گوترش

گوترش حملات اخیر تروریستی در افغانستان را وحشیانه خوانده و تاکید کرده که باید اقدامات جدی برای پایان خشونت‌ها در افغانستان در دست گرفته شود.

به گزارش مشرق،  آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، حملات اخیر تروریستی در افغانستان را وحشیانه خوانده و تاکید کرده که باید اقدامات جدی برای پایان خشونت‌ها در افغانستان در دست گرفته شود.

دبیرکل سازمان ملل متحد حملات انتحاری در مساجد کابل و غور را محکوم و این حملات را غیرانسانی و وحشیانه خواند و گفت: حملات وحشیانه دشمنان بشریت در اماکن مقدس، خلاف تمام موازین و قوانین بین‌المللی و انسانی است.

وی تاکید کرده که عاملان این گونه حملات تروریستی باید شناسایی شده و به جزای اعمال‌شان برسند در حملات اخیر تروریستی در افغانستان، صدها نفر کشته و زخمی شده‌اند که این نشان می‌دهد که باید جنگ و خشونت هرچه سریع‌تر باید در افغانستان پایان یابد.

شب  گذشته در مسجد امام زمان در غرب شهر کابل و مسجد جامع خواجه‌گان در شهرستان دولینه ولایت غور آماج حملات انتحاری قرار گرفتند براساس گزارش وزارت کشور افغانستان در این دو حمله تروریستی، دستکم ۷۲ نفر کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس