کد خبر 785851
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
سایت ثبت سفارش خودرو

مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: دستورالعملی در خصوص واردات خودرو برای هیات دولت ارسال شده که به محض اینکه تصویب و ابلاغ گردد نسبت به بازگشایی سایت اقدام می‌کنیم.

به گزارش مشرق،‌ علی علی‌آبادی درباره زمان باز شدن سایت ثبت سفارش اظهار کرد: دستورالعملی در خصوص واردات خودرو برای هیات دولت ارسال شده که به محض اینکه تصویب و ابلاغ گردد، نسبت به بازگشایی سایت اقدام می‌کنیم،در حال حاضر زمان آن مشخص نیست.

مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در این دستورالعمل نحوه ثبت سفارش خودرو پیش‌بینی شده است، افزود: بطور کلی محورهای این دستورالعمل شامل حمایت از تولید داخل و ساماندهی واردات خودرو است.

وی در خصوص ممنوعیت واردات خودرو توسط شرکت‌های بدون نمایندگی نیز گفت: بر اساس ابلاغیه دولت شرط واردات خودرو داشتن نمایندگی مجاز است.

علی‌آبادی تصریح کرد: اجرای این دستورالعمل هیچ انحصاری به وجود نمی‌آورد و هر شرکتی بتواند نمایندگی رسمی بگیرد و آیین‌نامه ضوابط فنی خودرو را رعایت کند می‌تواند اقدام به واردات خودرو کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    3 0
    نمیدونم چی بگم.فقط خدا لعنت کنه کسانی رو که ندانسته و نسنجیده و بدون فکر اقدام به بستن سایت کرده اند و همه اونهایی که ثبت نام کرده اند رو آواره کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس