ترامپ

دیلی میل به نقل از رئیس جمهور آمریکا خطاب به اروپایی‌ها نوشت: هرچقدر می‌توانید از ایران پول بگیرید!

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی «دیلی میل» نوشت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به متحدان اروپایی واشنگتن گفته که نگران تحریم‌های شدیدی که ایالات متحده می‌تواند علیه ایران وضع کند، نباشند.

دیلی میل که منبع و یا زمان رخ دادن خبر خود را مشخص نکرده افزود ترامپ به «ترزا می» نخست وزیر انگلیس و «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه گفته که «هر مقدار که می‌توانید از تهران پول بگیرید»

بر این اساس، ترامپ می‌گوید: « امانوئل زنگ زد و با من صحبت کرد. و من گفتم، ببین امانوئل، آنها همین حالا پول زیادی به رنو داده‌اند. پولشان را بگیر؛ لذت ببر.»

دیلی میل به نقل از ترامپ نوشت کشورهای اروپایی فقط به یک دلیل می‌خواهند آمریکا در توافق باقی بماند و آن پول زیادی است که ایران در کشورهای مختلف خرج می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    13 0
    این مورماز خودش را دیوانه نشون میده ولی چقدر باهوشه! من از عربستان به بهانه ی برجام می چاپم! شما از ایران و با همه ی این اوصاف میتونیم برجام را هم معلق نگه داریم و جلوی سرمایه گذاری ها را هم بگیریم!! باید به هوشش آفرین گفت.
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      29 0
      داداش نگران نباش ماهم داریم کارخودمون رومیکنیم یه روزی میادکه این قلدرهاجلوی پای مازانوبزنن این حکم قرآن وتاریخه قرآن کریم: وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ ما اراده داشتیم که بر آن طایفه ضعیف و ذلیل کرده شده در آن سرزمین منّت گذارده و آنها را پیشوایان (خلق) قرار دهیم و وارث (ملک و جاه ) گردانیم.
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    46 2
    برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    37 0
    پس دردترامپ همینه! پول پول پول ازیک سرمایه داربی دردکه رئیس جمهوریک کشوراستعمارگرمیشه توقعی بیش ازاین نیست چون ایران باآمریکاقهره ومناسبات اقتصادی وسیاسی نداره ترامپ داره ازعقده دق میکنه که چراپولی گیرش نمیاد
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    34 0
    ملت ایران باید بدانند که ما وقتی پیروز خواهیم شد که بتوانیم محصولاتی را تولید کنیم که کشورهای دیگر برای خرید آن محصولات به ما التماس کنند. آنوقت ما هستیم که می توانیم آنها را تحریم کنیم. تا زمانی که وابستگی هست مشکل ما همینجوری باقی خواهد ماند. هم باید پول خرج کنیم و هم باید منت این و آن را بکشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس