خجسته

نماینده همدان در مجلس گفت: بانک مرکزی به‌واسطه سکوت در قبال معضل سپرده‌های مردم به وزیر اقتصاد گلایه کرده است.

به گزارش مشرق، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه در دیدار اخیر با مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی از وی خواسته است تا نگذارد بانک‌های خصوصی بیش از این سرمایه مردم را به غارت ببرند، گفت: رؤسای هر سه قوه در رابطه با حل و فصل کردن مطالبات موسسه کاسپین ورود پیدا کرده‌اند و در این راستا مجلس نقش‌آفرینی کرده است.

وی اظهار داشت:‌ به وزیر اقتصاد گفتیم که پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین تا سقف 200 میلیون تومان معجزه‌ای بود که از چنگ سران مفاسد اقتصادی و اداری بیرون کشیده شد.

خجسته در ادامه تشریح جزییات دیدار با مسعود کرباسیان بیان داشت: به وزیر اقتصاد تأکید کردیم که نباید بیش از این بانک‌های خصوصی سرمایه مردم را در برج‌سازی و ساخت و سازها در خارج از کشور هدایت کنند.

نایب‌رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت که از کرباسیان پرسیده است که آیا بر مؤسسات مالی نظارتی صورت نمی‌گیرد که بدین گونه عمل می‌کنند؟

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی کشور با اشاره به اینکه در حضور وزیر اقتصاد از بانک مرکزی به‌واسطه سکوتش در این زمینه گلایه کرده است، اظهار داشت: پیگیر حقوق مردم از سایر بانک‌های خصوصی هستیم و به آقای کرباسیان تأکید کردیم که تمام سرمایه‌های به غارت رفته مردم از بانک‌های خصوصی بایستی بازگردانده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس