کد خبر 787446
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کوین بارت

کارشناس آمریکایی معتقد است اسلام نه به این دلیل که یک مشکل است، بلکه به این دلیل که یک راه حل ارائه می کند، هدف قرار گرفته است.

سرویس جهان مشرق - به همراه تصاویر، موسیقی اثرگذاری پخش می شود: تروریست های مسلمان با گلوله به سر مسیحیان شلیک می کنند، اتومبیل های بمبگذاری شده منفجر می شوند، جنازه کودکان اعدام شده با ملحفه پوشانده می شوند و عکسی دستکاری شده صحنه ای از کاخ سفید را نشان می دهد که یک پرچم اسلامی بر فراز آن به اهتزاز درآمده است.

صدای راوی به گوش می رسد که می گوید: « برنامه واقعی اسلام برای آمریکا این است. راهبردی برای نفوذ به داخل آمریکا و سیطره بر آن...این جنگی است که شما چیزی درباره آن نمی دانید.» این قسمتی از گزارش نیویورک تایمز درباره فیلم نفرت پراکنانه ضد مسلمانان است که در برنامه های آموزشی نیروهای پلیس نیویورک مورد استفاده قرار گرفته است.

بیایید یک آزمون هوش تاریخی کوچک برگزار کنیم. این جملات را بخوانید و نقاط آنها را به یکدیگر متصل کنید.

فیلم های نفرت پراکنانه ضد اسلامی ساخت صهیونیست ها به عنوان بخشی از آموزش سربازان و پلیس های آمریکایی برای آنها به نمایش در می آید.

وقتی از اکثر آمریکاییان پرسیده شده که آمریکا بعد باید به کدام کشور حمله کند جواب داده اند «ایران.» اما وقتی از آنها خواسته شده جای ایران را روی نقشه نشان دهند، آنها به نقاطی چون استرالیا اشاره کرده اند.

در کالیفرنیا مدارس ملزم شده اند «به دانش آموزانشان درباره حقوق آمریکاییان همجنس باز مرد و زن، دوجنسی ها و ترانس جنسی ها آموزش داده شود.»

بر اساس گزارش های جدید، زنان کودکانشان را می کشند تا آزادی بیشتری برای شرکت در مجالس و مهمانی ها داشته باشند.

سقط جنین آمده است که بماند، حتی جمهوریخواهان نیز می دانند که ممنوعیت آن می تواند سمّی سیاسی باشد.

در واقع این آزمون هوشی نیست که من ترتیب داده باشم. این جملات مربوط به آزمون رورساچ است و شما مختارید که این داده ها را هر طور که می خواهید تفسیر کنید.

ولی من آنها را اینطور تفسیر می کنم: در غرب واحد خانواده که اساس تمدن به شمار می رود درحال فروپاشی است. تضعیف و فروپاشی خانواده، آموزش، اخلاقیات عمومی و شخصی، ذائقه زیبایی شناسی، ادبیات و هنر، مذهب و به طور کلی شاخص های اساسی چون نرخ زاد و ولد، نرخ ازدواج و از این قبیل، نشانه های یک افول فرهنگی ژرف با شیبی تند است. غرب به سوی قرون وسطایی جدید روان است و  به احتمال زیاد عده زیادی نیستند که کاری از دستشان ساخته باشد.

کوین بارت تحلیل گر آمریکایی

نومحافظه کاران، این عوامل فروپاشی امپراتوری، به این دلیل که اسرائیل آسیب پذیرترین پست دیدبانی امپراتوری غرب است، وحشت زده اند. آنها با متحد کردن غرب در نفرت ورزی علیه اسلام، در تلاش برای نجات اسرائیل هستند که از نظر آنها مشابه تمدن غربی است. آنها برای توفیق در این کار مجبور به گفتن دروغ هایی بسیار بزرگند و دروغ مرکزی آنها هم این است: «اسلام یک تهدید نظامی برای غرب است.»

واقعیت این است که جهان اسلام از نظر نظامی ضعیف است. اگرچه این احتمال حقیقت دارد که قدرت نظامی یک و نیم میلیارد نفری جهان اسلام روی هم دیگر می تواند تهدیدی جدی را برای «کشور» کوچک اسرائیل که مشروعیت آن مورد تردید است - در واقع مستعمره نشینی که از مسلمانان به سرقت رفته است- به وجود آورند، اما جهان اسلام هیچ «تهدید نظامی اسلامی» را متوجه آمریکا، اروپا، کانادا، استرالیا یا نیوزیلند نمی کند. موساد برای نمود بخشیدن به چنین تهدیدی، مجبور شده است مرکز تجارت جهانی را دو بار بمباران کند و با انجام حملاتی در سراسر جهان، افکار عمومی را گمراه کند.

اسلام نه به این دلیل که یک مشکل است، بلکه به این دلیل که یک راه حل ارائه می کند، هدف قرار گرفته است.

تنها یک بلوک بزرگ از مردمان حقیقتا مذهبی در روی زمین باقی مانده است: مسلمانان معتقد. آنها کسانی هستند که در بامداد، ظهر و غروب هر کاری را که در دست انجام دارند (ازجمله خوابیدن) متوقف می کنند تا نماز خود را به جای آورند که مناسکی است برای نشان دادن تسلیم محض خود در پیشگاه خداوند. آنها کسانی اند که در سال یک ماه تمام را صبح تا شب از خوردن و آشامیدن دست می کشند. آنها کسانی اند که به الکل یا هیچ ماده مخدری جز شاید قهوه و چای نزدیک نمی شوند. کسانی اند که از  روابط جنسی خارج از چهارچوب ازدواج دوری می کنند.

مسلمانان معتقد همچون مسیحیان 500 سال پیش هم اندازه حیات این جهانی به حیات آن جهانی علاقه مندند. (بر خلاف برخی مسیحیان افراطی قرون وسطایی، آنها در خوار شمردن این دنیا زیاده روی نمی کنند یا مدعی نمی شوند که این زندگی هیچ معنایی ندارد در حالی که زندگی بعدی همه جور معنایی دارد، اسلام بین این جهان و حیات جاودان توازنی برقرار می کند.)

در میان مسلمانان معتقد نرخ جرم و جنایت، خودکشی، اعتیاد به الکل و مواد مخدر، امراض مقاربتی، سقط جنین، طلاق و غیره بسیار پایین است. همین حقایق محکم ترین شاخص برای روی آوردن بیشترین تعداد زندانیان غیر جنایتکار به اسلام است.

شمار مسلمانان واقعا معتقد روی زمین چند صد میلیون نفر است. با توجه به موفقیت نسبی آنها در شکل دادن و حفظ خانواده های مستحکم، آنها از نظر جمعیتی از مردمان کمتر مذهبی به خصوص غربی ها همواره پیشی گرفته اند.

و اسلام مذهبی سرراست و کارآمد است که «جواب می دهد.» هر کسی که از صمیم دل به فرایض این دین عمل می کند، از مزایای آن نیز برخوردار می شود؛ واقعیتی که در بسیاری از آمارها خود را نشان می دهند و مسلمانان معتقد  در تمام شاخص های اجتماعی مهم، در بهترین رده ها جای گرفته اند.  به همین دلیل است که اسلام در آمریکا و در سطح جهان از بیشترین  رشد در میان مذاهب برخوردار است و «تهدید اسلام» واقعی  این است.

**کوین بارت - کارشناس و تحلیل گر آمریکایی

https://www.veteranstodayarchives.com/2012/01/24/islam-family-values-and-the-decline-of-western-civilization/

منبع: نشریه راه رشد شماره ۱۸۶ وابسته به ستاد امر به معروف و نهی از منکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    5 0
    ممنون از این نوشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس