادرخانه حتی چادری است چطور به بهانه اینکه دختر ما هنوز تکلیف نشده او را رها می کنند تا بی حجاب در خیابان بچرخد و نمی خواهند بفهمند دارند به دخترشان خیانت می کنند.
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      41 14
      مگه فقط دختر مورد آزار و اذیت قرار میگیره. این همه پسر مورد تجاوز قرار گرفته میشن. پس اهورا چی بود که بهش تجاوز شد؟؟ پسرامون هم باید حجاب داشته باشن؟
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      5 0
      بارها نوشته ام نباید پدرومادر بچه خود رو تنها بفرستن یجایی اونم زیر سن رشد که نتونه کاری کنه.
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      4 0
      چرا وقتی یه نفر حرف حق ومتین میزنه,به یه عده ولنگار عقده ای بر میخوره؟!!!اگر ملاک حرف حق اسلامه؛پس چرا مخالفی؟اگر میل ولنگار توهست؛پس بچش وببین تا جونت دربیاد!!! شنیدن تعرض به بچه ۲ماهه توآمریکا برات سخت بود!!!!تا چند سال پیش که حجابها بهتر بود,ما این مشکلات رو داشتیم؟!؟؟ وقتی طی چند سال جامعه رو شهوانی میکنید؛شهوت به حالت جنون میرسه ووقتی راهی برا ارضا نذاشتید به صورت عقده درمیاد!!!دیگه هیچ کس درامان نمیماند!!!
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      0 3
      انصافا امثال شما مملکت رو از گزند داعش حفظ کردید,!!!شماها داعش پلاسید,
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      3 0
      اینی که میگه مملکت غیر مسلمان تجاوز نیست!!!اولا زر مفته؛ودوما اونجا دخترهاشون مثل بچه آدم با پسرهاشون میریزند روهم ,لازم به تجاوز نیست!!!نمونش مستند انقلاب جنسی؛برو ببین
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      6 0
      احسنت,حرفتون خیلی درسته؛ولی خب بعضیها انهم لایشعرونند!!!! حالا اولشه؛فکر اون شهوت پراکنیاتونو نمیکردید!!! دختراتونو ول کردید,خوشگل باش!!!بی غیرتی کردید!!!از نردبان جنسی مردها بالا رفتید؛جوونا رو از عقل خارج وشهوانی کردید؛حالا پسر ودختر وکوچیک وبزرگ نمیشناسه؛حالا اعتراض میکنید ,دیگه حق هیچ اعتراضی ندارید!هرچه قدرم اعدام کنند؛مشکل حل نمیشه!!!بیشتر زندانهای آمریکا پراز مرده ولی باز تجاوز تو دانشگاهها ومحارم وحیوانات غوغا میکنه!!!
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      3 0
      به ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ اولا بله. حجاب فقط مال زن نیست. مردها و پسرها هم باید پوشش کامل و مناسب و غیر محرک داشته باشند. ثانیا هدف ما از بحث پوشش ایجاد ایمنی نسبی و کاهش خطر است. وقتی شما پول خود را در گاوصندوق می گذارید هنوز هم احتمال دزدی هست اما خطر آن به طور عقلانی کاهش می یابد. اما اگر در کیسه نایلون تراول ریختید و جلوی مردم راه افتادید و دزد آن را زد فقط خودتان را باید سرزنش کنید. احکام اسلام دقیقا مطابق عقل است منتهی انسانها بی عقلی را دوست دارند.
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      6 0
      به ناشناس ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ افتخار می کنم که برای گفتن حقایق اسلام از روشنفکرها اهانت بشنوم.
    • AE ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      0 5
      فرمایش شما متین ولی مشکل ما عمیق تر از این حرف هاست در مورد پسران چه می گویید؟
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      2 2
      بخدا شما مریضین.
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      1 3
      اسلام انحرافی همین چیزی هست که شما میفرمایین. جثه این بچه رو که ما ندیدیم، ولی اکثرا بچه های این سن و سال رو که میبینیم، اتفاقا خیلی کوچیک هستن. آخه بچه ۹ ساله هیکل یک زن جوان را داره؟؟؟!!!! مسئله ژنتیک رو هم درنظر بگیر! شاید دختران عرب از نظر رشد و جثه با ایرانی ها متفاوت باشن! امام رضا چه چیزها که میکشه از دست امثال شما!!! این مسایل رو کلی نگاه کن، رواشناسی، جامعه شناسی، مذهبی، حقوقی و ... اینطوری به اسلام نگاه کردن خطاست! ابن ملجم نمونه خوبی هست.
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      2 0
      من وشمای ایرانی خارج از این اتفاقها نیستیم باید فرهنگ جدید مطابق روز تعریف شود جوانهای نسل قدیم سینما میرفتن اجتماعی تر بودن پای روضه و منبر بودن سالم بودن ! جوانهای الان محدودبه اینترنت و پای ماهواره ومنقل ! قانون بایستی راههای ارضای حلال هم برای جوانان تعریف کند وازدواج دائم را آسان کند ازدواج موقت هم !نمیتوانیم منفعلانه دخترانمان را در خانه حبس کنیم تا عقب مانده بار بیایند ! حجاب خوبه ولی این معضلات را ریشه کن نمیکند !
    • IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
      0 3
      اگر یه حرف قشنگی یاد گرفتی توی جای خودش بزن که خراب نشه طرف تو راه پله خفتش کردن میگی حجاب
  • تاشنا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    40 2
    تاکی شاهداین نامنی بایدباشیم
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      36 27
      تا وقتی که می خواهید با معیارهای غربی زندگی کنید با تجاوزات از نوع غربی را هم تحمل کنید و مثل اصغر فرهادی بگویید مهم نیست!
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      3 0
      دوست عزیز معیارهای غربی مسلما اشتباهه و تاثیر منفی داره اما افزایش این جرایم بیشتر ناشی از نون حرام هستش. شما خودتون تو جامعه ببینید چند درصد واسشون نون حلال و حرام مهمه؟ تازه با این مسئله اینم اضافه کنید که تربیت فرزندان برای چند درصد مهمه؟ برید از پدر و مادر این ارازل و اوباش که میگیرند گزارش بگیرید ببینید چند درصدشون پدر و مادرشون اینارو تربیت کردند؟ بماند که اکثرا پدر و مادرشون معتاد بودن.
  • DE ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    26 0
    اين اتفاقات كه در كشور ما مي افتتد و اخيرا هم زياد و زيادتر شده بسيار ترسناكتر از هارت و پورت هاي ترامپ و امثال او است 
  • DE ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    12 0
    اين اتفاقات كه در كشور ما مي افتتد و اخيرا هم زياد و زيادتر شده بسيار ترسناكتر از هارت و پورت هاي ترامپ و امثال او است 
  • کاظمی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    12 1
    با سلام این خبر که توسط پلیس آگاهی تکذیب شد !
  • حمید عسکری IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    14 5
    آقا اون زمان گذشت که گفتن ؛حجاب چشم مردهای ایرانیه !! با این همه تجاوز به کودکان فقط باید مراقب این فرشته های بی دفاع و‌ بی گناه باشیم وگرنه نه جامعه ی سالمی و نه اون دینداری قبل مردم . وقتی یک کثافت از پسر بچه سه ساله نمیگذره یعنی آخر اخلاقیات ... دور نیست آن روز که حیوانات درنده خو برای مسخره کردن همنوع خود از واژه ی - انسان - بهره بگیرند !! ح ع ا
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      14 1
      هر کس چنین حرفی زده یاوه گفته. حجاب هرگز نمی تواند چشم باشد چرا که چشم اگر قرار باشد دایم پوشیده باشد و مرد برای ندیدن مظاهر فساد - حتی اگر در اوج تقوا باشد- دایم چشم خود را ببندد عملا با کور فرقی ندارد. این در حالی است که یک روسری چند گرمی برای زنان اینهمه سخت است اما ساعتها آرایش و پوشیدن انواع لباسهای تنگ و بدن نما برایشان آسان است!
  • کمال IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    12 17
    اینهم سختگیری بی جای نظام .عاقبتش بهتر از این نمیشه .بالاخره سر از یک جا در میاره
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      4 0
      اولا کدوم سختگیری دوما در اون کشورهایی که مردم آزادی شبه حیوانی دارن چرا تجاوز صورت میگیره
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      3 0
      پس بروید بگویید این همه آمار تجاوز و قتل کودکان در کشوری مانند آمریکا یا اپیدمی تجاوز گروهی در هند از کجا آمده؟ از سختگیری؟ یا بر عکس از شکسته شدن حیا و تحریک غرایز؟
  • محمد IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    15 0
    در مناطق شوش وخزانه بساط پیک نیک ومواد مخدر کنار پیاده رو برقراره مامورین محترم بی خیال از کنارشان میگذرندوکاری ندارند عواقب ان کم کم به مسائل بی اخلاقی وزورگیری می کشد
  • DE ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    2 0
    دستاني پليدي در كار هستند تا فرهنگ انساني ملت ايران را تغيير دهند فرهنگ و إنسانيتي كه از اغاز تاريخ ايران ايران براي شهرت جهاني داشته نه بگفته خود ايرانيان بلكه بيگانگاني كه چندان هم دوستدار ايران و ايرانيان نبود اگر تاريخ بسياري از كشورهاي جهان را مطالعه كنيد از زمان باستان همه كشورها پليدهاي زياد و غير اخلاقي در انها به فور يافت ميشود از مصر باستان گرفته تا يونان و رم كه برخي از ان أفكار غير انساني انها تا به امروز هم جهان را دچار تباهي كرده است تنها كشوري كه هيچ نقطه تاريك غير انساني در فرهنگ اش وجود نداشته كشور ايران بوده يك ملت با اخلاق ، جوانمرد با خصائص انساني والا كه تا همين امروز در فرهنگ ملت ايران جاري بوده و همين راز بقاي ايران و ايراني بوده است اما برخي دستان پليد انگار قصد نابودي انرا دارند كه اگر به ان اهميت بدهيم و انرا دنبال كنيم پيدا كردن اين دستان كار محالي نيست ، در چه زماني اين اتفاقات در كشور ما مي افتاد كه پدر پسر را بكشد پسر پدر را به كودك دو ساله تجاوز شود و پدر فرزندش را از بالآي پل پرتاب كند و بكشد نه به پير رحم شود نه به كودك معصوم ، اين دستان پليد دارند ايران را از درون نابود ميكنند بايد كسانيكه دلسوز ايران و ايراني هستند كاري كنند چون اين راه كه دارند ما را ميبرند به ناكجا اباد و اين اوضاع فقط دشمنان فسم خورده ايران را هر روز شادتر و شادتر ميكند
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    3 0
    کودکی من در اوایل دهه هفتاد گذشت اون موقع با اینکه کل روز تو کوچه و خیابون بازی میکردیم هیچ وقت ناامنیهایی از این دست تجربه نکردم ملت در اون زمان اکثرا به موقع ازدواج میکردن اگر هم مجرد بودن لااقل اینقدر موجبات تحریکشون در فضاهای عمومی و خصوص دنیای واقعی و مجازی فراهم نبود خیانتی که لیبرالها به این مملکت کردن غیر قابل جبران و بخششه
  • بهروز IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    0 0
    باسلام ادب اصلا هیچ عقل سلیمی اون بچه دوسال ونیم گیلانی رو قبول نمیکنه تعرض شده اما دختر بچه 9ساله رو اره میشه باورش کرد اینا همش مقصر خودمون هستیم من خودم الان چندسال باروسها توایران کار میکنم سوال میپرسم واقعا اونها ازما اسلامی تر هستند میگن دختر بچه بایداتاقش بابرادر 5ساله یکجا نباشه جداازهم اتاق داشته باشند اینا بماند اونها همچیز رو رعایت میکنند قانون واقعا محکمی دارند اما حالا ستایش 7ساله رو کشته باید اعدام بشه یهو عقبش میندازن تا رضایت شاکی جلب بشه اینارو باید بگیرن باچرثقیل برعکس اویزونشون کنن هرروز تو منتطقه ببینن درس عبرت بشه اینمدت فقط تجاوز به گوشمون خورده خدایا اخرزمان برسون دیگه فساد بدبختی مردم رو ازپا دراورده واقعا هیچ نقطه ازجهان مثل تعرض فساد نمیگم نداریم اما به اینشدت نداریم خانواده محترم تورو خدا دختر 9ساله اتو مواظبت کن
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    0 2
    به تیمور لنگ (از راهزنان مغول که بعدها ادعای سلطنت کرد) گفتند که چگونه است که در کشور تو نه دزدی وجود دارد و نه تعرض. ایشان گفتند به هر شهری که رفتم و متوجه وجود این جرایم شدم، داروغه را به دار کشیدم. در یک کلمه فقط باید گفت پلیس بی لیاقت.
  • محمود IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    خبر تکذیب شد مشرق کجایی?? پلیس گفت موقع تردد شرور با چاقو اون دختره هم از اونجا رد میشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس