کد خبر 785701
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
توقیف خودرو

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح برخورد با موتور سیکلت های فاقد معاینه فنی و برخورد با خودرو های دودزا از امروز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش مشرق، سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آغاز طرح ویژه برخورد با خودروهای دودزا در شهر تهران از امروز(شنبه) اظهار داشت: آلودگی هوا در نیمه دوم سال برای مردم دردسرهای بیشماری را ایجاد می کند و از آنجایی که  سلامتی مردم یکی از اولویت های انتظامی پلیس تهران بزرگ و به ویژه راهنمایی و رانندگی خواهد بود،طرح برخورد با موتور سیکلت های فاقد معاینه فنی و برخورد با خودرو های دودزا از امروز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: هر چند این طرح در طول سال اجرا می شود اما در نیمه دوم سال با شدت بیشتری درسطح تهران اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود:ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از امروز  در 62 نقطه از معابر شهر مستقر می شوند و با خودرو های فاقد معاینه فنی برخورد و نسبت به اعمال قانون و جریمه خودرو های دودزا اقدام می کنند و علاوه بر آن دوربین هایی که در محدوده زوج و فرد قرار دارند به طور مکانیزه خودرو های فاقد معاینه فنی را شناسایی و آنها را اعمال قانون می کنند.

وی بیان کرد:ماموران راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده خودرو های دودزا بلافاصله آنها را متوقف ونسبت به نصب پلاک تعمیری و اعزام خودرو ها به تعمیرگاه اقدام خواهند کرد.

سردار مهماندار با بیان اینکه سرویس اداره ها و شرکت اتوبوسرانی وخودرو های عمومی در اولویت این طرح قرار دارند و پلیس این موارد را فراموش نکرده است،  تاکید کرد:پلیس حتما با این نوع خودرو ها هم برخورد می کند و در روز های آینده عملکرد پلیس در اجرای این طرح به مردم گزارش داده خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس