کد خبر 784788
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
عراق

نیروهای ارتش، پلیس اتحادیه، یگان‌های‌ ویژه مبارزه با تروریسم و حشد الشعبی با حمایت پررنگ و مؤثر نیروی هوایی،به ۱۰۰ درصد اهداف خود در عملیات آزادسازی الحویجه دست یافتند.

به گزارش مشرق، ارتشبد عبدالامیر رشید یار الله، فرمانده کل عملیات آزادسازی الحویجه، با صدور بیانیه‌ای پایان این عملیات را رسما اعلام کرد.

در بیانیه یارالله آمده است: «نیروهای ارتش، پلیس اتحادیه، یگان‌های‌ ویژه مبارزه با تروریسم (الرد السریع و مکافحة الارهاب) و حشد الشعبی با حمایت پررنگ و مؤثر نیروی هوایی، با موفقیت کامل به ۱۰۰ درصد اهداف خود در عملیات آزادسازی الحویجه دست یافتند.»

با آزادسازی بخش جنوبی بخش مرکزی شهرستان الحویجه، ناحشیه ریاض و آزادسازی ۱۶۱ روستای این منطقه، تثبیت امنیت جاده فتحه ریاض به سمت کرکوک و پاکسازی کامل و جزء به جزء سلسله‌کوه‌های حمرین از پل زغیتون تا پل فتحه در مساحتی به طول و عرض ۴۵ و ۱۵ کیلومتر، کار عملیات آزادسازی الحویجه به پایان رسید.

گفتنی است هفته قبل حیدر العبادی به صورت رسمی از آزادی کامل شهر الحویجه خبر داد. العبادی در پیام خودش نوشت: «امروز سراسر خاک عراق به جز غرب استان الانبار، از لوث داعش پاک شده است و به زودی کار آن‌ها در آن منطقه نیز به پایان خواهد رسید.»

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس