کد خبر 789265
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
گتوزو

مدافع پیشین میلان جدیدترین گزینه برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری روسونری است.

به گزارش مشرق، برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که بازی خانگی عصر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال میلان مقابل جنوا در هفته نهم از رقابت‌های سری A ایتالیا آخرین فرصت وینچنزو مونتلا برای حفظ جایگاهش بر روی نیمکت سرمربیگری میلان است. روسونری در سه بازی اخیر خود مغلوب سامپدوریا، رم و اینتر شده و مونتلا و شاگردانش باید در بازی امروز در سن‌سیرو به پیروزی برسند تا کمی از بحران خارج شوند.

در حالی که پیش از این از پائولو سوسا، کارلو آنچلوتی، ولادیمیر پتکوویچ، گاس هیدینک و والتر ماتزاری به عنوان گزینه جانشینی مونتلا در صورت اخراج از میلان یاد شده بود، اکنون روزنامه‌های «جورناله» و «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا گزارش دادند که باشگاه میلان در صورتی که مسیرش را از مونتلا جدا کند، نسبت به آوردن سرمربی جدید مردد است چون اُخت پیدا کردن بازیکنان به سیستم مربی جدید زمان‌بر خواهد بود، از این‌رو ممکن است جنارو گتوزو را تا پایان فصل به عنوان سرمربی خود معرفی کنند.

گتوزو که سال‌ها سابقه بازی در میلان را دارد در حال حاضر هدایت تیم زیر 19 سال این باشگاه را بر عهده دارد و به خوبی از جو موجود در باشگاه آگاه است. هافبک دفاعی پیشین تیم ملی ایتالیا پیش از این سابقه سرمربیگری تیم‌هایی همچون پالرمو، پیسا و سیون را در کارنامه‌اش داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس