کد خبر 784538
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
کی روش

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست مطبوعاتی پس از مسابقه از نمایش شاگردان خود تجلیل کرد.

به گزارش مشرق، کی روش که با رضایت کافی از مسابقه امروز ایران مقابل خبرنگاران و رسانه های روس قرار گرفته بود، از فضای ورزشگاه کازان و نمایش تیم ملی ایران ابراز رضایت کرد.کی روش گفت: این یک کلاس درس خوب برای ما بود و ما از این مسابقه تجربیات لازم خود را به دست آوردیم. ما به تمرین برای نمایش موفق در جام جهانی ۲۰۱۸ ادامه خواهیم داد. من از این مسابقه کاملا راضی هستم و همچنین از استقبال تماشاگران و فضای استادیوم. 


او ادامه داد: در نیمه اول کمی عصبی و تحت تاثیر جو بودیم؛ اما در نیمه دوم بازیکنان من هجومی تر و قابل قبول بازی کردند. امروز نشان دادیم که بهترین تیم آسیا هستیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    8 0
    خدا کنه کمک کنن و انشاءللله بتونیم با تیم های خوب اروپایی مثل بلژیک و آلمان و فرانسه و ایسلند و چند تا تیم خوب آفریقایی مثل ساحل عاج و غنا و کامرون هم بازی دوستانه بذاریم خواهشا دوران آماده سازی رو جدی بگیرید
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    2 4
    حتی یک پاس دقیق و درست نمیتونن به هم بدن و همیشه بد بازی میکنند به نحوی که تماشاگر فکر میکند اگر من بودم از اینها بهتر بازی میکردم آخه چرا روی کارهای مقدماتی و ابتدایی فوتبال مثل پاسکاری و دریبل و شوت از راه دور کار نمیکنند؟؟؟
  • محمد IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
    0 0
    گند کاری بیرانوند در خروج های بچگانه و عکس العمل های نا مطمئنش حتما بلای جان تیم در جام جهانی میشه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس