کد خبر 788975
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
ویزای ایران در عراق و افغانستان

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: اخذ دلار برای صدور روادید از زایرین اربعین حسینی از روز جاری حذف و هزینه روادید به ریال دریافت می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مجید آقابابائی دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: با پیگیری‌های وزارت کشور و وزارت امورخارجه وهمکاری دولت عراق، اخذ دلار برای صدور روادید از زایرین اربعین حسینی از روز جاری حذف و هزینه روادید به ریال توسط سفارت و کنسولگری های عراق و همچنین دفاتر موقت ١٢ گانه صدور روادید دریافت می‌شود.

آقابابائی افزود: این اقدام، زمینه ساز حذف دلار برای صدور روادید زایرین عتبات معلای عراق پس از اربعین نیز خواهد بود که با هماهنگی دو کشور و انجام مذاکرات، می‌توان به طور کامل مبادلات ارزی دوکشور در موضوع اخذ مبلغ روادید زایرین و و وابستگی به دلار را در آن حذف کرد.

مجید آقابابائی خاطر نشان کرد: مبلغ کل پرداختی زایرین اربعین که شامل هزینه روادید، بیمه و هلال احمر و کارمزد شرکت‌ها وکارگزاران می‌شود یک میلیون و نهصد و نود و پنج هزار ریال می‌باشد که زایرین صرفا باید همین مبلغ را پرداخت کنند واز هرگونه پرداخت مازاد خودداری نمایند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در پایان تاکید کرد: برای اطمینان هموطنان از اخذ روادید مطمئن، صرفا به شرکت‌های معتبر ودارای مجوز که قبلا اسامی ان‌ها اعلام شده است مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس