باغ موزه دفاع مقدس تهران

در دیدار جمعی از طراحان و مشاوران موزه ملیتا لبنان با مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر آمادگی همکاری متقابل دو موزه در حوزه فنی و محتوایی تاکید شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جمعی از طراحان و مشاوران موزه ملیتا لبنان پس از دیدار از تالارهای موزه و سراسر نمای مقاومت با دکتر جعفری مدیرعامل موزه دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار، دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن تقدیراز نقش بارز مجاهد و علمدار حزب الله لبنان ، سید حسن نصرالله و رزمندگان مومن و عاشورایی حزب الله ، اظهار داشت: موزه ملیتا لبنان و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از همدیگر جدا نیستند و هدف هر دو ترویج و اشاعه روح مقاومت و عزت است. جعفری افزود: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمادگی دارد دستاوردهای عظیم مقاومت و حزب الله در مقابله با رژیم اشغالگر، تروریسم جهانی و خصوصاً گروهک دست پرورده آمریکا و ارتجاع منطقه " داعش" را برای بازدید علاقمندان داخلی و خارجی در موزه به نمایش بگذارد.
وی با بیان اینکه اخیراً و با موافقت مقام معظم رهبری موزه انقلاب اسلامی و باغ موزه دفاع مقدس در همدیگر ادغام شده است، اظهار کرد: به دنبال تقویت بخش انقلاب اسلامی در موزه هستیم.
در ابتدای این دیدار، هر کدام از طراحان و مشاوران موزه ملیتا با ابراز خرسندی از بازدید تالارهای موزه و سراسر نمای مقاومت و میزبانی شایسته موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن دعوت از مدیر عامل موزه برای بازدید از موزه ملیتا لبنان اظهار داشتند : موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بخوبی توانسته است رشادت ها و مظلومیت های مردم را به ویژه در دوران دفاع مقدس به نمایش بگذارد و ما خواهان انتقال این تجربیات به موزه ملیتا هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس