کد خبر 785864
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
رونالدو

مهاجم فرانسوی بیشترین پاس گل را به ستاره پرتغالی مادرید داده است.

به‌ گزارش مشرق، آس نوشت: بازی‌های لالیگا از جمعه شب از سر گرفته شد و کریستیانو رونالدو و کریم بنزما می‌توانند پس از مدت‌ها کنار هم بازی کنند. دو عضو BBC در کنار هم بهترین عملکرد را داشتند. زین الدین زیدان برای این که شرایط خط حمله را بهبود بخشد از "فیفا دی" بهره برد و توانست شرایط کریم بنزما آسیب دیده را بهتر کند.

رونالدو در مرکز توجه دیدار رئال مادرید و ختافه است چون او تاکنون نتوانسته است در این فصل لالیگا برای تیمش گلزنی کند. مهاجم پرتغالی امشب فرصت دارد در حضور کریم بنزما نخستین گلش را به ثمر برساند. سرمربی رئال مادرید در این باره گفت‌: امیدواریم فردا (یک‌شنبه) دوباره این دو بازیکن را در کنار هم ببینیم.

زیدان برای این حرف دلیل دارد. او معتقد است که بنزما بازیکن مهمی برای تیم او است.

برای رونالدو این اهمیت بیشتر است چون مهاجم فرانسوی به او ۳۶ پاس گل داده است. مسوت اوزیل (۲۷) و گرت بیل (۲۶) پس از او قرار دارند.

بنزما از نقش خود و کمک کردن به رونالدو لذت می‌برد. او در این باره در نشست خبری گفت‌: یک مهاجم فقط نباید گلزنی کند. او باید پاس گل بدهد، در بازی گروهی شرکت کند و دفاع حریف را باز کند. بنزما این کار را انجام می‌دهد. مهاجم فرانسوی همچنین در آن نشست خبری، گفت‌ که دوست دارد گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

رونالدو نیز پاسخ او را داد و گفت‌: ۲۴ پاس گل به بنزما داده‌ام.

دو مهاجم فرانسوی و پرتغالی از سال ۲۰۰۹ تا امروز ۶۰ گل برای هم ساخته‌اند. با آسیب‌دیدگی‌ بنزما و محرومیت رونالدو دو بازیکن پس از سوپرجام کاردیف در کنار هم بازی نکردند. بازی امروز برابر ختافه دوباره این دو مهاجم را در کنار هم قرار خواهد داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس