کد خبر 787949
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
داداشی

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از نهایی شدن گزارش مربوط به بدهکاران بانکی در این کمیسیون و ارسال آن به هیأت رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش مشرق، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش  کمیسیون اصل 90 در مورد بدهکاران بانکی در کمیسیون اصل 90 نهایی و برای قرائت در صحن مجلس به هیأت رئیسه ارسال شده است. 

 وی افزود: بر اساس این گزارش حدود 5 هزار میلیارد تومان معوقه بانکی را در کشور توسط بدهکاران داریم.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: این گزارش برای قرائت در صحن مجلس به هیأت رئیسه ارسال شده اما اینکه در زمان قرائت جلسه مجلس علنی باشد یا غیرعلنی به تصمیم رئیس‌مجلس بستگی دارد.

داداشی خاطرنشان کرد: گزارش دیگری که در کمیسیون اصل 90 نهایی و برای قرائت در صحن مجلس به هیأت رئیسه ارسال شده، ابلاغ و مصوبات مجلس توسط رئیس‌جمهور است که این گزارش در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد.

وی افزود: در این گزارش به میزان مصوباتی که توسط رؤسای جمهور دولت‌های قبل ابلاغ نشده پرداخته شده است و برای ابلاغ مصوبات از این پس در تعیین ضمانت نیز پیشنهاد شده است. 

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان گفت:‌بر اساس پیشنهاد ارائه شده چنانچه مصوبه مجلس توسط رئیس‌جمهور یا معاون اول ابلاغ نشود، با توجه به شرایط ضمانت‌های کیفری و یا حقوقی در نظر گرفته شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرزند ایران IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    من یکی از بدهکاران بانکی هستم.قبل از اجرای طرح یارانه ها طرحی تولیدی در بخش کشاورزی(مرغداری گوشتی) احداث کردم. با سرمایه خودم ووام بانکی 220میلیون تومان. تنها یک دوره قبل از یارانه ها توانستم تولید کنم وبازده مناسبی هم داشت. دوردوم تولید وجوجه ریزی به با اجرای طرح یارانه ها همزمان شدوبه یک باره با سقوط ناگهانی ارزش قیمت مرغ گوشتی وپرش شدیدوگرانی بالای نهاده های دامی روبرو شدیم. اولین ضرر را دراین تاریخ(یعنی دوره دوم جوجه ریزی ) متحمل شدیم. تعدادی از مرغداران به استانداری مراجعه وپیگیر شدیم وخلاصه با تعطیلی اجباری(به دلیل گرانی شدید نهاده های دامی) چندین ماه تولید نداشتیم که قول داده شد بزودی یارانه دامداری ها پرداخت می شود.خلاصه با هزارقرض قوله کمی راه افتادیم ولی کل پرداختی یارانه ازآن تاریخ تاکنون(11میلیون و500 هزارتومان ) به ما دادند!!!!! راهی نداشتیم لنگان لنگان به تولید ادامه می دهیم ولی به خداوندی خدا قسم به دلیل مختلف از جمله گرانی دان وخوراک وداروی طیور ودلال بازی خریدران همیشه یا ضرر میکنیم یا سود بسیار اندک که به هیچ وجه کفاف جوجه ریزی دور بعد را نمی دهد.چون درسریعترین زمان بین دو دوره جوجه ریزی حداقل سه ماه طول می کشد لذا هربار باگرانی بعدی نهاده ها مواجه هستیم وبه همین دلایل از ابتدای شروع فعالیت تولید تا کنون یک ریال قسط پرداخت نکردیم وبانک هم هرسال بامحاسبه سودودیرکرد بر مقدار بدهی ما می افزاید وتا حالا به نزدیک 900میلیون رسیده ایم وسال دیگه از یک میلیارد هم می گذرد؟؟!! با این وصف من یکی از بدهکاران میلیاردی بانک میشوم ومشمول بازداشت وزندانی ومحامکه به جرم بدهی یک میلیلادی و.... این که عرض کردم یک واقعیت است.وقعیتی از یک درد بزرگ جامعه تولیدی کشاورزی...!!در نوشته هایم هیچ اغراقی هم نکرده ام. اینجا استان ایلام وبعد تهران بیشترین مرغداری گوشتی را درخود جای داده است. مسئولان (مسئولیت ندان) استان بدون هیچ کارشناسی وبدون توجه به عواقب کار در گوشه گوشه ی استان بدون رعایت شرایط وضوابط(حداقل فاصله بهداشتی برای عدم انتقال مریضی وهمینطور بازار پس از فروش و....)اقدام به صدور پروانه تولید مرغ گوشتی نموده ودر بسیاری از مرغداری ها فاصله هوایی کمتر از 500متر است!! به هر حال حال روز خوبی نداریم... فقط خواهش داریم تا بدهی ما به بانک به یک میلیاردنرسیده فکری بکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس