کد خبر 788907
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
منشا

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در غیاب مهدی طارمی حسابی محبوب شده است.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در حالی از ساعت 16:45 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که قبل از این بازی حواشی زیادی در ورزشگاه مشاهده شد.

* مشکلات به وجود آمده در بلیت‌فروشی باعث شد تماشاگران بعد از یکی دو ساعت معطلی وارد ورزشگاه آزادی شده و همچنان شاهد ورود آنها به داخل ورزشگاه باشیم. 

* در حال حاضر شش هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این در حالی است که رفته به رفته بر تعداد آنها افزوده می‌شود. 

* با وجود اینکه قیمت بلیت‌ها 20 هزار تومان روی آن خورده بود، اما به قیمت پنج هزار تومان توسط باشگاه پرسپولیس به هواداران فروخته شد. 

* قبل از آغاز بازی هواداران پرسپولیس برای برانکو و شاگردانش سنگ تمام گذاشته و تک‌تک آنها را مورد تشویق قرار دادند.

* در غیاب طارمی، منشا محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس پیدا کرده است. او به خاطر دو گلی که به الهلال زد حسابی از سوی تماشاگران تشویق شد. 

* مربیان دو تیم قبل از آغاز بازی برخورد بسیار گرمی با هم داشتند و برای دقایقی با یکدیگر مشغول صحبت شدند، در این بین محمد نصرتی نیز برانکو ایوانکوویچ را در آغوش گرفت و برای لحظاتی با او صحبت کرد.

* از جمع بازیکنان پرسپولیس، سیدجلال حسینی، علی علیپور، محسن ربیع‌خواه و محمد انصاری به سمت نیمکت نفت آمده و از حمید درخشان رخصت گرفتند.

* محسن ربیع‌خواه در همان آغاز بازی از ناحیه سر دچار شکستگی شد و با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد.

* با وجود اینکه حدود 30 دقیقه دیگر هوا تاریک خواهد شد، اما هنوز نورافکن‌های ورزشگاه روشن نشده است.

* حمید درخشان و برانکو ایوانکوویچ هر دو از همان ابتدای بازی از لب خط بازی را دنبال می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس