جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور گفت: قطعاً در تاریخ کشور ما سابقه ندارد که رئیس‌جمهور آمریکا علیه کشور ما سخن بگوید و دنیا نسبت به آن بی‌اعتنایی کند.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت بیست‌ویکمین سالروز ملی صادرات که صبح امروز (شنبه 29 مهرماه) در سالن سران برگزار شد، اظهارداشت: بعد از برجام فضای بین‌المللی برای همکاری با ما بسیار مثبت است.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند با همه دنیا روابط را گسترش دهید جز دو کشور؛ یکی از این کشورها را به رسمیت نمی‌شناسیم و کشور دیگر یعنی آمریکا، خودش را از اقتصاد ایران محروم کرد. ما هیچگاه به آمریکایی‌ها نگفتیم به بازار ما نیایید، آنها خودشان بودند که خودشان را محروم کردند.

جهانگیری خاطر نشان کرد: دیپلماسی اقتصادی از اصلی‌ترین سیاست‌های این دولت است، وزارت خارجه در حال تغییر ساختار خود است و می‌خواهد دیپلماسی اقتصادی را در مرکز سیاست خارجه قرار دهد. معاونت اقتصادی در وزارت‌خارجه، موضوع اصلی این وزارتخانه می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بسته حمایتی صادراتی در ستاد اقتصاد مقاومتی برای سال 96 پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: قطعاً در تاریخ کشور ما سابقه ندارد که رئیس‌جمهور آمریکا علیه کشور ما سخن بگوید و دنیا نسبت به آن بی اعتنایی کند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس