کد خبر 787609
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۵
دروغ ممنوع

شهردار تهران ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح دوشنبه در نشست خبری مدعی ممنوع‌التصویری خود در صداوسیما شد اما صداوسیما ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه دوشنبه‌شب، در پربیننده‌ترین ساعت شبکه تهران، نشست خبری شهرداری را پخش کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه «وطن امروز» نوشت:

رسانه‌های زنجیره‌ای حامی دولت روز گذشته به صورت هماهنگ مدعی شدند محمدعلی نجفی، شهردار تهران ممنوع‌التصویر شده و صداوسیما انتشار اخبار مربوط به شهردار تهران را ممنوع کرده است.  در همین راستا روزنامه شرق عکس یک صفحه نخست خود را به همین موضوع اختصاص داد و از قول محمدعلی نجفی نوشت: شنیده‌ام ممنوع‌التصویر شده‌ام. این روزنامه این جمله را از اظهارات محمدعلی نجفی انتخاب کرده بود.

براساس گزارش این روزنامه خودش ادعای ممنوع‌التصویری‌اش در صداوسیما را مطرح کرده بود. ادعای این روزنامه در حالی است که زمانی که مدیران این روزنامه در حال نگارش این اظهارات و انتخاب آن برای صفحه نخست خود بودند؛ نشست خبری محمدعلی نجفی در ۳ بخش خبری تلویزیون درحال پخش بود. این در حالی است که نشست خبری نجفی روز دوشنبه در بخش‌های مختلف رادیو نیز پخش شده بود.

براساس این گزارش نشست خبری شهردار تهران در بخش‌های خبری پر بیننده تلویزیون پخش شد به گونه‌ای که در بخش‌های خبری ساعت ۲۱ و ۲۴ نشست خبری محمدعلی نجفی و اظهارات او در این نشست پخش شد. از سوی دیگر نشست خبری شهردار در شبکه تهران نیز برای مخاطبان تهرانی به صورت ویژه پخش شد. بخش‌های خبری رادیو نیز شامگاه دوشنبه اقدام به پخش گزارشی از نشست خبری شهردار تهران کردند.

نکته قابل تامل اینکه نجفی ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح دوشنبه در نشست خبری مدعی ممنوع‌التصویری خود در صداوسیما شد اما صداوسیما ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه دوشنبه‌شب، در پربیننده‌ترین ساعت شبکه تهران، نشست خبری شهرداری را پخش کرد. قاعدتا این روزنامه قبل از نهایی کردن صفحه نخست خود باید از پخش نشست خبری نجفی از تلویزیون (ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه) باخبر شده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    15 54
    شکسته نفسی می فرمایید!! نه شرق و نه غرب،هیچکدام نمی توانند در این مقوله به جایگاه مشرق،برسند،شما همچنان رکورد شکنید.
    • ناشناس IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
      4 1
      عاقلان دانند
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    24 3
    یکسری از مردم کر و کور هستند و فقط روزنامه شرق و آفتاب و بی بی سی و ... هرچی بگه گوش می کنند. اگر صدا و سیما بگه هوا آفتابی است و هوا هم آفتابی باشه و در همان روز خوش آفتابی در حال خریدن روزنامه آفتاب باشند و تیتر روزنامه آفتاب این باشد که: امروز اصلا آفتابی نیست، آن بعضی از مردم با دیدن آن همه شواهد خواهند گفت: دیدی باز هم به مردم دروغ گفتند، ایناها توی روزنامه آفتاب نوشته هوا آفتابی نیست و فکر میکنند که صاحب نظر هستند و حتی در مورد آفتابی نبودن هوا در هوای خوش آفتابی در پارک محله شان بحث می کنند.
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
      2 16
      اتفاقا تنها اخبار موثق صدا سيما كه واقعا صحت داره همين اخبار آب و هواست
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    9 0
    مملکت به هم ریخته مسئولان خواب خرگوشی
    • آدم IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
      3 0
      واقعا بعضیا نمی‌خوان یا نمی‌تونن بفهمن که افراط و تفریط دو چیز متفاوت نیست! انسانم آرزوست!
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    0 1
    تاحالا نشنیدم صدا وسینا بگه باد وطوفانیست واونموقع باد وطوفان تباشه باسند
    • خالو IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
      11 0
      سلام. میشه اینو به فارسی ترجمه کنین؟ متشکرم
  • ریحانه IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    16 1
    اصولاً اصلاح طلبان و کارگزاران برای سرپوش گذاشتن بر بی کفایتی ها و مفاسد خود ، به هوچی گری و شایعه پراکنی روی می آورند تا اذهان مردم را منحرف کنند ... خدا هدایتشون کنه و اگر هدایت شدنی نیستن محو و نابودشون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس