کد خبر 785297
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱
 محافظت از ترامپ

طبق نتایج یک نظرسنجی جدید میزان مقبولیت ترامپ در همه ایالت‌های آمریکا کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، بر اساس یک نظرسنجی جدید میزان مقبولیت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در همه ایالت‌های این کشور کاهش داشته است.

پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت در گزارشی نوشت: طبق نظرسنجی جدید مؤسسه «مورنینگ کانسالت»، میزان مقبولیت ترامپ در همه ایالت های آمریکا کاهش یافته است.

 بر اساس یک نظرسنجی جدید کمتر از یک سال از ریاست جمهوری دونالد ترامپ، میزان مقبولیت وی در همه ایالت های آمریکا کاهش یافته است. مؤسسه نظرسنجی «مورنینگ کانسالت» با تحقیق از 470 هزار آمریکایی بین ماه های ژانویه و سپتامبر دریافت که میزان مقبولیت رئیس جمهور در تک تک ایالت های آمریکا - از جمله ایالت هایی که از وی در انتخابات حمایت کردند - طی هشت ماه از آغاز به کارش کاهش یافته است.

در واقع، میزان کاهش مقبولیت ترامپ در چندین ایالتی که وی در ماه نوامبر به راحتی در آنها پیروز شد دو رقمی است؛ ایالت هایی مانند تنسی، می سی سی پی، کنتاکی، ایندیانا و کانزاس. میزان کاهش مقبولیت وی در ایالت هایی که به سختی پیروز شد چندان چشمگیر نبود؛ ایالت هایی مانند میشیگان و پنسیلوانیا.

در مجموع، میزان مقبولیت وی از 49 درصد در ماه ژانویه به 43 درصد در ماه سپتامبر کاهش داشت. در مقابل، میزان عدم مقبولیت وی 13 درصد افزایش یافت. در 25 ایالت و ناحیه کلمبیا (واشنگتن دی سی)، اکثریت رأی دهندگان گفتند که از عملکرد کاری ترامپ در ماه سپتامبر راضی نیستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 0
    زیاد دلتونو به این چیزا خوش نکنید قبل از انتخابات هم نظرسجی هاشون همینو میگفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس