کد خبر 784532
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
العبادی

نخست‌وزر عراق با بیان اینکه ترس سراپای تروریست‌های داعش را فراگرفته، تأکید کرد که تا پایان سال جاری میلادی این گروهک در عراق از بین خواهد رفت.

به گزارش مشرق، حیدر العبادی، نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای عراقی، گفت: مناطقی را آزاد کرده‌ایم که از زمان رژیم سابق، هیچ نیروی نظامی وارد آن‌جا نشده بود.


به نوشته پایگاه خبری شبکه السومریه، العبادی در ادامه تأکید کرد: تا پایان سال شاهد پایان داعش در عراق خواهیم بود و ترس تمام تروریست‌ها را فرا گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار دوری از اختلافات نژادی شد و از پیشمرگه خواست تا با نیروهای پلیس فدرال عراق برخورد نداشته باشد.

العبادی با رد قطع روابط با کردستان عراق، تأکید کرد که هیچ گفت‌وگویی با اربیل بدون لغو نتیجه همه‌پرسی وجود نخواهد داشت و هر گفت‌وگویی باید بر مبنای قانون اساسی باشد.

نخست‌وزیر عراق در ادامه گفت: به شرکت‌های مخابراتی تأکید کرده‌ام که تحت فرمان دولت مرکزی باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 1
    احسنت.کمترین شرط مذاکره لغو کامل رفراندوم غیر قانونی اقلیم عراق است.هر روز هم که ابطال این رفراندوم جعلی دیرتر اجرا شود باید از اختیارات قانونی دولت مرکزی برای تشدید تحریم ها علیه بارزانی و سایر خیانت کار استفاده کرد.کمترین کوتاهی در تنبیه این خائنان عواقب خطرناکی برای آینده عراق و منطقه دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس