کد خبر 789207
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
دربی

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحات لازم را در مورد شرایط بلیت فروشی و احتمال افزایش آن از سوی این باشگاه اعلام کرد.

به گزارش مشرق، دیدار روز گذشته (شنبه) پرسپولیس و نفت تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که کمتر از یک ساعت مانده به آغاز این دیدار بلیت بازی در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفت. نکته جالب توجه اینکه بیش از هزار تماشاگر بلیت این مسابقه را با قیمت 20 هزار تومان پیش‌خرید کرده بودند، اما در ورزشگاه آزادی بلیت‌ها بنا به تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس به قیمت پنج هزار تومان فروخته شد.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: اتفاقات روز گذشته ارتباط چندانی به ما نداشت، چون افرادی را که ما مأمور کرده بودیم تا بلیت‌ها را در اختیار هواداران قرار دهند از ساعت 12 ظهر در باجه‌های ورزشگاه آزادی مستقر بودند. بر خلاف آنچه سعید فتاحی اعلام کرده بود که بلیت فروشی در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است دیروز در واقع این شرایط وجود نداشت و شما در این ارتباط با او صحبت کنید.

وی افزود: در هر صورت روز گذشته تا آنجا که به ما مربوط می‌شد به محض اینکه اجازه بلیت فروشی صادر شد در عرض پنج دقیقه بلیت‌ها با قیمت مناسب در اختیار هواداران قرار گرفت و آنها وارد ورزشگاه شدند. باشگاه پیش از این هم اعلام آمادگی کرده بود که اگر بلیت فروشی به طور کامل در اختیارمان قرار بگیرد این آمادگی را داریم که بلیت فروشی را به معنای واقعی الکترونیکی کنیم. در واقع نباید این‌طور باشد که فقط هزار هوادار بلیت را پیش‌خرید کنند و بقیه در ورزشگاه فروخته شود. مطمئن باشید در عرض یک ماه طوری برنامه‌ریزی خواهیم کرد که هوادار با خرید بلیت حتی جایش هم در ورزشگاه مشخص باشد، مانند اکثر کشورهای اروپایی که هوادار وقتی بلیت بازی را می‌خرد می‌داند جایش در ورزشگاه کجاست و صندلی‌ها همه شماره‌گذاری شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اینکه بلیت فروشی در دربی به چه شکل خواهد بود، یادآور شد: دربی شرایط خاص خود را دارد و مطمئناً برای بلیت فروشی این بازی باید هماهنگی‌های لازم با شورای تأمین صورت بگیرد. در این ارتباط طی یکی دو روز آینده جلسات هماهنگی لازم ببین مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد و شرایط بلیت فروشی نیز مشخص می‌شود.

خمارلو در واکنش به این پرسش که «آیا باشگاه پرسپولیس قصد دارد بلیت بازی دربی را به 30 هزار تومان افزایش دهد؟»، تصریح کرد: هنوز در این ارتباط تصمیم قطعی گرفته نشده است، اما مطمئناً این برنامه در دستور کار باشگاه است که به مانند همه لیگ‌های معتبر دنیا قیمت بلیت‌ها را برای هر بازی تعیین کند. به مانند روز گذشته که بازی در ابتدای هفته بود و از حساسیت خیلی بالایی برخوردار نبود و به این خاطر ما قیمت آن را به پنج هزار تومان کاهش دادیم تا هوادار بیشتری به ورزشگاه بیایند. ممکن است خلاف این اتفاق در بازی‌های خیلی مهم و آسیایی رخ دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس