کد خبر 788281
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۶
مونتلا

سرمربی میلان بیش از شاگردانش از هودارانی که از تیم او ابراز نارضایتی کردند، گله داشت.

 به گزارش مشرق، وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان پس از تساوی بدون گل خانگی تیمش مقابل آاک‌آتن در هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا از تماشاگران بابت انتقاد از تیم در ورزشگاه گله کرد.

 او گفت: اگر بازی را می‌بردیم، جو ورزشگاه متفاوت می‌شود. رقیب بازی بازدارنده‌ای را به اجرا گذاشت و ما همه تلاش خودمان را صرف گل زدن کردیم اما نتیجه نگرفتیم. تماشاگران به خاطر شکست‌های اخیر در بازی‌های قبلی از ما ناراضی بودند، نه به خاطر سبک میلان در این رقابت. مقابل یک تیم خوب از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. به وضوح می‌بینیم که بازیکنان برای پیراهن باشگاه و ارتقای تیم با نهایت توان می‌جنگند و به عنوان یک مربی وظیفه دارم این حس را تقویت کنم.

 او در ادامه افزود: با مدیر تیم جلسه خصوصی داشتم. اصلا موافق کم‌کاری میلان در نیمه اول دربی شهر نیستم. ما  مقابل اینتر و سامپدرویا خوب بازی کردیم و ۷۰ دقیقه رم را تحت سلطه خودمان داشتیم. پس اوضاع آنچنان هم بد نیست. همه میلانی‌ها دوست دارند بازیکنانشان ۹۵ دقیقه خوب بازی کنند. این اتفاق کم کم رخ خواهد داد. بیش‌تر بازیکنان فعلی، قبلا لباسی تیمی به این بزرگی را به تن نداشتند و حالا در حال نشان دادن لیاقت‌هایشان هستند. به هواداران توصیه می‌کنم به جای ابراز عصبانیت از ما و بازیکنان حمایت کنند. اعضای تیم در روزهای دشوار به دلگرمی آن‌ها بیش از خشم‌شان نیاز دارند. در نیمه اول به اندازه کافی قدرتی و فعال ظاهر نشدیم. مایلم تیم را در همه زمینه‌ها تکامل یافته ببینم اما چنین اتفاقی در پایان یک پروسه زمان‌بر رخ می‌دهد و نباید به جوان تیم بیش از حد فشار آورد. اگر باشگاه از بازیکنانش محافظت کند، نتایج خوب به زودی از راه خواهد رسید. تعدادی از بازیکنان بزرگ ما در حال حاضر اعتماد به نفس کافی ندارند. آن‌ها به لذت بیش‌تر از بازی و رهایی از فشار فعلی نیازمندند. هافبک‌ها و مهاجمان میلان باید بیش از پیش بهتر شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس