کد خبر 788374
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
ژنرال «جوزف ووتل»

رئیس ستاد مرکزی فرماندهی آمریکا گفت به دنبال تشکیل واحدهای نظامی جدید برای اعزام به کشورهای عربی جهت مقابله با ایران هستند.

به گزارش مشرق، ژنرال «جوزف ووتل» رئیس ستاد مرکزی فرماندهی ارتش آمریکا گفت واشنگتن در حال تشکیل نیروهای نظامی جدید برای اعزام به کشورهای عربی خاورمیانه جهت مقابله با تهدیدات ایران است.

ووتل طی سخنرانی در 26مین کنفرانس سیاست‌گذاران آمریکایی-عربی در واشنگتن گفت: «آمریکا می‌خواهد به کشورهای عربی برای مقابله با تهدیدات ایران کمک کند.»

به نوشته وبگاه «الشرق الاوسط» وی ضمن «مثال‌زدنی» توصیف کردن همکاری واشنگتن با کشورهای عربی در منطقه، تصریح کرد پنتاگون در تلاش است تا گردان‌های نظامی آمریکایی جدید تشکیل داده و به منطقه اعزام کند.

این ژنرال آمریکایی با تاکید بر تمایل واشنگتن به حفظ روابط با کشورهای عربی، افزود خاورمیانه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای آمریکا برخوردار است .

ووتل گفت این همکاری‌های امنیتی است که روابط سیاسی را نیز درپی دارد و آمریکا هر جایی نیاز ببیند به شرکایش در منطقه کمک نظامی خواهد کرد زیرا این به نفع آمریکا است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FI ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    9 0
    امیدوارم امریکا فرو بپاشه چندین و چندین بمب اتمی بخوره تو ی تک تک ایالتهاش همه مردم و سیاستمدارهای بی شرف خودخواهش زجرکش بشن مثل گاو تیکه تیکه بشن بمیرن به درک واصل بشن زمین از لوث وجود نحسشون پاک بشه. تا سالها خاکش کثیفش زمین سوخته باشه هیچ جنبنده ای اونجا زندگی نکنه. چقدر ادم کشتن بی همه چیزای پست از سرخ پوستها و ژاپنی و کره ای و از منطقه ماو از افریقا و همه جا همه جا. باز میگه انچه که برای امریکا خوبه! خیر انچه برای مردم زمین خوبه اینه که امریکا نابود بشه برای همیشه.
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    8 0
    حسابتون رو میرسیم همین.
  • AU ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    6 0
    اینها بدنبال جنگ بوده و هستند. تنها چیزی که می تواند در حوزه مقابله به مثل به ما ضربه بزند ضعف تولیدات داخلی چه از ناحیه کیفی و چه کمی. در واقع زمانی که ما احتیاج داریم که ضربه شست به دشمن نشان دهیم, نباید در داخل در حوزه غذایی, دارویی, صنعتی و سوخت وابسته باشیم در غیر اینصورت نتنها باید زهر بخوریم بلکه فرصت طلبانی مثل هند و چین هرآشغالی را با منت به چند برابر به ما می فروشند. باید تمام توان تولیدات بومی ما در جهت کیفی و کمی بصورت قاطع آماده باشد تا شکی در عملیاتی کردن یک جواب سنگین نظامی در قبال آرایش نظامی دشمن نباشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس