کد خبر 784306
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
مرتضی حاجی

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت:اظهارات گستاخانه ترامپ باطل و بی اساس است، سپاه نهادی متعلق به ملت ایران است.

به گزارش مشرق، مرتضی حاجی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره لفاظی های آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و طرح قرار دادن نام آن در لیست گروه های تروریستی اظهار کرد: اظهارات گستاخانه ترامپ باطل و بی اساس است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی و متعلق به ملت ایران است.

عضو کمیته تعامل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره اینکه آمریکا خواستار مذاکرات مجدد درباره برجام شده است عنوان داشت:آنچه که مقامات کشورمان بیان کرده اند موضع رسمی ملت ما است. برجام یک قرارداد چند جانبه بوده و دوجانبه نیست که یک طرف بخواهد از آن خارج شود.

وی افزود: آنچه که مسلم است با خروج آمریکا از برجام آن ذره اعتبار مانده آنها نیز در بین افکار عمومی و محافل سیاسی از دست خواهد رفت.

حاجی با تاکید براینکه برجام توافقی است که برای مفاد آن نیز سازوکاری پیش بینی شده است ، گفت: این یک روال پذیرفته شده است اما اگر کسی بخواهد در اصل برجام وارد مذاکره شود، قابل قبول نیست.

وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات درباره ادعای آمانو مبنی بر وجود ابهامات در بند T برجام بیان داشت: یک اراده بین المللی برای حل مسئله و اتهامی که علیه کشور ما مطرح بود شکل گرفت. این اجماع به یک نتیجه روشن رسید و سازوکار اجرایی و پیگیری آن هم مشخص است و در متن نوشته ها هیچ ابهامی نیست.

وی خاطر نشان کرد: آمانو تحت تاثیر آمریکایی ها قرار گرفته است و شایسته نیست یک نهاد بین المللی دست خوش تعبیرات غلط و بی اساس قرار آمریکایی ها قرار بگیرد و اعتبار خودش را زیر سوال ببرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    0 0
    کسی نظری نداره .اخه هر حرفی اینها میزدن
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    0 0
    آمریکا هیچ ... نمدهد که غلطی نمی تواند بکند
  • محمد حسین نژاد ازطبس گلشن IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    کینه ودشمنی به ملت ایران توسط مقامات خبیث وجنایتکار آمریکایی مخصوصا ریس جمهور دیوانه روانی ونفهم وبه یک کلام عدم آگاهی ازملت ایران ومنطقه را دیدیم که چطور ازقدرت وعظمت سپاه پاسداران عزیز قلب وجان مردم ایران هراسانست وناجوانمردانه این ارگان انقلابی رسمی قانونی مورد تایید قلبی ملت ایران تروریست میخواند خودشان هم میدانند سپاه تروریست نیست ودر مبارزه با تروریستهای منطقه مخصوصا داعش سنگ تمام گذاشته است واگر سپاه نبود الان عراق سوریه کشورهای خایج فارس لبنان تاخت وتاز تروریستهای تکفیری دست ساز آل سعود وآمریکا بود کاملا این آمریکایهای خیانت کار میدانند تروریست واقعی وکودک کش کسی جز خاندان آل سعود -صهیونیزم و تکفیریهای پرورش یافته مرتجعین منطقه کسی دیگر نمیباشد
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    25 0
    ایران باید محکم بایسته اگر نه مثل لیبی و عراق میشویم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس