کد خبر 785409
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
آمار فروش

فروش فیلم‌ها در گیشه در هفته گذشته نسبت به هفته‌های قبل بهتر بود و مخاطبین به آثار اجتماعی اکران شده روی خوش نشان دادند.

به گزارش مشرق، در هفته گذشته پس از اتمام ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و اکران فیلم های جدید جان تازه ای به سینما دمیده شد و مخاطب آثار اجتماعی را مورد توجه قرار داد.

مهدی صباغ زاده مدیر دفتر پخش نیمروز فیلم درباره فروش «ایتالیا ایتالیا» گفت: فیلم تا شب گذشته به رقم فروش 500 میلیون تومان در تهران و شهرستان دست یافت. این فیلم مخاطب خود را یافته و در 60 سالن شهرستان و 27 سالن در تهران به نمایش درآمد.

حبیب اسماعیلی درباره فروش «اکسیدان» گفت: همچنان اقبال مخاطب نسبت به فیلم ادامه دارد و شب گذشته فروش فیلم به رقم 11 میلیارد و 50 میلیون تومان رسید.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلمهای این دفتر گفت: فیلم «زرد» ظرف 9 روز نمایش به فروش 1 میلیاردو 470 میلیون تومان رسید که رقم قابل توجه و خوبی است. فیلم سینمایی «مالاریا» در همین مدت به فروش 142 میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: استقبال از فیلم های «تابستان داغ» و«سارا و آیدا» ادامه دارد و «تابستان داغ» به فروش 1 میلیارد و 530 میلیون تومان و «سارا و آیدا» به فروش 3 میلیارد و 180 میلیون تومان رسید.

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «خانه دختر» در تهران به فروش 189 میلیون تومان و در شهر مشهد به فروش 30 میلیون رسید که رقم فروش فیلم ظرف دو روز نمایش به 229 میلیون تومان رسید. این فیلم از پنج شنبه در شهرهای اصفهان و شیراز و دیگر شهرها اکران می شود.  فیلم سینمایی «نگار» هم در تهران به فروش 1 میلیارد و 493 میلیون تومان و شهرستان 850 میلیون تومان رسید که کل فروش فیلم به رقم 2 میلیاردو 343 میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش «ملی و راه های نرفته اش» گفت: فیلم در تهران به فروش 852 میلیون تومان ودر شهرستان به رقم 260 میلیون رسید که کل فروش فیلم به 1 میلیارد و 112 میلیون تومان رسید.غلامرضا فرجی مدیر دفتر پخش حوزه هنری درباره فیلم «قهرمانان کوچک» گفت: فیلم در تهران به 120 میلیون و در شهرستان به 80 میلیون تومان در گیشه دست یافت که کل فروش فیلم به رقم 200 میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: فروش فیلم بعد از پخش تیزرهای آن در رسانه ملی با جهش مناسبی مواجه شد و امیدواریم با هماهنگی مدارس بتوانیم موفق عمل کنیم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «حقه باز دم دراز» که از چهارشنبه اکران شد براساس سیستم مکانیزه به فروش 3 میلیون و 622 هزار تومان و فیلم «من و شارمین» به رقم 1میلیاردو 5 میلیون و 306 هزار تومان رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس