پوردستان

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما در مرزهای غربی و شمال غربی هیچ نگرانی و مشکلی نداریم.

به گزارش مشرق، امیر پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران درباره استقلال کردستان عراق اطهار داشت: این طرح در ادامه طرح خاورمیانه جدید و در واقع یک سیاست آمریکایی بود.

وی افزود: به دلیل اینکه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در هجوم به عراق و افغانستان موفق نبودند، این بحث را از اقلیم کردستان عراق شروع کردند و دم از تجزیه‌طلبی زدند.

جاشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: موضع‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران در این مورد بسیار خوب بود که به همکاری خوب کشور ما و دولت عراق و در نتیجه نقش بر آب کردن این توطئه منجر شد.

وی افزود: این همراهی سبب شد تا آن‌ها از مواضعشان عقب‌نشینی کنند و امروز یک آرامش مطلوبی در منطقه به وجود بیاید. در روزهای آینده نیز حکومت عراق، استیلای خودش بر این منطقه را بیشتر هم خواهد کرد.

امیر پوردستان در مورد وضعیت مرزهای جمهوری اسلامی با اقلیم تصریح کرد: ما در مرزها چه در مرز شمال غرب و چه در مرز غرب هیچ نگرانی و مشکلی نداشتیم چرا که از اقتدار بسیار خوبی برخوردار هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد ما متناسب با حرکت‌های دشمنان ظرفیت دفاعی را ایجاد و پیش‌بینی می‌کردیم که در نتیجه هیچ تنش و تهدیدی در مرزها ایجاد نشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس